Gå til innhold

Det tok kaka!!!

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Endelig har vi vakre mennesker uten fast følge blitt bønnhørt, nå kan vi finne en kjæreste som matcher oss utseendemessig. Er det ike bare deilig. Slike ting som kjemi, om den andre er trivelig og til å stole på, spiller jo absolutt ingenting. Fasade er alt.

Eller hva?

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/02/430494.html

Jeg ble lei av å bruke lang tid på å finne ordentlig pene jenter på de vanlige date-sidene på internett, og slik fikk jeg ideen om et nettsted for single, attraktive mennesker, sier den danske grunnleggeren, Robert Hintze, til VG.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjell-Inge

men om man bare har penger nok eller en rå jobb, kan man kanskje få være med likevel.

:hoho::hoho::hoho:

Snakk om overfladisk! Nei, MINE penger får noen av dem IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:o

He-he... Hyggelig med pene mennesker, men de blir jo ofte litt fulle av seg selv - jeg ville brukt sidene som et mål på hvor stort ego enkelte har, det ville vært et sikrere barometer.

Og det selv om jeg sikkert hadde fått plass der :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes synd på de som er veldig opphengt i utseende og kroppsform og slikt.

Sjansen for at de finner noen som passer til dem personlighetsmessig er mindre, fordi de har færre å velge mellom.

Utseende og kroppsform betyr noe for meg også selv om jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott, jeg... Så kan de selvopptatte idiotene med gigantselvtillit som føler seg bedre enn resten lukes ut fra de normale nett-date-tjenestene hvor vanlige folk ferdes.

Good riddance! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var rett og slett patetisk. For dem som er overfladiske, er derimot dette en fin tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel baare tidsspørsmål før et slikt forum kom.

Det finnes jo allslags forum jo.

Og uansett.Like barn leker best.Så hvorfor ikke bare samle de overfladiske på ett forum.Like greit. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det er jo greit at de kommer hit også da, slik at vi helt vanlige dødelige kan jekke dem ned litt....

På den annen side, hvorfor er vi så forutinntatte om at pene mennesker bare er interessert i dill og dall?

De fleste pene jenter jeg kjenner er akkurat som alle andre , med noen få unntak naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,du har rett i det.

Det er vel gjerne en tanke dømmende å bare kalle dem for overfladiske.

Det er slettes ikke alle som er det.

(bøyer hodet i skam)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Jo,du har rett i det.

Det er vel gjerne en tanke dømmende å bare kalle dem for overfladiske.

Det er slettes ikke alle som er det.

(bøyer hodet i skam)

Slapp av. Det er ikke akkurat en dødssynd. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest gjest1

Tror dessverre det finnes en del forhold der ute som er basert på det utseendet de falt for i sin tid jeg. Så blir det barn og så er det ikke like greit å gå hver til sitt...

Selv ser jeg meg som litt heldig. Jeg ser ikke to ganger på en såkalt perfekt mann, fordi perfekte ansikter blir kjedelige for meg.

Gi meg en skjev fortann, snille øyne med smil og humør i, en uryddig sveis... ett eller annet.

Nytter ikke å se ut som George Clooney hvis det er alt du har.

Dessuten er det jo sånn at utseendet er forgjengelig. Det avtar med årene. Se på Robert Redford....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...