Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #21 Del Skrevet 4. mai 2005 Lousiana, florida, california, georgia, new york... hm texas og kanskje flere når jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mai 2005 #22 Del Skrevet 4. mai 2005 1 - LA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #23 Del Skrevet 4. mai 2005 Ingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. mai 2005 #24 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare en: New York. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2005 #25 Del Skrevet 5. mai 2005 Har vært i New York, San Fransisco, Los Angeles og Hawaii, + en mellomlanding på en flyplass i Canada. Er ikke så god på dette med stater.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #26 Del Skrevet 5. mai 2005 Iowa Minnesota Wisconsin Illinois Missouri Tennessee Kentucky Virginia Pennsylvania New York Delaware California Ble vist 12 stk. det. Og flere skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #27 Del Skrevet 5. mai 2005 :o Det finnes en del interessante innlegg på KG, men hvordan noen kan ha nytte eller interesse eller engang underholdning av å vite hvilke amerikanske stater vilt fremmede, anonyme folk har vært i- eller sier de har vært i- går langt forbi min fatte-evne. Sorry! Og jeg har ikke vært i noen, så har du underholdning i noen sekunder til. Hvor nerd går det an å bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 5. mai 2005 #28 Del Skrevet 5. mai 2005 New York, Texas, Tennesse og Kentucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 5. mai 2005 #29 Del Skrevet 5. mai 2005 :o Det finnes en del interessante innlegg på KG, men hvordan noen kan ha nytte eller interesse eller engang underholdning av å vite hvilke amerikanske stater vilt fremmede, anonyme folk har vært i- eller sier de har vært i- går langt forbi min fatte-evne. Sorry! Og jeg har ikke vært i noen, så har du underholdning i noen sekunder til. Hvor nerd går det an å bli... Jeg synes også tråden er gørrteit, men svarte fordi jeg er litt stolt av å ha vært der og fordi jeg kjedet meg akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 5. mai 2005 #30 Del Skrevet 5. mai 2005 Arizona, Utah, Nevada, California, Illinois, Florida, New York, New Jersey, Conneticut, Rhode Island, Massachusetts, Virginia, Hawaii. (Og Washington DC) Det skulle bli 13 det. Flere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 14. mai 2005 #31 Del Skrevet 14. mai 2005 36 Har ønske om å oppleve alle statene i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 18. mai 2005 #32 Del Skrevet 18. mai 2005 Tre: Minnesota, Florida og Tennessee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bree Skrevet 18. mai 2005 #33 Del Skrevet 18. mai 2005 Ingen. Jeg utstår ikke amerikanere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. mai 2005 #34 Del Skrevet 19. mai 2005 Bree, er det derfor du har både nick og avatar som er amerikansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå