Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Turi
Skrevet

Hva skjedde mandag da - kort resyme?

Skal seerne stemme til slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reidar & co Pluss Fattaneh? & co, skal lure Stine og Anders til å tro at Edel og Kurt skal stemme på dem. De har kjøpt enda en diktafon for å redigere opptakene slik at det høres ut som de skal det. (Uten å ha sagt det)

Reidar er fremdeles like psykotisk, og klikker da Fattaneh kaller han facist HA HA... De furter også da de får kjeft fra byggmesteren om at listingen til Jon Håvard og Reidar er elendig.. (Kunne faktisk selv JEG gjort bedre...)

Skrevet

Men om begge de parene sitter igjen i finalen så betyr det jo lite om du stemmer eller ei... :ler:

Men det gjør de ikke :-)

Gjest gjest1
Skrevet

:ler: Ok da, jeg kikker innom litt da... :oops:

Men fjernkontrollen er aldri langt unna, sånn at jeg kan svitsje hvis det blir for ille. Panic button på tast nr 3 (tvnorge) :ler:

Gjest Lizzi
Skrevet

Men det gjør de ikke :-)

Vet du det?? Vanligvis vil jeg ikke vite hvordan det går i finalen på reality-serier, men her er jeg så pist på Reidar & co :evil: at jeg ville bli utrolig letta om jeg viste at de ikke vant!!!

Engasjert jeg - nei!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jippiiii!!! Sjølv om eg heller ville hatt ut Reidar- farlig og skummel mann... Men det er vel ikkje mogleg at dei vinn byggekonkurransen, er det vel? Han er jo ubrukleg liksom...

Gjest Gjesten
Skrevet
Jippiiii!!! Sjølv om eg heller ville hatt ut Reidar- farlig og skummel mann... Men det er vel ikkje mogleg at dei vinn byggekonkurransen' date=' er det vel? Han er jo ubrukleg liksom...[/quote']

Meg ja...

Gjest Madeline
Skrevet

Nå går det rett vei her. Reidar er ferdig neste uke, det er jeg sikker på.

Skrevet

Jammen sidan det er konkurranse av dei 3 para, så må sikkert dei 2 siste para kjempe på en eller annen måte?

Bannar på at Reidar og May Brit kjem seg til finalen...

Då blir eg irritert! :evil: Mest frustrerande programmet som nokon gong har vore sendt på norsk TV.

Gjest Gjesten
Skrevet

Men sant, uansett om Reidar kjem seg til finalen, så vil vel ikkje folket- vi- la han vinne? Eg kjem for første gong til å stemme på ein reality konkurranse, berre for at han ikkje skal vinne! Eg er faktisk villig til å stemme heile kvelden for at han skal tape!!

Skrevet

Åja... Så det er sikkert at sjåarane skal stemme? Trudde det berre var wild guessing og spekulasjonar, eg...

Men då er jo saken grei! Då kan rett og slett ikkje Reidar og May Britt vinne.

Men eg må jo seie at eg ikkje syns det er en rettferdig finale. Sidan vi ikkje har hatt noko med utstemminga før. Syns heller det burde vere dei gamle para som stemte, sidan det er sånn det har vore heile tida.

I så fall hadde Reidar og MB fått ei stemme :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem er ute???

Reidar?

Hjelp - har ikke tilgang på TV idag - noen må fortelle!!!

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg berre trudde vi skulle bestemme eg, men eg veit ikkje altså... Fattaneh og Jon Håvard (??) rauk i går.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også oppfattet at det er seerne som skal stemme i den direktesendte finalen 19. mai. Men er ikke 100% sikker.

Digg at Fatane og John Håvard gikk ut i går :sjarmor:

Skulle jo nesten tro at det var noen som var død sånn som May-Britt gråt. Ja ja, det er en sprø gjeng :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mange par er igjen da?

Jeg er også villig til å være med å stemme for at ikke Reidar+ vinner.

Skrevet

Glad for at Fathane (?) og Jon Håvard gikk ut. Hun er nesten verre enn Reidar syns jeg - skikkelig ekkel :kvalm:

Forøvrig håper jeg det unge paret vinner - husker ikke hva de heter i farta. Det er vel de som har fortjent det best av de parene som er igjen. Edel og Kurt er så gamle at de har vel hus fra før vil jeg tro...

Skrevet

HVis vi skal stemme, skal jeg bruke heeeele lønninga mi på stemmer. May Britt og Reidar må for alt i verden ikke vinne.... Med slik oppførsel har man bare ikke rett til å vinne.... Litt rettferdighet er det vel igjen i verden?

Stine og Anders har virkelig fortjent å vinne heeele greia

Go go go :ler:

Gud så engasjert jeg er... :ler:

Skrevet

Endelig gikk noe rett vei da :ler: Jeg gliste godt da hun de ble stemt ut i går. Og det er jo tydelig at neste gang går Reidar og kompani samme veien. Huff og huff så lei meg jeg ble :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...