Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine er veldig godt kvalifisert til å ha en mening om dette, i motsetning til meg. Personlig synes jeg dansen så ut som rytmisk sportsgymnastikk og ikke dans. 

Anonymkode: 88fd0...701

Synes jørgines dans var mer aerobics enn dans. Vi må nok la dommerne bestemme, de vet hva de skal legge vekt på.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trine er veldig godt kvalifisert til å ha en mening om dette, i motsetning til meg. Personlig synes jeg dansen så ut som rytmisk sportsgymnastikk og ikke dans. 

Anonymkode: 88fd0...701

Men argumentet hennes for poenggivningen ga jo ingen mening. Det fenget ikke henne🙄De andre dommerne ga bare 9-ere. 

Anonymkode: e94cc...4df

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men argumentet hennes for poenggivningen ga jo ingen mening. Det fenget ikke henne🙄De andre dommerne ga bare 9-ere. 

Det ble jo sagt i forbindelse med poenggiving. Da er det ikke rom for å forklare poengsummen man gir.

Anonymkode: 19590...070

• Liker 5
Skrevet

Hun vant med Åsleik Engmark i 2010. Han var vel ingen atlet?

Hun fikk også tildelt Svein Østvik et år. Han er definitivt ingen atlet. Vebjørn Sand, atlet?

Hun har danset med svært ulike folk.

Eiliv var heller ingen atlet, men han var godt trent. Det samme var Åsleik og Svein. 
Vebjørn Sand er seig i kroppen. Det så man på farmen. 
Hadde hun fått tildelt f.eks Erlend Elias og fått utviklet han, så hadde jeg blitt imponert. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eiliv var heller ingen atlet, men han var godt trent. Det samme var Åsleik og Svein. 
Hadde hun fått tildelt f.eks Erlend Elias og fått utviklet han, så hadde jeg blitt imponert. 

Det var et direkte svar til utspillet ditt om atleter.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har Vebjørn Sand vært med i Farmen? Mener du Aune Sand?

Anonymkode: 836e9...75a

• Liker 5
Skrevet

Det var et direkte svar til utspillet ditt om atleter.

Sprek, atletisk-ish...

De er alle spreke. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Vebjørn Sand vært med i Farmen? Mener du Aune Sand?

Anonymkode: 836e9...75a

Beklager. Jeg blandet de to. 

Men Vebjørn Sand har en mye sunnere livsstil enn broren☺️

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svein var overhode ikke godt trent på den tiden 😂 

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, Wera1 skrev:

Haha! Det her 😂 Nå må folk gi seg med dette Nadia og Aleksander tullet. Nadia er proff, de er begge i respektive forhold og en del av gamet er å «se forelsket ut». Nadia er en skuespiller og en flink danser. 

Ja, det er helt utrolig. Her er det alt fra flat rumpe, at hun ser eldre ut enn hun er, at hun åler seg rundt etc. Kjerringskvalder på sitt aller beste.

Folk her er også mer eksperter enn ekspertdommerne, og refser bl.a. 4 ganger verdensmester Trine for å gi feil poengsum.

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Hehehe , det der kan ikke sammenlignes en gang😂😂

Ikke det? 😂

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det? 😂

Nei😂😂

• Liker 1
Skrevet

En ting jeg reagerte på etter gruppedansen til jentene: Egor sa at de proffe gutta var rå eller no, også sa han bare Jørgen og Benjamin... hva med Santino? 😕 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Frøken.stille skrev:

En ting jeg reagerte på etter gruppedansen til jentene: Egor sa at de proffe gutta var rå eller no, også sa han bare Jørgen og Benjamin... hva med Santino? 😕 

Jeg la merke til det samme, men tror han bare glemte navnet til santino for jeg følte han skulle si noe mer men stoppet opp.

Ellers synes jeg det virker som det er dårlig stemning mellom Egor og Merete. Så kanskje Egor og Santino også har en greie. Men tror ikke det. :) var nok bare en glipp. Hvis jeg glemmer hva folk heter, så sier jeg også ingenting. "Heeeei ... der var du..." 🤣🤣

Skrevet

Seff skal queen Nadya kritiserer for idiotiske ting, for hva annet kan man pirke på når hun er dyktig, sunn, vakker, kunstnerisk og sjarmerende? "Hu har flat rumpe". Herregud. Hun har en fantastisk sterk kropp og er på topp, vi skulle alle vært så heldige å være i nærheten av Nadyas evner her i livet. 

I tillegg er det dette med at hun liksom er forelska i A, men det nevnes ikke med humor eller glede, men skepsisme og dømming. Den evige forbannelse til vakre blondiner med noe mellom øra og suksess, de skal tas på NOE, for de kan umulig være så velskapte.

Anonymkode: f7269...2d3

• Liker 12
Skrevet

Skuffet over at Isabel røk ut😞

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir vel omtrent skutt for dette, men synes Jørgine skulle gått ut til fordel for Isabel.  :popcorn:

Skrevet
10 minutter siden, Safiya skrev:

Jeg blir vel omtrent skutt for dette, men synes Jørgine skulle gått ut til fordel for Isabel.  :popcorn:

Jørgine har vel mer potensiale, Isabel har en lengre vei å gå når det gjelder teknikk og styrken det krever. Samtidig så har jeg levd meg mer inn i, og blitt mer rørt av dansene til Isabel. Jørgine har slitt litt med formidlingsevnen spør du meg. Allikevel synes jeg Victor bør vinne for han har vist teknikk, forståelse, innlevelse og formidlingsevne. Synes også Rikke er en fantastisk dansepartner som fortjener å gå til topps for sine koreografier som fremhever kjendisen og ikke henne som proffdanser (dette gjelder i alle sesonger). 

Anonymkode: 13945...aa6

• Liker 18
Skrevet
14 minutter siden, Safiya skrev:

Ingen som skyter deg men noen er sikkert uenige. Selv synes jeg det var riktig at hun gikk ut og det syntes hun selv også. 

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, Safiya skrev:

Lov å ha meninger. Jeg synes ikke Jørgine er så flink og dansen i går var rett og slett ikke bra. Men, jeg synes Isabel var dårligst av dem og riktig at hun gikk ut.

Anonymkode: 2192b...e9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...