AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1041 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, Knekt skrev: Hva het den siste sangen Alexander danset til? Smoke on the water-Deep Purple. Men originalen er ganske annerledes. Anonymkode: e393c...875
Ice-91 Skrevet 2. november 2019 #1042 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Smoke on the water-Deep Purple. Men originalen er ganske annerledes. Anonymkode: e393c...875
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1043 Skrevet 2. november 2019 Er det bare jeg som synes at Santino virker litt betatt av Emilie? Men på en veldig diskret og tilbaketrukken måte, siden han vet jo at hun har kjæreste. Er noe med blikkene han sender synes jeg🙃 Anonymkode: ff21e...e7c 4
MaleficentAurora Skrevet 2. november 2019 #1044 Skrevet 2. november 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aleksander kunne seriøst ha danset fugledansen og fått 10 poeng fra alle dommerne. Så lenge han hadde vært i bar overkropp med Nadya svingende rundt ham Anonymkode: b9b0d...7fa 😂😂😂😂 Der traff du jaggu meg hodet på spikeren.. 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1045 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er så tåpelig at de skal kopiere så mye fra Dancing with the stars. En ting er å hente inspirasjon, men når man ser de samme movesa og koreografi gang på gang som liksom skal være deres egen så er det rip-off. Spesielt når DWTS er i en helt annen liga enn Skal vi danse. Anonymkode: defa6...8c3 WOW. Jeg hadde tenkt å skrive her i dag at jeg var sjokkert at det ikke var noen kopier i kveld men da så... Anonymkode: fc0ee...bb9 2
Frøkensina Skrevet 2. november 2019 #1046 Skrevet 2. november 2019 Jeg synes Aleksander har blitt skikkelig god til å danse, synes han får mye urettferdig kritikk her. I dag synes jeg Jørgine sin vals og tangoen til Aleksander med Egor var de beste dansene med god margin. 15
Zenhouse Skrevet 2. november 2019 #1047 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg synes Aleksander har blitt skikkelig god til å danse, synes han får mye urettferdig kritikk her. I dag synes jeg Jørgine sin vals og tangoen til Aleksander med Egor var de beste dansene med god margin. Enig 2
moonflower__ Skrevet 2. november 2019 #1048 Skrevet 2. november 2019 Håper det blir Jørgine og Victor i finalen! 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1049 Skrevet 3. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes at Santino virker litt betatt av Emilie? Men på en veldig diskret og tilbaketrukken måte, siden han vet jo at hun har kjæreste. Er noe med blikkene han sender synes jeg🙃 Anonymkode: ff21e...e7c Nei, jeg synes ikke det. Santino er en lidenskapelig fyr, det er bare slik han er. Synes ikke Emilie kledde han som partner. Tror kanskje deg var en av grunnene til at hun røk. Hun mangla lidenskapen i dansen noe både Santino og Jørgine har. Sambaen hennes ble jeg ikke veldig imponert over, for mye skuespill og lite for lite lidenskap som sagt. Håper Alexander eller Jørgine vinner 😊👍🏻 Anonymkode: cb425...c49 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1050 Skrevet 3. november 2019 Alexander er jo utrolig flink. Det virker som han tar det seriøst og øver mye. Han er vel den eneste som også har en vanlig jobb ved siden av. For meg virker det som om kanskje TV2 vil at Jørgine skal vinne. Synd at Emilie røk, men det er veldig jevnt nå. Victor var nok dårligst i dag. Men han har vært bedre enn Emilie samlet sett i konkurransen. Anonymkode: 71773...333 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1051 Skrevet 3. november 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alexander er jo utrolig flink. Det virker som han tar det seriøst og øver mye. Han er vel den eneste som også har en vanlig jobb ved siden av. For meg virker det som om kanskje TV2 vil at Jørgine skal vinne. Synd at Emilie røk, men det er veldig jevnt nå. Victor var nok dårligst i dag. Men han har vært bedre enn Emilie samlet sett i konkurransen. Anonymkode: 71773...333 Har tenkt på det samme. Aleksander trener grytidlig om morgen før jobb. Og antagelig etter? Anonymkode: a75ef...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1052 Skrevet 3. november 2019 Synes dansen Jørgine og Jørgen hadde med Merete var skikkelig merkelig og rotete... Merete var i fokus og Jørgine og Jørgen ble hennes bakgrunnsdansere. Merete så malplassert ut foran Jørgine og Jørgen. Ble veldig overrasket over dansingen hennes også mtp. at hun er profesjonell danser og dommer. Nå er jeg ingen ekspert, men for meg så det ikke så veldig bra ut. Anonymkode: 96e8a...b9d 13
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1053 Skrevet 3. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dansen Jørgine og Jørgen hadde med Merete var skikkelig merkelig og rotete... Merete var i fokus og Jørgine og Jørgen ble hennes bakgrunnsdansere. Merete så malplassert ut foran Jørgine og Jørgen. Ble veldig overrasket over dansingen hennes også mtp. at hun er profesjonell danser og dommer. Nå er jeg ingen ekspert, men for meg så det ikke så veldig bra ut. Anonymkode: 96e8a...b9d Har ikke hun for det meste undervist? Forøvrig nærmer hun seg 60, så jeg synes hun gjorde det svært bra. Anonymkode: 19590...070 9
Monabe87 Skrevet 3. november 2019 #1054 Skrevet 3. november 2019 Mange rykter om at santino og Emilie har vært utro. Men hvor i all verden stammer det fra???!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1055 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, Monabe87 skrev: Mange rykter om at santino og Emilie har vært utro. Men hvor i all verden stammer det fra???! Noen som trenger et liv kanskje? Samme med de som tror nadya er stupforelsket 😂 Anonymkode: a75ef...e5c 17
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1056 Skrevet 3. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som trenger et liv kanskje? Samme med de som tror nadya er stupforelsket 😂 Anonymkode: a75ef...e5c Hun er nok ikke stupforelsket, men det er lett å se at hun er kåt som et fly. Anonymkode: bb13b...429 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1057 Skrevet 3. november 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Aleksander SKAL UT neste gang. Eller så saksøker jeg Anonymkode: b9b0d...7fa Seriøst? Alexander er dødskjekk, han SKAL vinne årets sesong! Anonymkode: 18e4d...f22 2
ikkevoksen Skrevet 3. november 2019 #1058 Skrevet 3. november 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Alexander er dødskjekk, han SKAL vinne årets sesong! Anonymkode: 18e4d...f22 Når ble dette en missekonkurranse? 24
Summerbreeze Skrevet 3. november 2019 #1059 Skrevet 3. november 2019 Hvorfor vil alle ha Jørgine videre??? Alt hun spiller på i konkurransen er populariteten sin. Ja hun har hatt noen gode danser (eks. I går), men overall så synes jeg ikke hun har trukket det lengste strået i konkurransen. 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1060 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Alexander er dødskjekk, han SKAL vinne årets sesong! Anonymkode: 18e4d...f22 Det heter nå «Skal vi danse», ikke «Skal vi se deilige ut». Anonymkode: b9b0d...7fa 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå