AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #921 Skrevet 26. oktober 2019 Kjedelig at de ikke finner på koreagrafien selv.. Og noen må gi Victor vann etter dansen, ser ut som om han sliter veldig med munntørrhet. Anonymkode: a4788...d78 3
MorganH Skrevet 26. oktober 2019 #922 Skrevet 26. oktober 2019 Ingen som har reagert på at Victor virket veldig rusa? Veldig på, store pupiller og alt for skriv. Sov om han er en engasjert person, så virket det som han var høy på noe, kokain/amfetamin!!! 1
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2019 #923 Skrevet 26. oktober 2019 29 minutter siden, MorganH skrev: Ingen som har reagert på at Victor virket veldig rusa? Veldig på, store pupiller og alt for skriv. Sov om han er en engasjert person, så virket det som han var høy på noe, kokain/amfetamin!!! Nei. Det reagerte jeg ikke på eller tenkte noe over. 18
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #924 Skrevet 26. oktober 2019 4 timer siden, loffen skrev: Måtte skru av lyden flere ganger i dag, pga. et eller annet irriterende menneske blant publikum som hyler så innmari hele tiden! 🙉 😂 Katten min ble redd. Trodde sikkert det var en alarm i det fjerne, hun ble skikkelig stressa. Måtte skru ned jeg også😅 Anonymkode: cc737...9b6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #925 Skrevet 27. oktober 2019 8 timer siden, MorganH skrev: Ingen som har reagert på at Victor virket veldig rusa? Veldig på, store pupiller og alt for skriv. Sov om han er en engasjert person, så virket det som han var høy på noe, kokain/amfetamin!!! Vil heller tro han har ADHD og er overtent. Han er ikke typen til å ruse seg! Anonymkode: 8efd9...f5d 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #926 Skrevet 27. oktober 2019 Årh ja hun Trine irriterer meg bare mer og mer 🙄 Skjønner meg ikke på henne. Hun er kjempestreng med Emilie, mens med Aleksander så holder det å bare være kjekk liksom. Anonymkode: b9b0d...7fa 23
Gjest Caroline91 Skrevet 27. oktober 2019 #927 Skrevet 27. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Årh ja hun Trine irriterer meg bare mer og mer 🙄 Skjønner meg ikke på henne. Hun er kjempestreng med Emilie, mens med Aleksander så holder det å bare være kjekk liksom. Anonymkode: b9b0d...7fa Helt enig. Gav Trine 9 til Aleks?
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2019 #928 Skrevet 27. oktober 2019 Ok- endret seg her nå- nå håper jeg på Victor og Emilie i finalen. Jørgine på tredje. 5
addict Skrevet 27. oktober 2019 #929 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg fikk ikke sett i går fordi jeg var ute, men altså HOLY SHIT FOR EN KVELD 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Jeg begynte å grine av både åpningsnummer og Jørgine 😂 Shit så sinnsykt kult! 2
Janzypants Skrevet 27. oktober 2019 #930 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg elsker SVD, men jeg skulle ønske at de kunne gått tilbake til sånn det var før 😛 Greit nok med litt ekstra i anledning halloween, men syns generelt det blir for mye show og lite dans. Jeg savner å se "rene" danser uten for mye mikkmakk inni. 23
Gjest Blondie65 Skrevet 27. oktober 2019 #931 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, Janzypants skrev: Jeg elsker SVD, men jeg skulle ønske at de kunne gått tilbake til sånn det var før 😛 Greit nok med litt ekstra i anledning halloween, men syns generelt det blir for mye show og lite dans. Jeg savner å se "rene" danser uten for mye mikkmakk inni. Jeg synes det er greit at de har begge deler, men ja, standard og latin dansene forsvinner i kostymer og koreografi.
Wera1 Skrevet 27. oktober 2019 #932 Skrevet 27. oktober 2019 5 minutter siden, Janzypants skrev: Jeg elsker SVD, men jeg skulle ønske at de kunne gått tilbake til sånn det var før 😛 Greit nok med litt ekstra i anledning halloween, men syns generelt det blir for mye show og lite dans. Jeg savner å se "rene" danser uten for mye mikkmakk inni. Enig! 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #933 Skrevet 27. oktober 2019 Rikke er helt fantastisk, så talentfull og vakker ❤️ Håper hun og Victor vinner hele greia! Anonymkode: 520b8...b3c 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #934 Skrevet 27. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skjønner jeg ikke hva du mener? Utdyp det gjerne, er du snill☺️ Jeg ser på tråden at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over Trine som er for streng med Emilie. Anonymkode: e94cc...4df Altså. "Nå heier jeg faktisk på Emilie som hevn til Trine" (sic) Tror poenget er at et normalt menneske ikke ville skrevet noe sånt. Du skal altså hevne deg på en programleder ved å inni deg heie på en spesiell deltaker. Anonymkode: 85d2e...472 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #935 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kommer til å se an fra gang til gang hvem som danser best. De fire som er igjen nå er veldig jevne, og hvem som helst kan gå ut. Vet ikke hvorfor, men har ikke helt sansen for Victor. Danser han bra fortjener han likevel å komme videre selvfølgelig. Anonymkode: a75ef...e5c 4
vintage Skrevet 27. oktober 2019 #936 Skrevet 27. oktober 2019 57 minutter siden, Janzypants skrev: Jeg elsker SVD, men jeg skulle ønske at de kunne gått tilbake til sånn det var før 😛 Greit nok med litt ekstra i anledning halloween, men syns generelt det blir for mye show og lite dans. Jeg savner å se "rene" danser uten for mye mikkmakk inni. Enig. Før så gledet jeg meg til showdans, nå er det showdans hver eneste uke. 13
Søgni Skrevet 27. oktober 2019 #937 Skrevet 27. oktober 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Søgni, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #938 Skrevet 27. oktober 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså. "Nå heier jeg faktisk på Emilie som hevn til Trine" (sic) Tror poenget er at et normalt menneske ikke ville skrevet noe sånt. Du skal altså hevne deg på en programleder ved å inni deg heie på en spesiell deltaker. Anonymkode: 85d2e...472 Da er du ikke normal du heller som fjerndiagnostiserer fremmede på KG bare fordi jeg misliker en dommer! La nå folk ha sine meninger uten at du kommer med diagnoser. Trine er streng med Emilie og for det synes jeg at Emilie burde bare stå på og vinne hele greia, som til pass for Trine. Anonymkode: e94cc...4df 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #939 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, Janzypants skrev: Jeg elsker SVD, men jeg skulle ønske at de kunne gått tilbake til sånn det var før 😛 Greit nok med litt ekstra i anledning halloween, men syns generelt det blir for mye show og lite dans. Jeg savner å se "rene" danser uten for mye mikkmakk inni. Enig. Dette er den første sesongen jeg ser siden 2009 eller noe sånt, og jeg blir litt irritert over at det skal være show hele tida. Det går jo på bekostning av dansen. Noen ganger kjører de f. eks på med så mye røykmaskin at man ikke ser fotarbeidet skikkelig. Anonymkode: 5ceb2...7c9 12
Janzypants Skrevet 27. oktober 2019 #940 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, vintage skrev: Enig. Før så gledet jeg meg til showdans, nå er det showdans hver eneste uke. Ja, jeg gledet meg også til den sendingen hvor det skulle være showdans. Først da var det liksom noe ekstraordinært som skjedde. Nå klarer jeg ikke å skille showdans-sendingen og de "vanlige" sendingene. Husker jeg var så imponert over showdansen til Atle Pettersen og Marianne Sandaker! 😅 Mener å huske at han var utkledd som Jack Sparrow! Skulle egentlig ønske de kunne lagt ut alle sesongene av skal vi danse 😂 Hadde lett sett på det! 😂 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå