Gå til innhold

Jeg er 34 han 48.

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om den aldersforskjellen?

At dere begge er voksne mennesker. Aldersforskjellen har ikke en dritt å si akkurat nå og de neste 20 årene. Men det kan få det på sikt når dere begge skal bli eldre. Dere får ikke en lang alderdom sammen mest sannsynlig. Men elsker man hverandre nyt livet sammen disse tiårene da. Ingen vet noe om fremtiden uansett, vanskelig å planlegge så langt frem i tid uansett. Se forbi andre sine meninger, de skal ikke leve ditt liv. En kvinne som er mye yngre en meg hadde jeg ikke nølt å blitt partner med om vi klaffet sammen og hadde felles interesser og verdier. Så hadde tatt alt som det hadde kommet. For ja det kan bli problemer når han er pensjonist, og du ikke er i nærheten av det heller. Men den tid den sorg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han alltid går for damer som er mye yngre enn seg, ville jeg tenkt meg om både en og to ganger (det samme gjelder om det går motsatt vei), men bortsett fra det er det vel ikke noe problem hvis du takler at folk kommer til å dømme dere, for det kommer de til å gjøre enten de sier det høyt eller ikke...

Og med tanke på alderdommen ... tenker det er bedre å fokusere på her og nå, om det føles riktig nå. Det er langt fram til noen av dere blir eldgamle, mye kan skje før den tid, så det er ikke det viktigste å ta hensyn til.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2019 den 20.11, FrodeF skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Du må slutte å tenke. Sånn. 

Kan du forklare og dokumentere hvorfor  menn ikke er trygge på selv dersom de foretrekker yngre og sprekere damer?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? 

Ja tenkte på det samme... :fnise:

Anonymkode: 3cb0d...68e

Skrevet

Det er heilt ok med 14 år eldre kjæreste/partner, eg ser mest på at aldersforskjellen blir veldig tydeleg når den eldste vert pensjonist etc. Og kanskje er det merkbart dersom vennegruppene er veldig ulike, der vennane til han og ho slett ikkje er på same plass i livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, har du barn og ikke ønsker flere så er det vel greit nok?

Når det er sagt så er jeg selv 42, og jeg syns menn på 48 er i eldste laget... Men hver sin smak selvfølgelig. Husk bare at det gjerne skjer en god del med kropp/utseende når man tipper 50 år. Det er ikke sikkert at han er like attraktiv når du er 40 og han er 54.

Anonymkode: 88ecd...025

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg tenker at han kanskje er litt desperat. Jeg er 39, har nettopp registrert profil på datingside. Aldersspennet på menn jeg ønsker å møte er 37-43. Ser imidlertid mange 48- åringer der søker etter damer ned til 25 år. Noen skriver eksplisitt; vil bare date yngre damer. Synes det er stusselig. Minner meg om japanere med schoolgirlfetisj fordi de har liten penis og lite seksuell erfaring, og jentas unge alder kompenserer derfor litt for at han føler seg lite mandig.

Anonymkode: b95e2...c10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/29/2019 at 7:44 AM, AnonymBruker said:

Jeg er noe skeptisk til menn på 48 år som går etter 14 år yngre kvinner. Umiddelbart tenker jeg at dette er snakk om en mann som ikke er trygg på seg selv og sin egen alder. En som er noe umoden og som vil «kjøpe seg ungdom» ved å bli sammen med ei på 34.

Anonymkode: 26a7e...f8d

Sosial kontroll...

Anonymkode: 0e6a1...95e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ingenting. Og de som tenker noe burde ignoreres.

Anonymkode: d15ff...dcc

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Er fullt klar over hva jeg driver på med, og at det er mitt valg osv I mine øyne har kjærligheten ingen grenser, men mange av vennene mine synes det er litt drøy aldersforskjell må innrømme at det sårer litt når de kommenterer slik

Anonymkode: c5cc9...c9c

Jeg er selv 30 år og det ville vært uaktuelt for meg å bli sammen med en 48 åring. Det hadde ikke familien og vennene mine likt heller. Jeg er nettopp ferdig med tyveårene, så hvorfor skal jeg bli sammen med en som nærmer seg 50? Nei, ellers takk. 

Forelskelsen kan være rar i blant. 

Anonymkode: 599aa...703

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2019 den 10.50, SM30 skrev:

Haha, typisk fra bitre damer. Les trådene om damer som er med yngre menn - der har pipa en annen lyd

Eh, hvorfor antar du at vedkommende mener det motsatte om TS hadde vært mann? Er du virkelig så kort at du tror det er de samme menneskene som kommenterer i alle trådene her på KG? Jeg syns aldersforskjellen er for stor, det ville TS også syntes hadde hun ikke vært forelsket. 

AnonymBruker
Skrevet

16 år forskjell her. Jeg har aldri vært sammen med noen som er mer enn et par år eldre og ville nok aldri trodd at jeg skulle falle for en som er såpass mye eldre. Det vil si at jeg ikke ser på andre menn på hans alder som attraktive. Men, når alt annet klaffet så ble alderen plutselig helt uvesentlig. Vi har nå vært sammen i 15 år og har to barn sammen. Jeg føler det samme for han nå som da jeg møtte han, jeg er glad jeg tok sjansen og satset i stedet for å la meg skremme av aldersforskjellen.

Anonymkode: c8577...6d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er selv 38 og sammen med en på 49. Eneste "problemet" er at vi begge skulle ønske at vi møttes mange år før vi gjorde. Holder han seg godt, ser jeg ingen problemer med aldersforskjellen. Det er jo ikke snakk om 20 års forskjell.

Anonymkode: 851e0...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg tenker at han kanskje er litt desperat. Jeg er 39, har nettopp registrert profil på datingside. Aldersspennet på menn jeg ønsker å møte er 37-43. Ser imidlertid mange 48- åringer der søker etter damer ned til 25 år. Noen skriver eksplisitt; vil bare date yngre damer. Synes det er stusselig. Minner meg om japanere med schoolgirlfetisj fordi de har liten penis og lite seksuell erfaring, og jentas unge alder kompenserer derfor litt for at han føler seg lite mandig.

Anonymkode: b95e2...c10

Hvorfor misliker du menn i på 48 som liker yngre damer ? Hva med jentene som liker eldre menn ? Det finnes en del av dem også.  Har du glemt din egen ungdom. De fleste unge jenter liker ca 10 år eldre gutter fordi gutter på egen alder er så umodne.

Anonymkode: 3cb0d...68e

Skrevet
On 7/1/2019 at 1:18 PM, AnonymBruker said:

Eh, hvorfor antar du at vedkommende mener det motsatte om TS hadde vært mann? Er du virkelig så kort at du tror det er de samme menneskene som kommenterer i alle trådene her på KG? Jeg syns aldersforskjellen er for stor, det ville TS også syntes hadde hun ikke vært forelsket. 

Nå sier jeg ikke noe om hva vedkommende mener. Jeg skrev om det generelle inntrykket mange damer her inne gir. Les innlegget en gang til du

hilsen normalt høy mann...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er ok nå, men ikke når man blir eldre. Man eldes veldig ulikt, og den ene vil være i pensjonsalder mange mange år før den andre.

Anonymkode: 8fd1a...dd2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er ok nå, men ikke når man blir eldre. Man eldes veldig ulikt, og den ene vil være i pensjonsalder mange mange år før den andre.

Anonymkode: 8fd1a...dd2

Med dagens skilsmisse/samlivsbruddsrate, så syntes jeg ikke nødvendigvis ikke det betyr noe. De færreste har alle svarene for hva fremtiden bringer, man kan bli syk som eldre, eller det kan hende man ikke blir det. Så lenge begge er "godt voksne" (dvs. over 30 år), så kan også en høy aldersforskjell fungere. 

De færreste har uansett samme partner fra ung alder og livet ut på godt og vondt. 

Anonymkode: ffe1b...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...