Gå til innhold

The L Word Generation Q


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg er enig i alt du skriver 😂 og så syns jeg Finley er pittelitt påtatt klønete og "enkel". 

Jeg syns Finley er søt jeg. 😍 Imponerende mye hår under armen! :fnise: Jeg hadde ikke fått det til om jeg sparte i et år. 
Jeg håper vi lærer mer om familien hennes. Jeg ble veldig trist i sist episode når hun ringte faren sin. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg syns Finley er søt jeg. 😍 Imponerende mye hår under armen! :fnise: Jeg hadde ikke fått det til om jeg sparte i et år. 
Jeg håper vi lærer mer om familien hennes. Jeg ble veldig trist i sist episode når hun ringte faren sin. :( 

Ja, jeg lurer veldig på hva som gjemmer seg under overflaten der. Så litt sånn elsk/hat forhold til henne i grunn. Men ja, den hårveksten der er imponerende 🤭 

Har ingen klare favoritter enda, når jeg så originalserien var jeg helt mesmerized av Shane i begynnelsen og så ble det Alice og Tasha. Kanskje en bra ting, når the L Word kom var jo dette helt nytt og spennende, og jeg var singel og på vei ut av skapet. Serien hjalp meg masse. Nå er det mer vanlig med skeive karakterer på tv og jeg er godt gift med to barn. Tidene forandrer seg, men The L Word er forsatt god underholdning 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, neon_sun skrev:

Ja, jeg lurer veldig på hva som gjemmer seg under overflaten der. Så litt sånn elsk/hat forhold til henne i grunn. Men ja, den hårveksten der er imponerende 🤭 

Har ingen klare favoritter enda, når jeg så originalserien var jeg helt mesmerized av Shane i begynnelsen og så ble det Alice og Tasha. Kanskje en bra ting, når the L Word kom var jo dette helt nytt og spennende, og jeg var singel og på vei ut av skapet. Serien hjalp meg masse. Nå er det mer vanlig med skeive karakterer på tv og jeg er godt gift med to barn. Tidene forandrer seg, men The L Word er forsatt god underholdning 😁

Jeg bestilte hele serien på DVD fra Amazon når jeg først innrømte for meg selv at jeg likte kvinner. :enig: Det hjelper veldig å normalisere noe som man har skjøvet bort i lengre tid. Man trenger liksom hjelp til å skjønne at man egentlig ikke er noe rar, det er bare heteronormative vegger må brytes ned med sleggehammer! :P  The L Word hjalp meg fra å komme ut som bifil til å skjønne at jeg aldri likte menn i det hele tatt. :fnise: Jeg var først forelsket i Marina. Jeg skjønte ikke hvorfor hun ikke var med videre når vi måtte holde ut med Tim! Jeg falt for Shane litt senere. 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Tess en transkvinne i serien? Skuespilleren, Jamie Clayton, er jo trans, men jeg er ikke sikker på om det er meningen at hun skal være det i serien. Jeg har en følelse av at de kanskje ikke kommer til å nevne om Tess er trans eller ikke, fordi de vil at karakteren bare skal være Tess, og at det andre er urelevant. Tess er Tess, nuff said. 
Eller tror dere at det vil være et tema senere? De har jo Leo Sheng som spiller Micah som er åpen trans i serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns om hun som spiller Finley er en utrolig dårlig skuespiller. Og det ødelegger mye. :( F.eks da hun ringte faren sin, der var jo ikke tårer. Og det hørtes ut som det skulle være mye tårer, på måten hun gråt på... 

Anonymkode: 71c4b...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte episode 6 veldig godt!!! 

Spoiler

Herlig at Tina var tilbake! Men litt overraska over at hun og Bette ikke har  kommet lenger- gnager fremdeles på de samme tingene som for typ 14 år siden. Og at de har skrevet det slik at hun liksom ikke var i Kits begravelse. Altså Tina har jo kjent Kit i 22 år eln, så kom hun ik i begravelsen. 

Håper vi kommer mer under huden på Finley etterhvert, jeg liker henne- men vi må få vite MER! Og nå ligger det veldig i kortene at Dani og Sophie får store problemer og at ting vil skje mlm Bette og Dani føler jeg. 

OG SESONG 2 ER BEKREFTA!! 

Anonymkode: 63766...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjer det mye, bare å glede seg til ny sesong etter hvert. 

Anonymkode: 7e767...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi!  Kan vi spoile i denne tråden? Lager en sånn spoiler dings...

Spoiler

1) Jeg visste at Finley og Sophie kom til å prøve seg! I knew it. Lurer på om de blir sammen.

2) Tror dere Dani og Beth blir i lag? Eller har sex i alle fall? Dani er jo veldig interessert i henne, tror jeg. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tolke forholdet. Liker hun Beth fordi hun er sexy og de har mye til felles, eller ser hun på Beth som en rollemodell fordi hun har mommie issues?

3) Alice må skjerpe seg. Jeg har aldri likt Natalie, hun sutrer så mye, men er man i et trekant forhold, så er det helt tåpelig å forvente at alle tre må være med for man skal kunne ha sex. Of course, they will fuck each other, Alice! Duh.  Men uansett så funker ikke forholdet, så håper Alice finner seg noen andre, fordi Gigi og Natalie har liksom et helt liv sammen fra før.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 17.40, Chiyo skrev:

Nå snakker vi!  Kan vi spoile i denne tråden? Lager en sånn spoiler dings...

  Skjul innhold

1) Jeg visste at Finley og Sophie kom til å prøve seg! I knew it. Lurer på om de blir sammen.

2) Tror dere Dani og Beth blir i lag? Eller har sex i alle fall? Dani er jo veldig interessert i henne, tror jeg. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tolke forholdet. Liker hun Beth fordi hun er sexy og de har mye til felles, eller ser hun på Beth som en rollemodell fordi hun har mommie issues?

3) Alice må skjerpe seg. Jeg har aldri likt Natalie, hun sutrer så mye, men er man i et trekant forhold, så er det helt tåpelig å forvente at alle tre må være med for man skal kunne ha sex. Of course, they will fuck each other, Alice! Duh.  Men uansett så funker ikke forholdet, så håper Alice finner seg noen andre, fordi Gigi og Natalie har liksom et helt liv sammen fra før.

 

Spoiler

Skjønner ikke helt hva Alice ser i Nat egentlig, virker jo ikke helt som hennes type? Også får vi ikke vite noen ting om historien deres- hvordan de traff hverandre osv. Syns jo den throuple- greia er en gedigen suppe...

Føler det ligger VELDIG i korta at det skjer noe mlm Bette og Dani. Dani har jo en nesegrus beundring for Bette, og Bette tar jo for seg av det meste som kommer hennes vei.. Dessuten krever jo ikke Bette det samme av Dani som Sophie gjør. 

Hun moren til Micah virker jo bare helt merksnodig, virker som hun var aller mest opptatt av det hasj godteriet... 

Og Sophie og Finley- det kommer til å bli verre! 

 

Anonymkode: 63766...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Skjønner ikke helt hva Alice ser i Nat egentlig, virker jo ikke helt som hennes type? Også får vi ikke vite noen ting om historien deres- hvordan de traff hverandre osv. Syns jo den throuple- greia er en gedigen suppe...

Føler det ligger VELDIG i korta at det skjer noe mlm Bette og Dani. Dani har jo en nesegrus beundring for Bette, og Bette tar jo for seg av det meste som kommer hennes vei.. Dessuten krever jo ikke Bette det samme av Dani som Sophie gjør. 

Hun moren til Micah virker jo bare helt merksnodig, virker som hun var aller mest opptatt av det hasj godteriet... 

Og Sophie og Finley- det kommer til å bli verre! 

 

Anonymkode: 63766...14b

Spoiler

Jeg har ikke noe imot en throuple, men litt dumt at de gjorde det med Alice or Nat, fordi for dem hadde det ikke funka noe gang. Shane kunne jeg sett for meg i en throuple. For noen funker det, så jeg syns at det er litt dumt at de bare presenterer det som en negativ greie som aldri funker. 
Folk i nyere generasjoner er mye mer åpen om "open relationships" og polyamory, så jeg skjønner hvorfor de har tatt det med i serien. 

Det kommer definitivt til å bli drama med Sophie og Finley videre når Dani finner ut. Men jeg har egentlig lyst til å finne ut mer om Finley sin familie.  Tenker de er hyper katolikk og vil ikke ha noe med henne å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger at Tasha kommer tilbake til Alice!!! Grr!!! 

Anonymkode: 71c4b...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er rart at datteren til Tina og Bette også er lesbisk. Skjønner at det er en lesbeserie men blir litt overdrevet at alle er eller blir lesbisk

Anonymkode: 53880...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Syns det er rart at datteren til Tina og Bette også er lesbisk. Skjønner at det er en lesbeserie men blir litt overdrevet at alle er eller blir lesbisk

Anonymkode: 53880...022

Hvordan vet du at hun er lesbisk? Kanskje hun er bifil? Kanskje hun bare forelsker seg i folk, uavhengig av kjønn? Ikke så rart om man er vokst opp i et liberalt hjem og omgangskrets.

Anonymkode: 14645...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente på sesong 2. Gleder meg. 

Anonymkode: 7e767...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ser dere andre på det? Jeg har sett på en litt shady nettside :fnise:, men de har ikke oppdatert og lagt til den siste episoden. Jeg pleier å streame hvis det er mye jeg vil se, men jeg gidder aldri hvis jeg må vente en hel uke mellom hver episode og det er det eneste jeg vil se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chiyo skrev:

Hvor ser dere andre på det? Jeg har sett på en litt shady nettside :fnise:, men de har ikke oppdatert og lagt til den siste episoden. Jeg pleier å streame hvis det er mye jeg vil se, men jeg gidder aldri hvis jeg må vente en hel uke mellom hver episode og det er det eneste jeg vil se. 

HBO ☺️

Anonymkode: b34c5...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fikk samme viben som jeg fikk av The L Word back in the days! Veldig fint å ha de tilbake!! Etter hvert blir det litt mye drama som jeg ikke nødvendigvis bryr meg om.. må liksom velge ut noen historier man liker og noen som jeg bare ikke gjør det. Likte godt han trans fyren i denne sesongen, ble sykt irritert av hun dama som maste så mye om å gifte seg 🤯 (lesber asså) Håper veldig at Tasha kommer tilbake igjen! Skal hvertfall følge med videre om det kommer mer. 😊

Anonymkode: 38f48...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...