AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Kort historie fortalt. Vi var sammen i nesten 10 år. Gikk fra meg når jeg var 7 mnd gravid (i juni i fjor) Hadde da vært utro i 2 mnd. Ble sammen med hun nye rett etter han gjorde det slutt med meg. Vi fikk en jente i slutten av august i fjor. I mai i år forlover de seg, og nå viser det seg at de venter barn i september. Da er jenta vår akkurat fylt 1 år. Jeg er fortsatt knust. Ting går bedre, men ting er fortsatt vanskelig. Syns dette går alt for fort frem. Og jeg håper det er dømt til å mislykkes.. Karma må jo komme in the end? Syns dere det virker som at eksen går alt for fort frem her? Skal sies at hun han er sammen med er veldig dårlig likt av de fleste. Utroskap har allerede skjedd i det forholdet der og.. Fra hennes side 😬 Men han tilga.. Og nå er de forlovet og venter barn.. I tillegg har hun et barn fra før på 6 år. Ja Jeg prøver komme meg videre, og vet at den dusten ikke er noe å samle på. Men det er vondt å se at personen du var sammen med i 10 år, går videre så fort. Jeg har jo så vidt kommet over sjokket liksom.. 🤷🏻♀️ Og nei, jeg får ikke gjort noe som helst. Men det er tungt å svelge at den du trodde du skulle dele resten av livet med går videre så fort. Alt jeg hadde drømt om om oss, skjer nå i det nye forholdet hans istedenfor 😏 Flere som har opplevd at det går til helvete med eksen og den nye dama til slutt? Særlig hvis forholdet startet med utroskap? Jeg syns han burde tenkt seg godt om før han tok så store livsavgjørelser men.. Tenk om det skjærer seg og han sitter der med skjegget i postkassa og må sjonglere å ha barna sine den og den helgen/uka og å betale barnebidrag på 2 barn 😂😂 Nei gud, håper jeg finner meg en mann som vet å behandle noen bra, og at karma kommer og biter eksen i rævva en dag 😂 Anonymkode: a6712...413 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Jeg føler med deg. Det er lett å si at man skal bare komme seg over det og at fyren ikke er noe å samle på, det vet du kanskje alt nå. Men stoltheten er ødelagt og spesielt sjokket. Jeg var i en lignende situasjon, var gravid i med han og han stakk. Nå mistet jeg attpå sønnen vår i 6 måned så gjorde ikke ting bedre, ikke noe empati eller besøk på sykehus fra dusten. Han gikk fort videre og lå Med damer her og der.Dog nå angrer han og vil tilbake. Skulle gitt alt for å få sønnen min tilbake, men om man skal se noe lys i tunnelen var det at jeg ikke fikk barn med den apekatten der. Eksen din virker som å fly i ekstrem fart med å forlove seg og få barn, jeg er sikker på at med tiden så vil det rakne for de også, once a cheater, always a cheater. De får holde på å være utro mot hverandre 🤣 når forelskelses bobbla har sprukket etter noen år så er det nok noen andre boller i heimen der skal du se. Jeg vet det er vanskelig også fordi dere har ei litta en, men fokuser på deg og datteren sin, så får han styre på som han selv vil... han er ikke verdt tenke på på det planet. Han var en dust og viste det tydelig også. Etterhvert vil du finne en som tar vare på dere ordentlig og elske deg. Håper at han hvertfall er involvert i datteren deres sitt liv.. at han i hvertfall kan være en god pappa selv om han var en rævva kjæreste. Anonymkode: faf2e...c1e 3
Gjest Mass Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kort historie fortalt. Vi var sammen i nesten 10 år. Gikk fra meg når jeg var 7 mnd gravid (i juni i fjor) Hadde da vært utro i 2 mnd. Ble sammen med hun nye rett etter han gjorde det slutt med meg. Vi fikk en jente i slutten av august i fjor. I mai i år forlover de seg, og nå viser det seg at de venter barn i september. Da er jenta vår akkurat fylt 1 år. Jeg er fortsatt knust. Ting går bedre, men ting er fortsatt vanskelig. Syns dette går alt for fort frem. Og jeg håper det er dømt til å mislykkes.. Karma må jo komme in the end? Syns dere det virker som at eksen går alt for fort frem her? Skal sies at hun han er sammen med er veldig dårlig likt av de fleste. Utroskap har allerede skjedd i det forholdet der og.. Fra hennes side 😬 Men han tilga.. Og nå er de forlovet og venter barn.. I tillegg har hun et barn fra før på 6 år. Ja Jeg prøver komme meg videre, og vet at den dusten ikke er noe å samle på. Men det er vondt å se at personen du var sammen med i 10 år, går videre så fort. Jeg har jo så vidt kommet over sjokket liksom.. 🤷🏻♀️ Og nei, jeg får ikke gjort noe som helst. Men det er tungt å svelge at den du trodde du skulle dele resten av livet med går videre så fort. Alt jeg hadde drømt om om oss, skjer nå i det nye forholdet hans istedenfor 😏 Flere som har opplevd at det går til helvete med eksen og den nye dama til slutt? Særlig hvis forholdet startet med utroskap? Jeg syns han burde tenkt seg godt om før han tok så store livsavgjørelser men.. Tenk om det skjærer seg og han sitter der med skjegget i postkassa og må sjonglere å ha barna sine den og den helgen/uka og å betale barnebidrag på 2 barn 😂😂 Nei gud, håper jeg finner meg en mann som vet å behandle noen bra, og at karma kommer og biter eksen i rævva en dag 😂 Anonymkode: a6712...413 Fikk ikke så godt inntrykk av deg heller. Forstår at du er bitter, men dette her må du bare legge fra deg. Gi slipp på det. Og gå videre med ditt liv.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kort historie fortalt. Vi var sammen i nesten 10 år. Gikk fra meg når jeg var 7 mnd gravid (i juni i fjor) Hadde da vært utro i 2 mnd. Ble sammen med hun nye rett etter han gjorde det slutt med meg. Vi fikk en jente i slutten av august i fjor. I mai i år forlover de seg, og nå viser det seg at de venter barn i september. Da er jenta vår akkurat fylt 1 år. Jeg er fortsatt knust. Ting går bedre, men ting er fortsatt vanskelig. Syns dette går alt for fort frem. Og jeg håper det er dømt til å mislykkes.. Karma må jo komme in the end? Syns dere det virker som at eksen går alt for fort frem her? Skal sies at hun han er sammen med er veldig dårlig likt av de fleste. Utroskap har allerede skjedd i det forholdet der og.. Fra hennes side 😬 Men han tilga.. Og nå er de forlovet og venter barn.. I tillegg har hun et barn fra før på 6 år. Ja Jeg prøver komme meg videre, og vet at den dusten ikke er noe å samle på. Men det er vondt å se at personen du var sammen med i 10 år, går videre så fort. Jeg har jo så vidt kommet over sjokket liksom.. 🤷🏻♀️ Og nei, jeg får ikke gjort noe som helst. Men det er tungt å svelge at den du trodde du skulle dele resten av livet med går videre så fort. Alt jeg hadde drømt om om oss, skjer nå i det nye forholdet hans istedenfor 😏 Flere som har opplevd at det går til helvete med eksen og den nye dama til slutt? Særlig hvis forholdet startet med utroskap? Jeg syns han burde tenkt seg godt om før han tok så store livsavgjørelser men.. Tenk om det skjærer seg og han sitter der med skjegget i postkassa og må sjonglere å ha barna sine den og den helgen/uka og å betale barnebidrag på 2 barn 😂😂 Nei gud, håper jeg finner meg en mann som vet å behandle noen bra, og at karma kommer og biter eksen i rævva en dag 😂 Anonymkode: a6712...413 Han gikk jo videre for lenge siden. Er ikke først nå han har gått videre, hvis du virkelig tror det? Anonymkode: c7a8c...7b0
Gjest commeilfaut Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei gud, håper jeg finner meg en mann som vet å behandle noen bra, og at karma kommer og biter eksen i rævva en dag 😂 Problemet her er ikke at han har gått videre. Det er at du IKKE har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gikk jo videre for lenge siden. Er ikke først nå han har gått videre, hvis du virkelig tror det? Anonymkode: c7a8c...7b0 Nei vet jo han har gått videre for lenge siden. Og det er jo nettopp det som er vondt og, at han kunne gå videre så fort etter et 10 år langt forhold. Han bare stakk uten å gi noen ordentlig forklaring og å prøve å snakke med meg om ting. Jeg satt jo igjen helt sjokk skada. Ingenting som tydet på at han skulle gå fra meg. 22 minutter siden, commeilfaut skrev: Problemet her er ikke at han har gått videre. Det er at du IKKE har gjort det. Selvfølgelig har jeg ikke gått videre. Men jeg prøver jo. Men det tar tid. Desverre... Men heldigvis har jeg datteren min som lyser opp hverdagen min 🥰 Anonymkode: a6712...413 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Noen ganger er det enklere å gå fortere videre etter et lang forhold fordi som regel så er man ferdig med forholdet lenge før det blir slutt. Kan hende at det er det som skjedde her. Jeg vet at det er vanskelig å ikke være bitter når hun ander får det du ville ha.. Du kommer til å føle deg bedre når du kan gi slipp på bitterheten. Anonymkode: 6c618...55c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 Det har ikke gått så lang tid. Du er så klart sjokkert over denne ufine måten å ha et brudd på. Om du kan, ha fokus på at far og datter får tilbragt tid sammen. Være ei god mor. Hvorvidt han er en god partner og far, er opp til ham. Jeg mista min eks etter over 10 år sammen. Var ei stund bitter fordi vi IKKE fikk barn sammen. Men må har det gått ei stund og jeg må ta grep selv. Anonymkode: 6875c...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 Det høres ut som om at din ex var ferdig med forholdet deres for lenge siden. Jeg skjønner at du har det vondt og er bitter, men det hjelper ikke deg litt å komme deg videre med de bitre tankene dine. Så du bør få hjelp til å komme over bruddet. For sånn du har det nå er ikke sunt, hverken for deg eller babyen din. Du vil få det mye bedre når du endelig klarer å komme over han, og klarer å kjenne på likegyldighet hvorvidt han har startet et nytt og lykkelig familieliv eller ikke. Anonymkode: d5401...e0c
Gjest commeilfaut Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig har jeg ikke gått videre. Men jeg prøver jo. Men det tar tid. Desverre... Men heldigvis har jeg datteren min som lyser opp hverdagen min Hver gang du tenker på ham kjører du deg selv ned. Hver gang du lar bitterheten vinne (som i TS) lar du han vinne, for han får ikke vondt av bitterheten din, bare du. Slutt å gjøre deg selv så vondt. Tilgi dine fiender. De vil hate deg for det.
got2go Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 9 timer siden, Mass skrev: Fikk ikke så godt inntrykk av deg heller. Forstår at du er bitter, men dette her må du bare legge fra deg. Gi slipp på det. Og gå videre med ditt liv. Har kanskje ikke opplevd noe vondt i livet ditt du? 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 38 minutter siden, got2go skrev: Har kanskje ikke opplevd noe vondt i livet ditt du? Alle har vel opplevd noe vondt i livet? Jeg har blitt dumpet på en brutal måte og det er ikke lenge siden jeg mistet faren min, og jeg fikk heller ikke noe godt inntrykk av Ts. Anonymkode: 6c618...55c
got2go Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle har vel opplevd noe vondt i livet? Jeg har blitt dumpet på en brutal måte og det er ikke lenge siden jeg mistet faren min, og jeg fikk heller ikke noe godt inntrykk av Ts. Anonymkode: 6c618...55c Du bare virka så veldig usympatisk, tydelig tegn fra folk som ikke klarer å sette seg inn i vonde situasjoner fra andre. Kondolerer tapet av din far, en er aldri forberedt på å miste sine nærmeste. ❤ 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 Skjønner godt at du er forbanna og lei deg, TS! Til dere som skriver at hun bare bør "gå videre" uten å være "bitter" - altså, dette er faktisk en del av en sorgprosess etter brudd. Man kan ikke gå videre før man har tillatt seg selv å kjenne på alle de vonde og bitre følelsene, det er elementær psykologi. Først når man har fått utløp for dette, kan man legge det bak seg. TS har opplevd utroskap, blitt dumpet mens hun var gravid, og sitter nå alene med babyen mens eksen har startet ny familie. Det tar mer enn ett år å komme over et sånt svik og at livet tok en helt annen retning enn forventet. Man kjenner jo også på en sorg på vegne av det lille barnet sitt, som må vokse opp i et splittet hjem, og hvor pappaen ikke gidder å vente ett år engang før han lager nye unger med andre damer. TS bør, og vil, på et tidspunkt komme seg videre. Med tiden vil hun nok være glad for å være kvitt en slik idiot. Men akkurat nå har hun fremdeles lov til å syte litt. Anonymkode: 13f29...178 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #15 Skrevet 30. juni 2019 25 minutter siden, got2go skrev: Du bare virka så veldig usympatisk, tydelig tegn fra folk som ikke klarer å sette seg inn i vonde situasjoner fra andre. Kondolerer tapet av din far, en er aldri forberedt på å miste sine nærmeste. ❤ Nå var det ikke jeg som skrev først at jeg ikke fikk et bra inntrykk av Ts. Mitt innlegg er nr 7. Anonymkode: 6c618...55c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #16 Skrevet 30. juni 2019 La han gjøre som han vil. Han er din eks og du har ingenting med å blande deg oppi livet hans. Anonymkode: 1c456...cf5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #17 Skrevet 30. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La han gjøre som han vil. Han er din eks og du har ingenting med å blande deg oppi livet hans. Anonymkode: 1c456...cf5 👏👏👏 Anonymkode: c7a8c...7b0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #18 Skrevet 30. juni 2019 Jegforstår deg godt -det er vondt når eksen går videre. jeg var sammen m en gutt i 6 år. Jeg ønsket barn - han hadde nok med de han hadde. nå har han en liten gutt på 6 mndr💔 Han misliker moren til yngstemann - og vil egentlig ut av forholdet - skriver at han savner meg osv .. føltes litt lettere å leve når jeg fikk bite det siste- selv om det hjelper meg absolutt ingen ting... Anonymkode: c5277...7e4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #19 Skrevet 30. juni 2019 Kjenner en fyr som gjorde det samme som din partner. Han og hun nye har nå vært sammen i 9 år og har fått barn nr 3. Han trivdes rett og slett ikke med første dama. Anonymkode: 8d355...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #20 Skrevet 30. juni 2019 Ut fra tråden kan jeg bare konkludere med en ting. Stakkars barn.... alle barn involverte her. Foreldre går fra hverandre, blir sammen, forlover seg er utro og puler alt som går på to bein... Anonymkode: 9caae...994 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå