Gå til innhold

Wizards Unite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lastet ned, kommer opp at det er utilgjengelig i landet mitt. Intillingene er satt på Norge, noen som veit hva som skjer, og hvorfor? Har en delvis ny Sony om det har noe å si, kjøpt i april.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lastet det ned idag, og som den HP-fanen jeg er liker jeg det veldig godt så langt! Legg meg gjerne til som venn: 6046 7736 1089

Anonymkode: 41d9a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har komt i gang med spillet, er på nivå 6 😄 går heldigvis ganske fort i starten, men synes ikke det er like fengende som pokemon go enda. Håper det tar seg litt opp 😊

legg meg gjerne til:

3155 2177 9595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet det ned og forsøkte litt i går. Men forstår ikke alt enda... For eksempel så går ikke figuren min noe sted selv om jeg forflytter meg. Skal den ikke det, da? Må jeg bare vente til det dukker opp figurer jeg skal ta?
Elsket PoGo og er Potterhead, så gledet meg veldig til dette spillet, men må nok spille litt mer før jeg blir hektet, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som dette har tatt av i like stor grad som "Pokemon Go" gjorde for ett par år siden...      

Anonymkode: 0066d...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt litt nå, men finner ikke utav en ting - hvordan utfører man en trylleutfordring? Det er en av de daglige gjøremålene. Noen som vet? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/27/2019 at 8:57 PM, AnonymBruker said:

Virker ikke som dette har tatt av i like stor grad som "Pokemon Go" gjorde for ett par år siden...      

Anonymkode: 0066d...83e

Virker ikke helt slik, litt kjedelig! Tror jeg er den eneste i nabolaget her som gror ingredienser 😅

On 6/29/2019 at 1:53 PM, alli634 said:

Jeg har spilt litt nå, men finner ikke utav en ting - hvordan utfører man en trylleutfordring? Det er en av de daglige gjøremålene. Noen som vet? 😊

Jeg har spillet på engelsk, så vet ikke helt hva det er - hva er belønningen? Jeg har iallfall fått til alle stort sett hver dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt så vidt å spille. Er allerede på nivå 6, så det går veldig fort i begynnelsen, men det gjorde det vel på PoGo også, mener jeg å huske. 
Skjønner ikke alt enda, men det siger inn mer og mer. Syns det er for vanskelig å se forskjell på de forskjellige Oppsporbarhetene, så jeg tar mange like, men det gjør kanskje ingenting?
Skjønner ikke heller helt de der trylleutfordringene. har beseiret flere "fiender" inne i et av slottene, men det står fortsatt 0 på oversikten.... Har fått åpnet opp tre nivåer, så noe må jeg jo ha gjort riktig. Må jeg kjempe mot noen andre som er i nærheten, tro?
Skjønner heller ikke helt det med de Svartvarslerne man kan sette inn på vertshusene. Hvorfor gjør man det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gror man ingredienser?

Tårn/trylleufordring. Du kan slåss alene i tårene. På de laveste nivåene. Godt nok for å oppnå ditt daglige oppdrag.

Anonymkode: ce8d2...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fro skrev:

Virker ikke helt slik, litt kjedelig! Tror jeg er den eneste i nabolaget her som gror ingredienser 😅

Jeg har spillet på engelsk, så vet ikke helt hva det er - hva er belønningen? Jeg har iallfall fått til alle stort sett hver dag 😊

Jeg fant utav det - de mener kampene i festningene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett ved sentrum, og siden jeg har sommerferie så får jeg dratt ned til byen nesten hver dag :). Er lvl 11 nå!

Anonymkode: b2e95...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 24.6.2019 den 23.34, Patronus skrev:

Tror man kan spille sammen om å ta de tårnene, hvis man er i nærheten av hverandre 😁 Ellers ser jeg ikke så mange fordeler. 

Syns dette er mer vennlig enn pogo, for oss som bor i bygdestrøk langt oppi nord. Vanskelig å legge fra seg telefonen, måtte springe en snartur ut for å plante frø, og jeg som har tidlig vakt imorgen :phaedra:

 

 

Hvordan planter du frø? Har ikke helt skjønt hva som er vitsen med disse frø- og vanngreiene. :rodme:

Anonymkode: ce946...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Hvordan planter du frø? Har ikke helt skjønt hva som er vitsen med disse frø- og vanngreiene. :rodme:

Anonymkode: ce946...c23

Du er ikke den eneste som ikke skjønner det🙄

noen som vet det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Tiramy skrev:

Du er ikke den eneste som ikke skjønner det🙄

noen som vet det?

Du planter i drivhus, og etter en viss tid kan du dra tilbake og høste det du har plantet.

Anonymkode: 2c450...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Drar opp denne tråden, nå som spillet har vært ute en liten stund - flere som spiller? :)

Begynte nå i helga, og liker det godt foreløpig. Har heldigvis mange pokestops/gyms i nabolaget, og de fleste av disse er nå også vertshus i Harry Potter.  

Vann/frø skal brukes i drivhus, som også er punkter tilsvarende pokestops. Der er jeg mer uheldig, og kun funnet en, som ligger kronglete til. Om det hjelper noen, så fant jeg drivhuset (i spillet) i en pavilijong i en park/offentlig plen - kanskje en må lete i grøntarealer?

Ikke sett tårn/festninger ennå - hvilke steder har dere funnet slike? :) 

 

Anonymkode: 52c99...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller :)

Drivhus bruker jeg egentlig ikke, sjelden jeg har tid og mulighet til å så noe, for så å komme tilbake akkurat når de spirer. 

Jeg spiller Pokemon Go også, og finner festninger i nærheten av der gymmene i PoGo er. Men det er langt færre av festningene. 

Håper forresten de drage-egg-portkeys kommer tilbake, jeg rakk ikke få tak i alle før eventen var over... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.6.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som dette har tatt av i like stor grad som "Pokemon Go" gjorde for ett par år siden...      

Anonymkode: 0066d...83e

Logisk nok, siden Pokemon Go var banebrytende på denne typen spill.

Anonymkode: 4873e...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som spiller som vil legge meg til som venn så jeg kan greie oppdraget?

3595 2864 1103

Anonymkode: 6b0aa...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...