Junibrud2003 Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 Tenkte å prøve meg på en dagbok for våre bryllupsforberedelser. Det hele startet da vi forlovet oss 1. juli 2002. I god tradisjon gikk han ned på kne med en rød rose og fridde før vi tok på ringene. Hadde først tenkt til å gifte oss på dagen 1 år etter, men 1. juli 03 er på en tirsdag, så derfor flyttet vi det til 28. juni. Vi har så langt følgende i boks: - Overnatting til bryllupsnatten - Kirke - Fotograf - Frisør - Lokale - Bestemt 1 sang som skal spilles i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 31. august 2002 #2 Del Skrevet 31. august 2002 heisann junibrud2003!! Velkommen til dagboka!!Håper vi kan utveksle gode erfaringer og råd og følge hverandre opp i tiden frem til våres store dager...vi skal i ilden 3 uker før dere...men 3 uker er da ingenting... vi gleder oss!! lykke til!! Skriv gjerne hilsen i min dagbok også da!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 Heisann Junibrud2003!! Ville bare hilse på, jeg Jeg håper alt går bra for deg/dere.. Med planleggingen og alt rundt! Vi skal gifte oss på samme dag, og som junibrud03 sier; VI GLEDER OSS!!! Kjempelykketil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 26. september 2002 #4 Del Skrevet 26. september 2002 Vil benytte anledningen til å ønske dere alle 3 riktig lykke til jeg! Håper jeg får mulighet til å følge med litt på planleggingen til 2003-brudene fremover også! Dere får uansett en uforglemmelig dag og dere har jammen meg masse å glede dere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anede Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Heisann!! Vi gifter oss også samme dag, 28 juni 03!! Lykke til med planlegginga! Kos deg masse! Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå