AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Del Skrevet 20. juni 2019 Noen som har sett? Ny serie på hbo Er det en ungdomsserie? Anonymkode: 22915...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Del Skrevet 21. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett? Ny serie på hbo Er det en ungdomsserie? Anonymkode: 22915...ef5 Fikk terningkast 5.....sterk5....hos Filmpolitiet. Hør podcasten eller les anmeldelsen deres. Anonymkode: 9173d...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg likte den veldig godt! Også så provoserende med at jenter som er jomfru er pripne og jenter som har hatt sex er horer😂 Dette føler jeg alle ungdomsserien som handler om sex har som problemstilling, men som jeg aldri opplever i det virkelige liv. Noen som vet når neste episode kommer? Anonymkode: cea89...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2019 #4 Del Skrevet 21. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- Noen som vet når neste episode kommer? Anonymkode: cea89...506 Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. juni 2019 #5 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg er i midten av 20-årene og synes den er bra. Gleder meg til fortsettelsen! Anonymkode: 2e792...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #7 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg er 34 og likte den godt 😄 Anonymkode: 4c3bc...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Del Skrevet 24. juni 2019 Sitter og ser på den nå og får litt småpanikk med tanke på at jeg har to små jenter som skal vokse opp, og jeg lurer veldig på hvordan det blir for dem om en 10-12 år. Anonymkode: 93547...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 25. juni 2019 #9 Del Skrevet 25. juni 2019 Jeg liker den godt. Klarer fint å få sympati med karakterene. Mandag er blitt en finfin seriedag med Handmaid tale, big little lies og Euphoria. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. juli 2019 #10 Del Skrevet 3. juli 2019 Noen som fikk med seg hvem hun ringte til på slutten av siste episode? Var det han sleske dopdealeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rihay Skrevet 3. juli 2019 #11 Del Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, neon_sun skrev: Noen som fikk med seg hvem hun ringte til på slutten av siste episode? Var det han sleske dopdealeren? Nei, det var han hun møtte på «anonyme narkomane»-møtet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #12 Del Skrevet 3. juli 2019 Har sett et par episoder nå og det var ikke noe for meg. TS Anonymkode: 22915...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 3. juli 2019 #13 Del Skrevet 3. juli 2019 Så episode 1, men synes den virket bare "såder". OK, liksom. Skulle se videre, men den har havnet langt nedpå prioriteringslisten fordi episode 1 ikke fenget meg helt. Så det dere sier er at jeg burde gi den litt tid, og smeise på episode 2 asap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 3. juli 2019 #14 Del Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, neon_sun skrev: Noen som fikk med seg hvem hun ringte til på slutten av siste episode? Var det han sleske dopdealeren? Nei, var det ikke han fyren som gjennomskuet henne på det anonyme narkomane-møtet? Ali, han som ga henne nummeret sitt og sa at hun skulle ringe når hun var klar for en samtale og kaffe elker no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #15 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg fikk en følelse av at dette har jeg sett før. Mye tenåringsdekadense, rusvisuals og pubertal nihilisme, men lite av det som kunne gjort serien interessant, som et dypdykk i samfunnsforhold eller psykososiale forhold rundt ungdoms rusproblemer, et mer åpent og filosofisk ståsted som i The Wire eller Breaking Bad. Serien våger liksom ikke å utforske ting helt inn til beinet, og det reflekteres litt i hvordan serien fremstiller rus visuelt. Anonymkode: 22aee...0e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. juli 2019 #16 Del Skrevet 3. juli 2019 2 timer siden, Sansol skrev: Nei, var det ikke han fyren som gjennomskuet henne på det anonyme narkomane-møtet? Ali, han som ga henne nummeret sitt og sa at hun skulle ringe når hun var klar for en samtale og kaffe elker no? Ja, selvsagt takk til dere to som svarte meg, så slipper jeg å gruble mer på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokopuddingen Skrevet 8. juli 2019 #17 Del Skrevet 8. juli 2019 Intens episode i dag! Har blitt veldig hekta på serien allerede, og jeg har fått et mega-crush på Rue (Zendaya) ❤️ SPOILER!! Spoiler Er mulig Lexi liker Rue, med tanke på hvordan hun reagerte da Gia sa at Rue kanskje er forelsket i Jules. Virket litt sjalu. Var temmelig redd for at faren til Nate skulle skade Jules da han fulgte etter henne, men så viste det seg at Nate var den aggressive. Han har utvilsomt STORE problemer med seg selv! Usj, orker han ikke! Men det kysset i senga❤️❤️ Synes Rue og Jules ville vært et søtt par, men tror dessverre ikke Jules føler det samme for Rue. Virker kanskje som det kysset var for at Jules er såret. Jeg håper Jules kan fortelle Rue hva som skjedde med Nate. Hun trenger støtte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #18 Del Skrevet 8. juli 2019 Jeg ble fryktelig provosert av denne serien. Hvordan jenter blir sett på, at de skal by seg frem, suge eller ha sex med hvem som helst. Også blir de dømt på det etterpå. Jeg håper virkelig ikke det er sånn for dagens ungdom. Serien er jo bra og det at den provoserer er jo positivt for serien, for da treffer budskapet. Anonymkode: 94cb9...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #19 Del Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble fryktelig provosert av denne serien. Hvordan jenter blir sett på, at de skal by seg frem, suge eller ha sex med hvem som helst. Også blir de dømt på det etterpå. Jeg håper virkelig ikke det er sånn for dagens ungdom. Serien er jo bra og det at den provoserer er jo positivt for serien, for da treffer budskapet. Anonymkode: 94cb9...391 Ja, nesten alle jentene i serien bruker kroppen sin for å få oppmerksomhet, eller bruker sex for å få en følelse ut av det. Som Jules med de voksne mennene hun ligger med, og Kat som lå med han fyren pga dårlig selvtillit i gårsdagens episode. HÅPER inderlig at vi ser karakterene utvikle seg og bli mer modne over episodene eller eventuelt sesongene som går, og finner ut at sex ikke er svaret på alt Anonymkode: c8747...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Del Skrevet 8. juli 2019 På 3.7.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en følelse av at dette har jeg sett før. Mye tenåringsdekadense, rusvisuals og pubertal nihilisme, men lite av det som kunne gjort serien interessant, som et dypdykk i samfunnsforhold eller psykososiale forhold rundt ungdoms rusproblemer, et mer åpent og filosofisk ståsted som i The Wire eller Breaking Bad. Serien våger liksom ikke å utforske ting helt inn til beinet, og det reflekteres litt i hvordan serien fremstiller rus visuelt. Anonymkode: 22aee...0e4 Tenker faktisk det motsatte. Episode 1 fikk med til å tenke ''dette er en klisje, dette har vi sett før'', men med episode 2 så får man dykket ned i de psykosiale problemene som gjør at Nate har utviklet seg til å bli en mannsjåvinistisk drittsekk, takket være det han har opplevd som barn i forbindelse med faren. Det gjorde inntrykket mitt av serien bedre. Anonymkode: c8747...edc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå