Gå til innhold

Olav Thon og Sissel Berdal Haga har giftet seg!

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

:dagens-rose: ...og det syns jeg er så koselig.  :jepp: 
Å gifte seg i sitt livs høst og kjenne på vårlige, glade følelser...er flotte greier.
                     Gratulerer så mye fra meg. Håper at dere får mange fine år sammen fremover. 
                             https://www.seher.no/kjendis/na-er-de-mann-og-kone/71212330    :klappe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint at de holder på sitt eget helt spesielle særpreg og ikke lar seg presse til å gjøre "slik alle andre gjør". :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kjempefint at de holder på sitt eget helt spesielle særpreg og ikke lar seg presse til å gjøre "slik alle andre gjør". :) 

Klart de kan. De er i posisjon og kapitalister.. Ingen vil dømme dem. Om en annen hadde gjort dette ville folk ledd. Sier ikke at det er riktig altså, men de er i toppsjiktet og kan tillate seg alt. Uten å bli latterliggjort. Har ikke sans for hans holdninger, han er ovenfra og ned mot andre som ikke har hans status. Beklager. Her er vi ikke enige. Men for all del. Han er ikke en jeg ser opp til. Men greit. La de gifte seg og få fine dager. Jeg er tusen ganger mer tolerant enn ham. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Tillegg til å rasere oslo sentrum med all oppkjöp og dyre utleier. Kjeder, kjeder og atter kjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der gifter seg ikke i livets høst, de gifter seg midt på svarte vinteren og det er snart nyttår.   Men koselig er det why not.  :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Håper de får noen gode år sammen ❤️❤️

Regner med det. Han der angår ikke ved døden om han selv ikke vil 😉

Jeg skrev kanskje ikke så pent om ham. Jeg kunne moderert meg litt muligens, men jeg er superkritisk til hele fyren. 

Men respekt fordi de giftet seg nå. Thon ble jo aldri skilt fra sin første kone som fikk Alzheimer tidlig. Hun døde i 2018? Og nå gifter disse to seg. Det syns jeg er respekt.

Jeg trenger ikke like ham før det 😄 og er 100% sikker på omvendt. Så da så... 🙂

Men de to der kan få mange flere år sammen. Tror jeg. Og ønsker dem. Uansett har de nok tydeligvis hatt utholdenhet med hverandre etter så mange år. Godt tegn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.6.2019 den 22.37, SoWhat? skrev:

Regner med det. Han der angår ikke ved døden om han selv ikke vil 😉

Jeg skrev kanskje ikke så pent om ham. Jeg kunne moderert meg litt muligens, men jeg er superkritisk til hele fyren. 

Men respekt fordi de giftet seg nå. Thon ble jo aldri skilt fra sin første kone som fikk Alzheimer tidlig. Hun døde i 2018? Og nå gifter disse to seg. Det syns jeg er respekt.

Jeg trenger ikke like ham før det 😄 og er 100% sikker på omvendt. Så da så... 🙂

Men de to der kan få mange flere år sammen. Tror jeg. Og ønsker dem. Uansett har de nok tydeligvis hatt utholdenhet med hverandre etter så mange år. Godt tegn. 

Absolutt respekt av det 🙏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SupaWoman skrev:

Man skjønner at folk er spesielle når de gifter seg ikledd grønt magebelte, tversoversløyfe og orange lue.  Så ut som en gammel appelsin. 

Vi er alle ulike, og det er vel bare bra? Syns det var svært lite konstruktivt å påstå at noen ser ut som en gammel appelsin. Det er ufint og latterliggjøring!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solfridmedhatten skrev:

Vi er alle ulike, og det er vel bare bra? Syns det var svært lite konstruktivt å påstå at noen ser ut som en gammel appelsin. Det er ufint og latterliggjøring!! 

Skrev jeg at jeg påsto det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Absolutt respekt av det 🙏🏼❤️

Ja. Selv om en ikke har sans for noen, så kan en være rettferdig. Å tenke litt videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2019 den 10.04, Hoppetaujenta skrev:

Enig med deg i det. Men de kan tillate seg det kun pga posisjon. Gir meg bismak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2019 den 22.23, SoWhat? skrev:

Jeg er tusen ganger mer tolerant enn ham. 

Det du har skrevet i denne tråden viser det motsatte

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...