Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mistenker stramt tungebånd på gutten min. Ser litt stramt ut og han lager klikkelyder og glipper på puppen til tross for riktig sugetak. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal henvende meg for å få sett på det? Hører det er dårlig kunnskap om det.. bor i Oslo. Noen som har erfaring med sjekk/evt klipp av stramt tungebånd i området? Hvem kan jeg kontakte?

Anonymkode: bd3e1...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Mistenker stramt tungebånd på gutten min. Ser litt stramt ut og han lager klikkelyder og glipper på puppen til tross for riktig sugetak. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal henvende meg for å få sett på det? Hører det er dårlig kunnskap om det.. bor i Oslo. Noen som har erfaring med sjekk/evt klipp av stramt tungebånd i området? Hvem kan jeg kontakte?

Du kan starte med helsestasjon. Be om en henvisning til Bogstadveien. 

Evt kan du gå til bekken og barn og be om det samme.

Har du mye penger kan du gå rett til dr.barnegod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Rosa Sitron skrev:

Du kan starte med helsestasjon. Be om en henvisning til Bogstadveien. 

Evt kan du gå til bekken og barn og be om det samme.

Har du mye penger kan du gå rett til dr.barnegod.

Takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

På bekken og barn i bærum kan du få hjelp til å vurdere behovet for klipp hvertfall.

Anonymkode: bfac1...6b8

Skrevet

Hadde gått direkte til dr.barnegod. Helsestasjonen eller lege har ofte ikke nok kunnskap om fremre og bakre tungebånd osv. Vår helsesøster sa at tungebåndet til min sønn ikke var stramt i det hele tatt, tross alle symptomer hos både meg og han. Kontaktet dr.barnegod som så med en gang at det var kjempestramt! Klippet og fikk en helt ny baby som bare er blid og fornøyd hele dagen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...