Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 23.10.2019 den 15.20, #Sunrise skrev:

Syns nesten Rikke og Victor ser mest forelska ut av alle parrende

Dem ser mer ut som bror og søster.. Meget lite forelskelse der ja.

Endret av Uglesjel
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, #Sunrise skrev:

Syns nesten Rikke og Victor ser mest forelska ut av alle parrende

Synes de ser ut som/virker som noe som kan bli bestevenner, jeg :)

• Liker 13
Skrevet

Det gikk rykter og Jan Gunnar Solli og Rikke i fjor også. Tror nok hun bare er lett å bli glad i og lett blir glad i folk. Hun og Victor ser mer ut som bestevenner, syns jeg. 

Anonymkode: 8fe08...45a

• Liker 10
Skrevet

Rikke er en utrolig dyktig danser, lærer og koreograf! Ekstremt dyktig til å bare ha vært med 2 sesonger. Håper de går til topps 💪❤️

• Liker 12
Skrevet

Tipper at Christian og Emilie havner i duell i morgen. Tipper at Emilie går seirende ut av den.

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isabel hadde nok røket ut mye tidligere hadde det ikke vært for at familien (på felles regning, som hun sier) har brukt 35000 kroner på å stemme henne videre.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/JoGk68/isabel-raad-familien-brukte-35000-paa-aa-stemme-paa-meg?utm_content=row-10&utm_source=vgfront 

Anonymkode: 96e8a...b9d

Det vil si at de har stemt 7000 ganger på hu. I underkant av 1000 stemmer hver uke det. Det er mye 😂

• Liker 4
Skrevet

Priceless det blikket til Trine da hun skvatt 😂😂

• Liker 6
Skrevet

Super dans av Jørgen og jørgine 👍

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 8
Skrevet

Noen her inne som vet hva sangen som Victor danset til i kveld heter? 🙂

på forhånd, takk for svar, håper det er noen her som vet 🙂 den var veldig fin syns jeg 🙂

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet
3 minutter siden, 4everanonymous skrev:

Noen her inne som vet hva sangen som Victor danset til i kveld heter? 🙂

på forhånd, takk for svar, håper det er noen her som vet 🙂 den var veldig fin syns jeg 🙂

Young Blood :)

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Super dans av Jørgen og jørgine 👍

Det var rett og slett flott å se at Jørgine tok over kontrollen å at det var Jørgen son ble "danseren". Likte det godt.

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Skrevet

Flere som synes den rare versjonen av 'bad guy' ødelagte en del for jørgine sin dans? Synes hun var sykt flink, men ble så forvirra over musikken som var for lav og rar. 

Anonymkode: 5a7c9...493

• Liker 3
Skrevet

Endelig litt kritikk av Aleksander også...Mannen min sitter og ser med meg i dag, har selv danset og er skikkelig imponert over Victor og Jørgine! Også han synes Aleksander fikk for mye poeng! 

• Liker 11
Gjest Caroline91
Skrevet

Aleksander fikk alt for mye poeng. Som vanlig. Men, i alle fall ikke 40 😅 Jeg synes Aleksander er alt for stiv. Og han har en ganske kjedelig personlighet. Jeg er ganske sikker på at Christian ryker i dag. Men, personlig synes jeg han er mye morsommere å følge med på, enn Aleksander. 

Skrevet

I dag er der jevnt. Spent på Emilie men så langt synes jeg jørgine var best. 

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

P.S Jeg skjønner ikke at Aleksander fikk mer poeng enn Victor? Og like mange poeng som Jørgine? 

Skrevet

Bare jeg som synes alexander var flink? Eneste som plaget meg var at han ikke brukte blikk og innlevelse i dansen!

• Liker 1
Skrevet

Emilie sin dans 😍

• Liker 15
Skrevet

Emilie💪🙌❤️

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...