Gå til innhold

Hvilke inntrykk har dere av franske menn?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne. Å trashtalke in-game er forøvrig normalt uansett nasjonalitet.

Anonymkode: 91bbe...492

Nei nei. Bare nei. I konkurransens hete kan jeg selvfølgelig akseptere "aggresjon". Men ble jo god tone med mange likevel. Franskmenn var bare ufyselige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Nei nei. Bare nei. I konkurransens hete kan jeg selvfølgelig akseptere "aggresjon". Men ble jo god tone med mange likevel. Franskmenn var bare ufyselige. 

Hva i all verden er det du spiller da? Kabal og sims?

Slik jeg ser det har du basert hele din konklusjon på en reaksjon på avvisning.

Anonymkode: 91bbe...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det du spiller da? Kabal og sims?

Slik jeg ser det har du basert hele din konklusjon på en reaksjon på avvisning.

Anonymkode: 91bbe...492

Hvis du ser hva jeg skriver så vil jeg ikke bli fordomsfull! Avvisning ja. Det må da folk tåle når en faktisk gjør det på en hyggelig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hvis du ser hva jeg skriver så vil jeg ikke bli fordomsfull! Avvisning ja. Det må da folk tåle når en faktisk gjør det på en hyggelig måte. 

Det er omtrent 65 000 000 franskmenn i verden. Jeg gamer med 12 av de og min søster er gift med en. De er helt normale folk og egne individer. At én fyr var nedlatende mot deg må du bare komme over. Jeg har møtt langt flere norske drittsekker, og det betyr ikke av nordmenn er fæle.

 

Get over it!

Anonymkode: 91bbe...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er omtrent 65 000 000 franskmenn i verden. Jeg gamer med 12 av de og min søster er gift med en. De er helt normale folk og egne individer. At én fyr var nedlatende mot deg må du bare komme over. Jeg har møtt langt flere norske drittsekker, og det betyr ikke av nordmenn er fæle.

 

Get over it!

Anonymkode: 91bbe...492

Du misforstår meg. Jeg har møtt flere her nå. Ikke en har oppført seg greit ved avvisning. Jeg ville bare høre andres erfaringer. Jeg skrev jo at jeg ikke ville dømme en helt nasjon. 

Og dessuten. Fordommer kommer av tendenser en ser. Sier ikke at alle er like ille. Jeg syns jo faktisk det er fint med et nyansert bilde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min gjennom 5 år var fransk. Ja, de er sære, men engasjerte og stolte. Han var beskyttende og veldig romantisk. Var veldig stolt av å ha en blond, lang og slank kjæreste som han likte godt å vise fram hehe. 

Menn har også en kultur for å ha mange venner(mannlige), som er veldig viktig for de. 

Bodde i Auvergene i 3 år og kan se at til tross for at vi bor relativt nært hverandre som land, så er deres kultur veldig annerledes enn vår. De har også en veldig rik historie som de er veldig stolte av. 

Liker dem jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei nei. Bare nei. I konkurransens hete kan jeg selvfølgelig akseptere "aggresjon". Men ble jo god tone med mange likevel. Franskmenn var bare ufyselige. 

Hahah! Det er det dummeste! Skulle bare hørt hva enkelte asiatere og russere kan lire av seg! Aggresjon og banter hører med. Hvis du ikke takler trashtalk så spill My little Ponny eller The Sims(obs! de kan være litt stygge i språket der og.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ripshagen skrev:

Hahah! Det er det dummeste! Skulle bare hørt hva enkelte asiatere og russere kan lire av seg! Aggresjon og banter hører med. Hvis du ikke takler trashtalk så spill My little Ponny eller The Sims(obs! de kan være litt stygge i språket der og.)

Morsomt 🙂 jeg ser hva du skriver. Men har ikke samme erfaring. Asiatere er jo snille i forhold. Russere aner jeg ikke hva sier. Men vakkert språk. Elsker det. Så de kan i grunnen si hva de vil 🤣 jeg skjønner bedre fransk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...