Anonyming Skrevet 28. juni 2019 #1 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg har noe som kalles penile papler, som er små nupper rundt undersiden av penishodet. Nesten som hudfargede kviser. Er 23 år og skjemmes veldig av desse, som går utover selvbildet og sexlivet mitt. De er ganske naturlige og rundt 10-20% av menn har det. De er heller ikke smittsomme og ikke seksuelt overførbare. Jeg har vurdert fjerning, men det er usikkert og kan føre til store arr og at de kommer tilbake (ofte større enn før). Jeg har liksom aldri latt noen gå ned på meg fordi jeg føler meg ikke komfortabel med at noen kan gå så nært å se penis og mine usikkerheter og «flaws». Er dette noe jeg bør forsette å bekymre meg for, eller er det veldig turnoff og kan gjøre samleie uaktuelt? Hadde dere damer kunne gått ned på noen med denne tilstanden? Bilde i lenken nedenfor. https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-366f13cc9f87f6851e27c2eb6f1693fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Del Skrevet 28. juni 2019 Eksen min hadde sånne. Kunne ikke brydd meg mindre. Når det er sagt så ville jeg kanskje sagt i fra til de jeg var med hva det var hvis de ikke har sett det før, for når vi oppdaga det på eksen min (Vi var 16) trodde vi det var en sykdom. Sikkert ikke alle som vet hva det er, men det er jo helt harmløst og betyr nada så null grunn til stress. Anonymkode: 99974...bfb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Del Skrevet 28. juni 2019 Unødvendig bekymring ift samleie. Oralsex derimot ville jeg nok ikke likt sånn med det første.... Anonymkode: 74e03...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Del Skrevet 28. juni 2019 4 av mine 5 sexpartnere har hatt sånn. Trodde det var helt vanlig, jeg har ihvertfall ikke tenkt noe på det som ekkelt. Anonymkode: 13bbc...1a8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg hadde fjernet de om jeg var deg. Oralsex ville vært ekkelt. Sorry. Anonymkode: 9c5ad...a04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: c37aa...863 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Del Skrevet 28. juni 2019 Lite sexy. Sorry. Anonymkode: d2c8e...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Del Skrevet 28. juni 2019 Så lenge du forteller om det, så er det nok ikke noe problem. Har hatt en partner som hadde slik, og han fortalte det ikke, ble litt satt ut da jeg skulle utføre oralsex, viste ikke hva det var. Anonymkode: cab15...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortenmann Skrevet 7. februar 2024 #9 Del Skrevet 7. februar 2024 Ser det er flere som tilbyr behandling/fjerning av dette, men det koster jo noen kroner. Hudklinikken tar 2750 kroner. https://hudklinikken.no/behandling/penile-papler/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. februar 2024 #10 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg hadde ikke brydd meg 👌. Som flere sier her så er det lurt å snakke om det forhånd. Just in case 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #11 Del Skrevet 10. februar 2024 Disse talgkjertlene er der for å holde penishodet fuktig.. Så ingen grunn til bekymring🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #12 Del Skrevet 10. februar 2024 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Disse talgkjertlene er der for å holde penishodet fuktig.. Så ingen grunn til bekymring🤗 Hør hør🤫🤫🫢 Anonymkode: bbbdc...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 10. februar 2024 #13 Del Skrevet 10. februar 2024 2 hours ago, Bamseklemmer said: Disse talgkjertlene er der for å holde penishodet fuktig.. Så ingen grunn til bekymring🤗 Jeg leste først "holde penis hodet fruktig" 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #14 Del Skrevet 10. februar 2024 Ekkelt Anonymkode: d1f5c...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #15 Del Skrevet 10. februar 2024 tjuva skrev (1 minutt siden): Jeg leste først "holde penis hodet fruktig" 😅 Haha.. fruktig ja.. det er vel derfor det heter befruktning? Akkurat nå spiser jeg appelsiner, og håper å bli befruktet utpå kvelden🤞😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 10. februar 2024 #16 Del Skrevet 10. februar 2024 Just now, Bamseklemmer said: Haha.. fruktig ja.. det er vel derfor det heter befruktning? Akkurat nå spiser jeg appelsiner, og håper å bli befruktet utpå kvelden🤞😅 Hahahaha. Har akkurat blitt "befruktet" knullet 😅🤭🤭 Ønsker deg lykke til! Måtte fruktet være villig i kveld 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #17 Del Skrevet 10. februar 2024 Anonyming skrev (På 28.6.2019 den 23.10): Jeg har noe som kalles penile papler, som er små nupper rundt undersiden av penishodet. Nesten som hudfargede kviser. Er 23 år og skjemmes veldig av desse, som går utover selvbildet og sexlivet mitt. De er ganske naturlige og rundt 10-20% av menn har det. De er heller ikke smittsomme og ikke seksuelt overførbare. Jeg har vurdert fjerning, men det er usikkert og kan føre til store arr og at de kommer tilbake (ofte større enn før). Jeg har liksom aldri latt noen gå ned på meg fordi jeg føler meg ikke komfortabel med at noen kan gå så nært å se penis og mine usikkerheter og «flaws». Er dette noe jeg bør forsette å bekymre meg for, eller er det veldig turnoff og kan gjøre samleie uaktuelt? Hadde dere damer kunne gått ned på noen med denne tilstanden? Bilde i lenken nedenfor. https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-366f13cc9f87f6851e27c2eb6f1693fa Mannen min har det, bare de er mye mindre. Ikke no farlig 😊 Anonymkode: 5e623...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #18 Del Skrevet 10. februar 2024 (endret) tjuva skrev (4 minutter siden): Hahahaha. Har akkurat blitt "befruktet" knullet 😅🤭🤭 Ønsker deg lykke til! Måtte fruktet være villig i kveld 😅 Haha, heldiggrisa😅Høyrehånda mi nekter meg skilsmisse.. så jeg vet ikke min armeste råd🙈 Forresten.. har du sjekket mannens talgkjertler? Så vi ikke avsporer her🤭 Endret 10. februar 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PenilePaplerGone Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 Ta det helt med ro, Om du ikke har fjernet dette så send meg en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 Sitat Høyst normalt. Gir bare mer nytelse. Nei, det er ikke for å holde penishodet fuktig. De har ingen funksjon. Kjertlene stammer fra dyrene. (sett på Brille). Absolutt ikke ekkelt. Anonymkode: 3e793...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå