AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #21 Skrevet 30. juni 2019 Ut fra tråden kan jeg bare konkludere med en ting. Stakkars barn.... alle barn involverte her. Foreldre går fra hverandre, blir sammen, forlover seg er utro og puler alt som går på to bein... Anonymkode: 9caae...994
Jordbærlakris Skrevet 30. juni 2019 #22 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ut fra tråden kan jeg bare konkludere med en ting. Stakkars barn.... alle barn involverte her. Foreldre går fra hverandre, blir sammen, forlover seg er utro og puler alt som går på to bein... Anonymkode: 9caae...994 Enig!!
Gjest Mass Skrevet 30. juni 2019 #23 Skrevet 30. juni 2019 (endret) 13 timer siden, got2go skrev: Har kanskje ikke opplevd noe vondt i livet ditt du? Jo, blant annet ganske lignende til dette faktisk. Ble ikke stygg i meg av den grunn. Endret 30. juni 2019 av Mass
Gjest Mass Skrevet 30. juni 2019 #24 Skrevet 30. juni 2019 12 timer siden, got2go skrev: Du bare virka så veldig usympatisk, tydelig tegn fra folk som ikke klarer å sette seg inn i vonde situasjoner fra andre. Virker som om denne egentlig var ment til meg. Jeg har opplevd så mye mer vondt (og godt) enn du sikkert skulle tro, men jeg går inn i hver tråd med konklusjonen av mine erfaringer og ikke selve opplevelsen. Psykisk smerte vet jeg særdeles godt hva er. Å gi slipp har vært det beste som har skjedd meg - med vondt skal vondt fordrives. Har aldri unnet noen noe vondt - og det å tenke at noe vondt skal skje med andre er bare feil. Da er man ikke noe bedre enn de som forrådte en selv. Veien til utvikling er, for meg, ikke sympati, det er erkjennelse og sannhet hos den enkelte. Andre responderer utfra sine erfaringer, og jeg utfra mine. Og vi trenger mangfoldet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #25 Skrevet 30. juni 2019 Karma er at du slipper å være i et forhold med én som er utro. Jeg håper for ungenes skyld at eksen din og hun nye har funnet de rette og har det fint sammen med ungene. Tillat deg selv å sørge og komme over dette i ditt tempo, men ikke gjør noe du vil angre på mot dem. Anonymkode: 6a477...44a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #26 Skrevet 6. juli 2019 Hvordan går det trådstarter? Sliter også med kjærlighetssorg om dagen. Anonymkode: cbff0...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå