Gå til innhold

Hvilke inntrykk har dere av franske menn?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Har møtt noen av dem nå. Jeg syns de er så ufine! Takker du nei til en drink eller avviser dem( høflig), så blir de enten frekke eller nedlatende. Spilte også med dem på internett og de bannet og sjikanerte motstandere og konkurrenter. Så jeg har så dårlig erfaring med dem! Kan jo ikke dømme hele nasjonen for det, men lurer bare på hvilke erfaringer dere andre har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er feminine, ekle drittsekker. 

Anonymkode: 479b6...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er feminine, ekle drittsekker. 

Anonymkode: 479b6...032

Jeg beklaget meg litt til venninnen min hjemme i går på telefon og hun sa også at de er drittsekker. De tåler ikke å bli avvist uansett hvor høflig en er. Så jeg blir jo litt fordomsfull merker jeg. Og jeg vil jo helst ikke være det da men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kendall

Jeg er selv fransk og har datet en del franske menn... De fleste er pretensiøse og anmassende. Noen kan fremstå som arrogante og sure når de ikke får viljen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kendall skrev:

Jeg er selv fransk og har datet en del franske menn... De fleste er pretensiøse og anmassende. Noen kan fremstå som arrogante og sure når de ikke får viljen sin. 

Arrogante ja! Får så mye dritt om jeg takker nei til invitasjoner som stort sett skjer på hoteller, på gatecafeer og i en har.

Er ikke vant til at menn er så frekke! Noen av andre nasjonaliteter kan jo også bli det, men ikke så fæle. Feiler dem a? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg beklaget meg litt til venninnen min hjemme i går på telefon og hun sa også at de er drittsekker. De tåler ikke å bli avvist uansett hvor høflig en er. Så jeg blir jo litt fordomsfull merker jeg. Og jeg vil jo helst ikke være det da men... 

Jeg veit ikke hvordan franskmenn i Norge er, men de jeg har møtt i Frankrike har jeg ikke hatt sansen for. 

Anonymkode: 479b6...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Arrogante ja! Får så mye dritt om jeg takker nei til invitasjoner som stort sett skjer på hoteller, på gatecafeer og i en har.

Er ikke vant til at menn er så frekke! Noen av andre nasjonaliteter kan jo også bli det, men ikke så fæle. Feiler dem a? 

Kan du ikke bare si du har kjæreste ? 

Anonymkode: 29d83...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at de er sure. 

Anonymkode: 158ac...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg veit ikke hvordan franskmenn i Norge er, men de jeg har møtt i Frankrike har jeg ikke hatt sansen for. 

Anonymkode: 479b6...032

Har ikke møtt annet enn turister som spør om ulike ting i Norge, og de har ikke vært overstrømmende hyggelige de heller. Jeg trodde at de "bare" var engasjerte når vi spilte på nett. Men fy fader, her har de skuffet meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Har ikke møtt annet enn turister som spør om ulike ting i Norge, og de har ikke vært overstrømmende hyggelige de heller. Jeg trodde at de "bare" var engasjerte når vi spilte på nett. Men fy fader, her har de skuffet meg! 

Franskmenn/kvinner har jo alltid sære roller på film. Og det samme inntrykket har jeg av franskmenn i Frankrike i virkeligheten. 

Anonymkode: 479b6...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si du har kjæreste ? 

Anonymkode: 29d83...3e6

Jojo. Har bare ikke tenkt på det helt ærlig. Jeg smiler og svarer " nei takk". Og de måler meg opp og ned og det skikkelig nedlatende blikket på meg. Så sier de noe til kompisen, ler ekkelt og er frekke. 

Nå er også italienske menn frampå også, men de smiler bare og trekker på skuldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Franskmenn/kvinner har jo alltid sære roller på film. Og det samme inntrykket har jeg av franskmenn i Frankrike i virkeligheten. 

Anonymkode: 479b6...032

Men det er det som er så rart! Jeg kan like franske filmer 🙂 kvinnene har jeg sett lite til, men de er aldri frekke altså. De er hyggelige om enn ikke akkurat kjempevennlige 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at de er sure. 

Anonymkode: 158ac...f91

Furtne vil jeg si jeg erfarer. Når de ikke blir frekke i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Franskmenn/kvinner har jo alltid sære roller på film. Og det samme inntrykket har jeg av franskmenn i Frankrike i virkeligheten. 

Anonymkode: 479b6...032

Jo. Men da virker de tross alt mer liberale og engasjerte. Sært er greit. Frekkhet er ikke! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere via gaming og jeg synes de er normale folk.

Anonymkode: 91bbe...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere via gaming og jeg synes de er normale folk.

Anonymkode: 91bbe...492

Godt å se at noen har noe positivt å si, for jeg begynner faktisk å mislike dem. Er du mann eller kvinne da? Kan det ha noe med saken å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en fransk kompis, han er alt annet enn arrogant og protensiøs.. Han er i mine øyne veldig fransk. Hyggelig, ydmyk og høflig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jojo. Har bare ikke tenkt på det helt ærlig. Jeg smiler og svarer " nei takk". Og de måler meg opp og ned og det skikkelig nedlatende blikket på meg. Så sier de noe til kompisen, ler ekkelt og er frekke. 

Nå er også italienske menn frampå også, men de smiler bare og trekker på skuldrene. 

En liten hvit løgn der skader ingen.

Anonymkode: 29d83...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Godt å se at noen har noe positivt å si, for jeg begynner faktisk å mislike dem. Er du mann eller kvinne da? Kan det ha noe med saken å gjøre? 

Jeg er kvinne. Å trashtalke in-game er forøvrig normalt uansett nasjonalitet.

Anonymkode: 91bbe...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En liten hvit løgn der skader ingen.

Anonymkode: 29d83...3e6

Neida. Tanken har bare ikke slått meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...