Gå til innhold

Jeg er 34 han 48.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om den aldersforskjellen?

Anonymkode: c5cc9...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ingenting

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 og han er 34, hva tenker du om den aldersforskjellen? 

Anonymkode: d3e40...750

• Liker 1
Skrevet

Ingenting annet enn at når du er 54 så er han 68.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

du er 34 år, og har ikke selvinnsikt selv til å forstå. Er det kun hypotetisk spørsmål du stiler?

Du er da ikke 17 år, du bør da selv vite hva du holder på med. 

Anonymkode: ee6ca...2a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er fullt klar over hva jeg driver på med, og at det er mitt valg osv I mine øyne har kjærligheten ingen grenser, men mange av vennene mine synes det er litt drøy aldersforskjell må innrømme at det sårer litt når de kommenterer slik

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fullt klar over hva jeg driver på med, og at det er mitt valg osv I mine øyne har kjærligheten ingen grenser, men mange av vennene mine synes det er litt drøy aldersforskjell må innrømme at det sårer litt når de kommenterer slik

Skjønner. 

Men hev deg over det. Du trenger ingens godkjennelse. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har dere tatt praten om barn? Alder har lite si,  men er dere ikke enige om ting rundt barn eller ikke så er det første dere burde finne ut av. 

Anonymkode: c4f59...314

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bør ikke være noe problem. Men det er jo dere som må kjenne på det da. 

Anonymkode: 7d7fc...ce6

AnonymBruker
Skrevet

Tenker: æsj. 

Anonymkode: 4ad91...e92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noe skeptisk til menn på 48 år som går etter 14 år yngre kvinner. Umiddelbart tenker jeg at dette er snakk om en mann som ikke er trygg på seg selv og sin egen alder. En som er noe umoden og som vil «kjøpe seg ungdom» ved å bli sammen med ei på 34.

Anonymkode: 26a7e...f8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er det flere du ikke trenger å høre på! 14 år er en helt normal aldersforskjell! Og du vet at han er 14 år eldre enn deg, det vil han alltid være - også når du er 50 og han 64...

Helt grei aldersforskjell hvis dere er på omtrent samme sted i livet og er klar over forskjellen i alder. Gi det en sjanse, se hva som skjer!

Anonymkode: 1ca9e...f28

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er noe skeptisk til menn på 48 år som går etter 14 år yngre kvinner. Umiddelbart tenker jeg at dette er snakk om en mann som ikke er trygg på seg selv og sin egen alder. En som er noe umoden og som vil «kjøpe seg ungdom» ved å bli sammen med ei på 34.

Haha, typisk fra bitre damer. Les trådene om damer som er med yngre menn - der har pipa en annen lyd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En ting er aldersforskjellen i seg selv, det trenger ikke bety så mye hvis dere har like interesser og likt «tempo» i livet osv., men han kommer til å pensjonere seg lenge før deg, og kommer til å merke aldersrelaterte sykdommer lenge før deg, skal han gå der og slenge i 14 år mens du både jobber og steller ham?

Anonymkode: a42c5...07e

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om den aldersforskjellen?

Så lenge dere har kjemi og passer sammen. Why not?  Har uansett ingen garanti for hvor lenge ett forhold varer uansett så nyt d som dukker opp❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare dere som kan avgjøre om dette fungerer. :)

Jeg er 39 år og har hatt en fgf som er 15 år yngre enn meg over en lang periode. Vi trives svært godt sammen. Siden jeg ikke har kjærestefølelser for ham (men selvsagt er veldig glad i ham som en god venn), ser jeg litt klarere hva som ikke funker så bra enn hva jeg kanskje ville gjort dersom jeg var stormende forelska; det kan være rart og vanskelig å være sammen med venner i plenum, da begge har de nærmeste vennene på egen alder. Selv om jeg trives med ham, er ikke det det samme som at jeg kunne hengt sammen med en gjeng gutter på 23-25 år på fest, hyttetur o l eller ha invitert disse på samme grillfest med med mine venninner på 38-40 år. Jeg er dessuten ferdig med å produsere barn og antar han vil ønske seg egne barn en gang i fremtiden. Dette kunne blitt et stort problem. Jeg merker også at jeg kan savne den felles plattformen man gjerne har med folk på samme alder, med refaranser til ungdomstid med den og den musikken, barndomsminner om de samme tingene som barne-tv. Bare småting egentlig, men ting som faktisk også kan bety litt. Dog, er man skikkelig forelska, betyr neppe dette noe. :)

Anonymkode: 082cd...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du er 34 og han 48, kva så? Så lenge de vil det samme og har det bra i lag når de er saman så køyr på. At venninnene dine tykkjer det er drøy aldersforskjell seier vel meir om dei enn deg.

Anonymkode: 4d107...a7a

• Liker 1
Skrevet

Helt ok forskjell, og til og med "riktig vei"! Sånn det skal være😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det 16 år som skiller oss. Har også fått stygge kommentarer av folk,men bare hev deg over det. 

Det viktigste er at DERE har det bra sammen og det er INGEN som vet hva morgendagen bringer. Så lev i nuet og feir kjærligheten❤️❤️

Anonymkode: 6189d...f1f

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Du må slutte å tenke. Sånn. 

Kan du forklare og dokumentere hvorfor  menn ikke er trygge på selv dersom de foretrekker yngre og sprekere damer?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...