Gå til innhold

The L Word Generation Q


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.12.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Ligger ute på HBO nordic, ble lagt ut i går!

Anonymkode: d38f1...3a3

Ligger original-serien der også??

Anonymkode: fee1d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.12.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Ligger original-serien der også??

Anonymkode: fee1d...780

Nei, den er på Sumo. 

Anonymkode: 7e767...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den er på Sumo. 

Anonymkode: 7e767...024

Takk! Da blir det nok Sumo en periode først 😊 Må se opp igjen litt av det gamle. 

Anonymkode: fee1d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Da blir det nok Sumo en periode først 😊 Må se opp igjen litt av det gamle. 

Anonymkode: fee1d...780

Tror Sumo mister rettighetene til serien ved årsskiftet, så du får være rask. 

Anonymkode: 7e767...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 6/27/2019 at 8:28 PM, AnonymBruker said:

Åååh Shane 🤤

Anonymkode: 2c787...ba0

Damn, hun er like hot enda. Den ultimate girl crush for min del. Er rimelig streit til vanlig, men hadde glatt skiftet lag for henne (rollefiguren, så henne i Ray Donovan, ikke samme virkning) 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, hva skjer med Jennifer Beals, hvordan er det mulig å se så bra ut når du er 56? Håper jeg har bare halvparten så gode gener som henne 😍 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venomoth

Bette er virkelig en fantastisk vakker kvinne! Hele dama oser attraktivitet, fra topp til tå og fra innerst til ytterst. Elsker stemmen hennes. Shane er jeg like forelsket i som alltid, og objektivt sett er hun en utrolig pen kvinne. Hun har så flotte trekk. Jeg liker ikke henne fordi hun er litt mer "maskulin" og røffere enn de andre, men fordi hun er noe eget, er ikke ofte man ser kvinner som Shane.... Alice elsker jeg, hun er sprudlende og herlig og en av mine favorittkarakterer i serien. Jeg ler ofte av henne, og likte henne godt i The L Word. Jeg hadde håpet at Tasha skulle være med, de var et av mine favorittpar fra serien. Hadde håpet at Shane skulle finne tilbake til Carmen, men det ser mørkt ut foreløpig i serien. Jeg var også veldig glad i Helena. 

Og jeg tror vi fikk stadfestet at Jenny døde av selvmord? Siden Bette sa i en av episodene at hun tok livet av seg i huset hennes/i bassenget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venomoth

Hallo, angående siste episode!!!!!!!!!!!!!! 

ER KIT DØD? Av heroinoverdose!? Altså hva faen i helvete!? Her har ting eskalert bak kulissene og vi får ikke vite hva, hvorfor, hvordan? Jævla dårlig! Jeg ble lei meg nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Episode var veldig bra syns jeg. Nå begynner plottet å stramme seg litt, og ting begynner å skje. Mine favoritter i denne serien er Shane som alltid- Gud hun har bare en helt egen utstråling, Dani, Bette og han kjekke naboen.

Anonymkode: 63766...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien mer og mer, og håper det blir flere sesonger. 

Anonymkode: 7e767...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste intervju med Kate Moennig (hun som spiller Shane) Hun er co-produser og åpner for at det blir flere sesonger, hun mente at det er mer å fortelle...Jeg syns orginalen er best, men liker denne også. Origanelen bar mer banebrytende da. 

Anonymkode: 63766...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venomoth
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste intervju med Kate Moennig (hun som spiller Shane) Hun er co-produser og åpner for at det blir flere sesonger, hun mente at det er mer å fortelle...Jeg syns orginalen er best, men liker denne også. Origanelen bar mer banebrytende da. 

Anonymkode: 63766...14b

The L Word var jo definitivt noe for seg selv, i sin tid. Generation Q har ekstremt mye å leve opp til, og klarer det sannsynligvis ikke og det er faktisk helt greit, hadde ikke forventa det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Venomoth skrev:

The L Word var jo definitivt noe for seg selv, i sin tid. Generation Q har ekstremt mye å leve opp til, og klarer det sannsynligvis ikke og det er faktisk helt greit, hadde ikke forventa det. 

Trur aldri en sånn type oppfølger 10 år etter kan leve opp til originalen. Men har absolutt likt det jeg har sett så langt.

Anonymkode: 63766...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venomoth
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trur aldri en sånn type oppfølger 10 år etter kan leve opp til originalen. Men har absolutt likt det jeg har sett så langt.

Anonymkode: 63766...14b

Samme her, men akk så høyt jeg ønsker at Shane og Carmen skal finne tilbake til hverandre. Men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett det som er kommet ut til nå så liker jeg den bedre og bedre! Liker de nye karakterene, og de gamle er ganske like seg selv. Syns de har funnet en god balanse mellom den gamle serien og en ny en. Veldig ok at det er såpass aldersprang mellom karakterene også, da blir det verken for ungt eller for "gammelt". Håper virkelig det blir flere sesonger, for dette var et gledelig gjensyn for en som åndet for den forrige serien. Ja, jeg er en av de som fant ut at jeg var skeiv via the L Word. Klisjé, men takk og lov for det.

 

Skulle gjerne sett Tasha igjen dog 🤭 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de første sesongene fortsatt tilgjengelig på sumo? Sa nylig opp abonnementet... 🙄

Anonymkode: 5f664...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de første sesongene fortsatt tilgjengelig på sumo? Sa nylig opp abonnementet... 🙄

Anonymkode: 5f664...21a

Ser ikke sånn ut 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 9.51, AnonymBruker skrev:

Er de første sesongene fortsatt tilgjengelig på sumo? Sa nylig opp abonnementet... 🙄

Anonymkode: 5f664...21a

Er ikke mange ukene siden jeg så alle sesongene av The L Word på sumo. 

Anonymkode: 71c4b...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen karakterer dere ikke liker så langt? 

Jeg syns hun som spiller Dani's forlovede... hva heter hun? Sophie? Hun er i alle fall veldig irriterende. Jeg syns hun virker ganske selfish. Hun tenker jo bare på seg selv, og begynner å sutre fordi familien ikke kan ta med hjemmelaget mat i bryllup hvis de har bryllupet på en litt finere plass. :daane: Kan du ikke bare spise mamma sin hjemmelagde mat ALLE ANDRE DAGER? Det er da virkelig det minste problemet de to har. 
Ikke misforstå Pappa-Nunez er en drittsekk, men Dani sliter med å ha et forholdet til sin eneste slektning og Sophie tenker bare på at hun ikke får alle sine familietradisjoner. 

Og... jeg hater kjæresten til Alice. Natalie er bare drama. Hun blir jo bare sur når eksen er der, selv om eksen prøver å være grei.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 21.16, Chiyo skrev:

Er det noen karakterer dere ikke liker så langt? 

Jeg syns hun som spiller Dani's forlovede... hva heter hun? Sophie? Hun er i alle fall veldig irriterende. Jeg syns hun virker ganske selfish. Hun tenker jo bare på seg selv, og begynner å sutre fordi familien ikke kan ta med hjemmelaget mat i bryllup hvis de har bryllupet på en litt finere plass. :daane: Kan du ikke bare spise mamma sin hjemmelagde mat ALLE ANDRE DAGER? Det er da virkelig det minste problemet de to har. 
Ikke misforstå Pappa-Nunez er en drittsekk, men Dani sliter med å ha et forholdet til sin eneste slektning og Sophie tenker bare på at hun ikke får alle sine familietradisjoner. 

Og... jeg hater kjæresten til Alice. Natalie er bare drama. Hun blir jo bare sur når eksen er der, selv om eksen prøver å være grei.

Jeg er enig i alt du skriver 😂 og så syns jeg Finley er pittelitt påtatt klønete og "enkel". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...