Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig om Emilie! 

La ikke merke til at treneren telte? Hun har vel egentlig svangerskapspermisjon nå, ble sagt forrige lørdag at hun fødte for fire måneder siden.

Anonymkode: a75ef...e5c

Hvorfor sa de det? Ikke at det spiller SÅ stor rolle, men det er 5,5 mnd siden hun fødte. Veldig creeds til henne for at hun ikke prøver å skjule babykiloene da. Hun viser at det er normalt, selv for gjennomtrente damer, å ikke få tilbake kroppen etter et par dager eller uker.

Anonymkode: 8fe08...45a

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor prater de så mye om Bahares ferd til Norge på et danseprogram?

Anonymkode: 30ce7...1c8

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de danser om ting/til ære for ting som betyr mye for de. 

• Liker 7
Skrevet

Fordi de danser for noen som har betydd mye for dem, og Bahare danset for fosterfam sin som hun bodde hos da hun kom til Norge etter å ha flyktet fra Iran! Er helt enig med Tore, rørende og ikke minst blir man glad for at vi bor i et land som tar vare på de som trenger det🙏 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en innrømmelse å komme med; jeg er småforelska i Victor🙊

Anonymkode: e393c...875

• Liker 10
Skrevet
49 minutter siden, Silja McQueen skrev:

Dere har ødelagt Aleksander for meg!! Dere sa at Nadya hadde så lyst på han, og nå er det alt jeg ser! 😳🙈😂

Ja jeg synes det var sjokkerende å se på henne, pinlig og horete 😳 Kler seg i nesten ingenting og tvinger stakkars mannen til å ta på henne overalt, og å spille gitar i bar overkropp!

Anonymkode: 7c8ee...18d

• Liker 4
Skrevet

Ja jeg synes det var sjokkerende å se på henne, pinlig og horete 😳 Kler seg i nesten ingenting og tvinger stakkars mannen til å ta på henne overalt, og å spille gitar i bar overkropp!

Hehe, tipper "den stakkars mannen" hadde vært i stand til å si i fra dersom det var utenfor hans private grenser og rammer 

Anonymkode: 589f2...189

• Liker 19
Gjest Caroline91
Skrevet

Adrian går garantert videre, dessverre. Det er trist at noen som gir så faen i både programmet og partneren sin går videre. 

Skrevet

Håper Adrian ryker i dag!

Med den innstillingen han tydeligvis har hatt til treningene, etter eget utsagn, fortjener han ikke å bli værende på bekostning av de som virkelig PRØVER.

Anonymkode: c8cd0...adc

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øhhh, jeg ville kanskje ikke uttrykt meg på den måten... 🙄

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Silja McQueen skrev:

Dere har ødelagt Aleksander for meg!! Dere sa at Nadya hadde så lyst på han, og nå er det alt jeg ser! 😳🙈😂

Husk det er et spill som alle spiller 😊

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke seriøs nå? Det er slik dansen og danserne/påkledningen er. Har du ikke sett på skal vi danse før? 😂

• Liker 10
Skrevet

Klein sang til Jørgine sin dans...?!?! "Im a motherfucker"???? Eller hørte jeg helt feil!?

Anonymkode: 520b8...b3c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Klein sang til Jørgine sin dans...?!?! "Im a motherfucker"???? Eller hørte jeg helt feil!?

Anonymkode: 520b8...b3c

I'm a motherfucking etellerannet. Klarte ikke høre hva som ble sagt 😅

Anonymkode: 0eaf2...43c

Skrevet

Jørgine er skikkelig flink! Syns egentlig de fortjente mer poeng 🤔 ikke det at de fikk dårlig, men... 

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motherfucking bullet tror jeg 🤔 edit: woman var det 😅 sangen er Woman av Kesha

Endret av Shenzi
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Woman av Ke$ha😊 Personlig syns jeg sangen er ganske bra.

Anonymkode: e393c...875

• Liker 2
Skrevet

Syntes sangen sa «im a mother, fuck it (eller this). Så jeg tolket det som at hun er en mor, men det stanset henne ikke fra p kombinere med trening. 

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke Adrian hverken er ruset eller full, men edru. For når han blir «unormal» så er han edru. Når han er full, så er han en helt annen person. 

Anonymkode: 060f0...53f

Skrevet
På 2.9.2019 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Da Anders skulle intervjue Christian etter dansen... hvorfor hintet han så mye om «debatten»? Blander han med Fredrik Solvang eller..? Bare fordi de er av asiatisk utseende..?

Eller har han vært programleder for debatten?

Anonymkode: a51c1...e42

Han sa ikke noe om debatten så vidt jeg hørte. Han så forbrukerjournalist, noe som stemmer med christians jobb i NRK.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...