Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Janzypants skrev:

Ja, jeg gledet meg også til den sendingen hvor det skulle være showdans. Først da var det liksom noe ekstraordinært som skjedde. Nå klarer jeg ikke å skille showdans-sendingen og de "vanlige" sendingene. Husker jeg var så imponert over showdansen til Atle Pettersen og Marianne Sandaker! 😅 Mener å huske at han var utkledd som Jack Sparrow!

Skulle egentlig ønske de kunne lagt ut alle sesongene av skal vi danse 😂 Hadde lett sett på det! 😂

En del av det finner du hos TV2, og enda flere danser ligger på youtube. Søk på navn + Skal vi danse, så kan du få mange fine gjensyn (bl.a. Jack Sparrow ;))

Anonymkode: c0dc3...a93

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Såååå enig med dem som syns ting var bedre før.

Det er jo på en måte morsommere å se på nå som det er show hver gang, men før var det mye mer fokus på dansen.
Og så enig ang de røykmaskinene. Hvordan ser dommerne egentlig noe av fotarbeidet når det er så mye røyk?

Jeg syns Victor og Alex er flinke, men ikke SÅ FLNKE som dommerne åpenbart syns.
Føler de 4 som er igjen nå er kjempe jevne, men frykter jentene ryker først....

Ellers syns jeg det der jive-greiene denne lørdagen var litt "dårlig gjort" - når 3 av 5 har danset den dansen tidligere. De hadde jo åpenbart en kjempe fordel....

Endret av *Emma*
  • Liker 8
Skrevet

Emilie seiler opp på min favoritt topp 3 nå, hun var superflink på lørdag!!🙌 Ellers tror jeg nok at det er Jørgine som stikker av med seieren til slutt, med Victor på en god nummer 2. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Blekkulfina skrev:

Emilie seiler opp på min favoritt topp 3 nå, hun var superflink på lørdag!!🙌 Ellers tror jeg nok at det er Jørgine som stikker av med seieren til slutt, med Victor på en god nummer 2. 

Na-ah! Viktor er kunstner og fortjener å vinne. Jørgine er fysisk dyktig, men mangler formidlingsevne og lidenskap. Hun står på fordi hun vil være flink, ikke fordi hun vil fortelle en historie.

Anonymkode: f7269...2d3

• Liker 9
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Na-ah! Viktor er kunstner og fortjener å vinne. Jørgine er fysisk dyktig, men mangler formidlingsevne og lidenskap. Hun står på fordi hun vil være flink, ikke fordi hun vil fortelle en historie.

Anonymkode: f7269...2d3

Jeg er faktisk enig med deg der, men holder likevel en liten knapp på Jørgine rett og slett pga populariteten hennes, med blogg-pushing av stemmer osv. Men nå er jo Victor veldig poppis blant kidsa, så kan fort vekk hende at han klarer å sanke nok stemmer han også. 

• Liker 2
Skrevet

Victor er kjempeflink men jeg blir så matt av all den overdrevne overtenninga og ansiktsmimikken hans. Det er han og Henriette Steenstrup liksom.. 

Anonymkode: 8b88e...137

• Liker 11
Skrevet

Hørte på an podcast i kveld (tror det var Harm & Hegseth) hvor de snakket om Isabel og Benjamin, hvor de nevnte at Adelén hadde lagt ut på instastory "Hva skal du med tinder når du har skal vi danse?" som et stikk til Benjamin 😅 Noen som fikk det med seg? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Shenzi skrev:

Hørte på an podcast i kveld (tror det var Harm & Hegseth) hvor de snakket om Isabel og Benjamin, hvor de nevnte at Adelén hadde lagt ut på instastory "Hva skal du med tinder når du har skal vi danse?" som et stikk til Benjamin 😅 Noen som fikk det med seg? 

Ja jeg screenshottet det. Jeg skrev også om det her på tråden😊

Anonymkode: 7d9e9...8ec

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet (endret)

I følge mange av deltagerne og proffdanserne (kan ikke nevne navn), er de sikker på at denne sesongen er staget. Eller, det har aldri vært så mye spekulasjoner blant danseparene om det som det er nå. Synd hvis det stemmer. Men, noen ganger tror jeg det også. 

Jeg har jo nevnt før at de fleste parene synes Aleksander og Nadya blir veldig favorisert. Den jeg har snakket med sier også at denne sesongen har vært veldig uprofesjonell. Hvis Aleksander og Nadya vinner, skal jeg boikotte Skal vi danse tror jeg. 

Endret av Caroline91
Skrevet

Skulle veldig gjerne likt å visst hvordan de "vekter" publikumstemmene i forhold til dommerstemmene.

Er det for eksempel sånn at den som får mest fra publikum får 10 poeng, nestemann 9 også videre. 
Eller er det 1 stemme = 1 poeng...eller noe helt annet.

Så lenge alt vi får se er dommernes poeng, kan jo TV2 i bunn og grunn ordne restens som de vil.
(Sier ikke at de gjør det, for det har jeg ikke noe belegg for.
Men det burde vært mer info om hvordan ting skjer, og hvor mange publikumstemmer hver av deltakerne får pr gang osv.)

• Liker 12
Skrevet
6 timer siden, *Emma* skrev:

Skulle veldig gjerne likt å visst hvordan de "vekter" publikumstemmene i forhold til dommerstemmene.

Er det for eksempel sånn at den som får mest fra publikum får 10 poeng, nestemann 9 også videre. 
Eller er det 1 stemme = 1 poeng...eller noe helt annet.

Så lenge alt vi får se er dommernes poeng, kan jo TV2 i bunn og grunn ordne restens som de vil.
(Sier ikke at de gjør det, for det har jeg ikke noe belegg for.
Men det burde vært mer info om hvordan ting skjer, og hvor mange publikumstemmer hver av deltakerne får pr gang osv.)

"- Dommerpoeng og seerstemmer legges sammen og teller like mye. I tilfeller der to par står likt, vil seerstemmene avgjør hvem som må i duell, sier TV 2s pressekontakt for «Skal vi danse» Unn-Grethe Berge til Seher.no.

Men poengene i seg selv har egentlig ikke noe å si for utfallet av konkurransen, det er det bare dansernes plassering som har."

https://www.seher.no/kjendis/poengsummen-har-ingenting-a-si/64676174

Regner med det er samme greia nå. Hvis det er seks deltakerne blir de rangert fra 1-6 etter dommerpoeng, også plusses det på 1-6 ut ifra hvor mange stemmer de får. Får en full pott fra dommerne og dermed får 6 poeng, men færrest fra publikum vil vedkommende få totalt 7. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

"- Dommerpoeng og seerstemmer legges sammen og teller like mye. I tilfeller der to par står likt, vil seerstemmene avgjør hvem som må i duell, sier TV 2s pressekontakt for «Skal vi danse» Unn-Grethe Berge til Seher.no.

Men poengene i seg selv har egentlig ikke noe å si for utfallet av konkurransen, det er det bare dansernes plassering som har."

https://www.seher.no/kjendis/poengsummen-har-ingenting-a-si/64676174

Regner med det er samme greia nå. Hvis det er seks deltakerne blir de rangert fra 1-6 etter dommerpoeng, også plusses det på 1-6 ut ifra hvor mange stemmer de får. Får en full pott fra dommerne og dermed får 6 poeng, men færrest fra publikum vil vedkommende få totalt 7. 

Det der skjønte jeg ingenting av...

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Det der skjønte jeg ingenting av...

Okei, la oss si at Alexander får 40 poeng, Jørgine får 39 poeng, Viktor får 37 poeng, Emilie får 30 poeng fra dommerne. 

Da vil plasseringen se slik ut: 

Alexander: 4 poeng

Jørgine: 3 poeng

Viktor: 2 poeng

Emilie 1 poeng

Så er det seerstemmer. Emilie får flest seerstemmer (4). Jørgine får nest flest(3). Så Alexander(2), og Viktor får færrest stemmer (1)

Alexander: 4 poeng + 2 = 6 poeng totalt. 

Jørgine: 3 poeng + 3 = 6 poeng totalt 

Viktor: 2 poeng + 1 = 3 poeng totalt. 

Emilie: 1 poeng + 4 = 5 poeng totalt. 

Viktor ryker. 

• Liker 5
Skrevet

Poeng er egentlig et veldig rart ord ser jeg 😂😂

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

Krysser fingrene for at Aleksander og Nadya ryker i dag! Men, siden de var i duell sist uke, gjør de sikkert ikke det nå. Ekstra mange stemmer.. 

Skrevet
23 minutter siden, Caroline91 skrev:

Krysser fingrene for at Aleksander og Nadya ryker i dag! Men, siden de var i duell sist uke, gjør de sikkert ikke det nå. Ekstra mange stemmer.. 

Blir spennende ...

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Viktor. Men hvorfor driver han og gaper hele tiden mens han danser?

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 4
Skrevet
På 28.10.2019 den 23.40, Shenzi skrev:

Det har vært slutt mellom de siden februar. Spesielt å være så bitter på en dame exen møter flere måneder etter bruddet. 

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært slutt mellom de siden februar. Spesielt å være så bitter på en dame exen møter flere måneder etter bruddet. 

Ja det er skikkelig sært og smålig.

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...