Gå til innhold

Bra indisk restaurant i Oslo??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om det finnes noen bra indisk restaurant i Oslo som dere kan anbefale? Tenker å ta med barna dit siden de elsker indisk mat og takler sterkt mat veldig godt :) 

 

 

Anonymkode: 347b6...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jewel of India på Frogner, like ved Solli plass! Det eneste stedet jeg ikke har blitt skuffet på ti år. Utrolig god mat. 

Anonymkode: 0427e...342

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎22‎.‎06‎.‎2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Hei! Lurer på om det finnes noen bra indisk restaurant i Oslo som dere kan anbefale? Tenker å ta med barna dit siden de elsker indisk mat og takler sterkt mat veldig godt :) 

 

 

Anonymkode: 347b6...b1b

Hvis du ikke vil flå lommeboka di kan Punjab tandoori (eller noe i den duren) på Grønland anbefales. God mat til rimelig pris og du blir mett. 

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Jewel of India på Frogner. :) 

Jeg liker også New Anarkali på Grünerløkka (den i Thorvald Meyers gate), veldig hyggelig personale. 

Mange er veldig fornøyd med Der Pepper’n Gror ved rådhuset, men der har jeg ikke vært selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Delhi på Tjuvholmen er i følge mine indiske kolleger Oslos beste. De ble litt skuffet av Jewel of India. Dyrt, og litt litt smak i følge de. 

Anonymkode: 3c932...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mother India er min favoritt 

Anonymkode: 62fc0...ff1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jewel of India er koselig og har god mat. Og hvis dere ikke har noe imot uformelle lokaler, er Punjab Tandoori en institusjon i Oslo. De har vært der i alle år og har kjempegod mat til kjempegode priser.

Se også Aftenpostens guide: https://www.aftenposten.no/osloby/sulten/i/1Xn8e/Byens-beste-indiske-restauranter

Anonymkode: e768d...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benares 😉

Fantastisk god mat og plass nok til at barna både kan boltre seg litt og også kose seg sammen med dere voksne under måltidet. Jeg elsker indisk og har vært på alle de ovennevnte restaurantene i tråden. Er ikke i tvil om at du burde prøve ut Benares dersom du ikke har vært der før. Anbefaler også denne restauranten til andre lesere som ikke har prøvd den. Knallbra mat der altså!!!

Anonymkode: 62937...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Mother India er min favoritt 

Anonymkode: 62fc0...ff1

Min også. Den er førstevalget når vi skal spise indisk i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandori Hut på Sagene. Knøttliten restaurant med bare noen få bord. Veldig hyggelige ansatte, super mat og veldig rimelige priser.

Har vært der mange ganger. Anbefales! Lurt å bestille bord på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How Cow? Nei - moderne lokaler men maten er ikke bra. 

Bedre er: 

Mother India 

Indi Spice

Anonymkode: d87bf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mango scampi-retten på Jaipur ved Stortinget t-bane er helt nydelig!

Anonymkode: a13c4...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...