Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Knekt skrev:

Hva het den siste sangen Alexander danset til?

Smoke on the water-Deep Purple. Men originalen er ganske annerledes.

Anonymkode: e393c...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Smoke on the water-Deep Purple. Men originalen er ganske annerledes.

Anonymkode: e393c...875

04B81C46-7C17-4524-9511-0F73F5730E26.png

Skrevet

Er det bare jeg som synes at Santino virker litt betatt av Emilie? Men på en veldig diskret og tilbaketrukken måte, siden han vet jo at hun har kjæreste. Er noe med blikkene han sender synes jeg🙃

Anonymkode: ff21e...e7c

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aleksander kunne seriøst ha danset fugledansen og fått 10 poeng fra alle dommerne. Så lenge han hadde vært i bar overkropp med Nadya svingende rundt ham

Anonymkode: b9b0d...7fa

😂😂😂😂 Der traff du jaggu meg hodet på spikeren.. 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så tåpelig at de skal kopiere så mye fra Dancing with the stars. En ting er å hente inspirasjon, men når man ser de samme movesa og koreografi gang på gang som liksom skal være deres egen så er det rip-off. Spesielt når DWTS er i en helt annen liga enn Skal vi danse.

Anonymkode: defa6...8c3

WOW. Jeg hadde tenkt å skrive her i dag at jeg var sjokkert at det ikke var noen kopier i kveld men da så...

Anonymkode: fc0ee...bb9

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Aleksander har blitt skikkelig god til å danse, synes han får mye urettferdig kritikk her. I dag synes jeg Jørgine sin vals og tangoen til Aleksander med Egor var de beste dansene med god margin.

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg synes Aleksander har blitt skikkelig god til å danse, synes han får mye urettferdig kritikk her. I dag synes jeg Jørgine sin vals og tangoen til Aleksander med Egor var de beste dansene med god margin.

Enig 

• Liker 2
Skrevet

Håper det blir Jørgine og Victor i finalen! 

• Liker 9
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes at Santino virker litt betatt av Emilie? Men på en veldig diskret og tilbaketrukken måte, siden han vet jo at hun har kjæreste. Er noe med blikkene han sender synes jeg🙃

Anonymkode: ff21e...e7c

Nei, jeg synes ikke det. Santino er en lidenskapelig fyr, det er bare slik han er. Synes ikke Emilie kledde han som partner. Tror kanskje deg var en av grunnene til at hun røk. Hun mangla lidenskapen i dansen noe både Santino og Jørgine har. Sambaen hennes ble jeg ikke veldig imponert over, for mye skuespill og lite for lite lidenskap som sagt. 

Håper Alexander eller Jørgine vinner 😊👍🏻

Anonymkode: cb425...c49

• Liker 4
Skrevet

Alexander er jo utrolig flink. Det virker som han tar det seriøst og øver mye. Han er vel den eneste som også har en vanlig jobb ved siden av. 

For meg virker det som om kanskje TV2 vil at Jørgine skal vinne. 

Synd at Emilie røk, men det er veldig jevnt nå. 

Victor var nok dårligst i dag. Men han har vært bedre enn Emilie samlet sett i konkurransen. 

Anonymkode: 71773...333

• Liker 5
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alexander er jo utrolig flink. Det virker som han tar det seriøst og øver mye. Han er vel den eneste som også har en vanlig jobb ved siden av. 

For meg virker det som om kanskje TV2 vil at Jørgine skal vinne. 

Synd at Emilie røk, men det er veldig jevnt nå. 

Victor var nok dårligst i dag. Men han har vært bedre enn Emilie samlet sett i konkurransen. 

Anonymkode: 71773...333

Har tenkt på det samme. Aleksander trener grytidlig om morgen før jobb. Og antagelig etter? 

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 4
Skrevet

Synes dansen Jørgine og Jørgen hadde med Merete var skikkelig merkelig og rotete... Merete var i fokus og Jørgine og Jørgen ble hennes bakgrunnsdansere. Merete så malplassert ut foran Jørgine og Jørgen. Ble veldig overrasket over dansingen hennes også mtp. at hun er profesjonell danser og dommer. Nå er jeg ingen ekspert, men for meg så det ikke så veldig bra ut.

Anonymkode: 96e8a...b9d

• Liker 13
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dansen Jørgine og Jørgen hadde med Merete var skikkelig merkelig og rotete... Merete var i fokus og Jørgine og Jørgen ble hennes bakgrunnsdansere. Merete så malplassert ut foran Jørgine og Jørgen. Ble veldig overrasket over dansingen hennes også mtp. at hun er profesjonell danser og dommer. Nå er jeg ingen ekspert, men for meg så det ikke så veldig bra ut.

Anonymkode: 96e8a...b9d

Har ikke hun for det meste undervist? Forøvrig nærmer hun seg 60, så jeg synes hun gjorde det svært bra.

Anonymkode: 19590...070

• Liker 9
Skrevet

Mange rykter om at santino og Emilie har vært utro. Men hvor i all verden stammer det fra???!

Skrevet
6 minutter siden, Monabe87 skrev:

Mange rykter om at santino og Emilie har vært utro. Men hvor i all verden stammer det fra???!

Noen som trenger et liv kanskje? Samme med de som tror nadya er stupforelsket 😂

• Liker 17
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som trenger et liv kanskje? Samme med de som tror nadya er stupforelsket 😂

Hun er nok ikke stupforelsket, men det er lett å se at hun er kåt som et fly. 

Anonymkode: bb13b...429

• Liker 8
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Aleksander SKAL UT neste gang. Eller så saksøker jeg

Seriøst? Alexander er dødskjekk, han SKAL vinne årets sesong!

Anonymkode: 18e4d...f22

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble dette en missekonkurranse?

• Liker 24
Skrevet

Hvorfor vil alle ha Jørgine videre??? Alt hun spiller på i konkurransen er populariteten sin. Ja hun har hatt noen gode danser (eks. I går), men overall så synes jeg ikke hun har trukket det lengste strået i konkurransen.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det heter nå «Skal vi danse», ikke «Skal vi se deilige ut».

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...