Gå til innhold

Wizards Unite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som spiller Wizards Unite? Lastet det ned i går og har begynt å spille litt. Virker gøy, men gjenstår å se om det blir like populært som Pokemon go! Synes det er litt rotete, men er vel bare en vane. 

Legg meg gjerne til som venn med koden 5106 1477 7813

Anonymkode: 34183...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, begynte i går. Litt usikker på hva jeg syns enda men kan være at jeg bare må sette meg litt mer inn i det. Gøy er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det veldig godt, men så er jeg storfan av HP også. Passer bra, det erstatter PoGo for meg og får meg mer ut og gå i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er å skvise Harry Potter sitronen så godt de kan. Er bare ute etter å tjene penger på folk. 

Anonymkode: 6d5ee...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har Wizards Unite kommet til Norge 🥳

Jeg har spilt Pokemon Go i mange år, men er i utgangspunktet mye mer interessert i HP-verdenen, så jeg er veldig spent på dette spillet. 

Hva syns dere så langt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at dette er pay to win møkk med transaksjoner rundt hvert hjørne?

Anonymkode: efa53...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Regner med at dette er pay to win møkk med transaksjoner rundt hvert hjørne?

Anonymkode: efa53...3bc

Jeg har ikke brukt en krone på Ponemon Go i de tre årene jeg har spilt det, men man kan vel alltids få svidd av noe penger om man har lyst til det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg bor langt ut i skogen, så det er lite aktivitet både på HP og Pokemon 🙈 men jeg skal spille uansett 😂

Anonymkode: 3ab93...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så gøy! Jeg bor langt ut i skogen, så det er lite aktivitet både på HP og Pokemon 🙈 men jeg skal spille uansett 😂

Anonymkode: 3ab93...0a1

Woops skulle ikke være anonym 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! Jeg bor langt ut i skogen, så det er lite aktivitet både på HP og Pokemon 🙈 men jeg skal spille uansett 😂

Anonymkode: 3ab93...0a1

Prøv å finne noen i romrpdet som spiller ingress. De kan legge inn gymmer og stopp i pokemon. Her jeg bor var det bare 1 gym og ett stopp før. Nå er det mange. 😊

Anonymkode: 7c7bf...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøv å finne noen i romrpdet som spiller ingress. De kan legge inn gymmer og stopp i pokemon. Her jeg bor var det bare 1 gym og ett stopp før. Nå er det mange. 😊

Anonymkode: 7c7bf...839

Har ikke spilt pokemon på evigheter, sletta hele greia 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg meg til som venn den som vil :) 

9184 9146 5647

forøvrig syns jeg spiller er utrulig morsomt! Må få ladet opp telefonen så bærer det rett ut i pøsregnet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke til å laste ned.. ikke kompatibel. Fuu.. 

Anonymkode: a2e5d...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta det nettopp inn omg, elsker det!!

legg meg til om dere vil

7390 5248 3348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som har lagt meg til 😊 Men, jeg kan ikke si jeg ser noen umiddelbar fordel med å ha mange venner, med mindre man kan slåss sammen? 

Jeg koser meg så langt men merker det er litt mer å sette seg inn i 😅 Merker jeg er redd for å gjøre ting «feil», tenker på alle Pokémons jeg evolvet i PoGo i gamle dager uten lucky egg 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man kan spille sammen om å ta de tårnene, hvis man er i nærheten av hverandre 😁 Ellers ser jeg ikke så mange fordeler. 

Syns dette er mer vennlig enn pogo, for oss som bor i bygdestrøk langt oppi nord. Vanskelig å legge fra seg telefonen, måtte springe en snartur ut for å plante frø, og jeg som har tidlig vakt imorgen :phaedra:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...