AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Jeg snudde meg i går og fikk da en skytende smerte i høyre eggstokk. Er dette farlig? Øker sjangsene for abort? Ble litt redd. Varte ikke lenge men var skikkelig vondt. Akkurat som den vred på seg Anonymkode: da8cb...870
mimmis25 Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Hadde veldig mye vondt rundt livmor/eggstokker fra uke 4-8 ca. Kunne ligge på varmekablene på badet og ha vondt midt på natten. Var ikke noe farlig, men veldig ubehagelig. Stakk, skjøt smerter og var som kraftige eggløsningssmerter.
Abrakadabra88 Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Husker jeg hadde dette helt i starten jeg også. I uke 5-6. Kom en stikkende skarp smerte i høyre side/eggstokk ved en nys eller om jeg lå i en spesiell stilling på sofaen. Gikk over etter hvert 😊 ikke noe farlig
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Eggstokken vred seg ikke, da hadde noen måtte ringt en ambulanse for deg og du hadde hatt voldsomme smerter. Torkvering av eggstokk krever akutt operasjon. Derimot høres dette ut som det jeg hadde mye i graviditet og fortsatt har 5 år etter fødsel: Stramhet i ligamenter/hofteleddsbøyer. Det er på siden av magen, og veldig plutselig vond smerte når man skal reise seg fra gulv/snu i seng eller hoster/nyser (spesielt liggende). Dersom det ikke går over iløpet sv kortere tid eller du blir svimmel/kvalm eller liknende så ringer du legevakta for råd. Jeg har fått bedring etter jeg fikk behandling hos naprapat på hodteleddsbøyer (punktbehandling). Anonymkode: 69e9c...b5b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 Takk for svar alle ❤️ Anonymkode: da8cb...870
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå