Gå til innhold

Hvor blir sommeren av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med varmepumpa på, det skal ikke være nødvendig i Juni, hvor er sommeren ? Er det flere som fryser ?

Anonymkode: 58784...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter på jobb as we speak. Tenkte akkurat på det samme, fryser som bare pokker! 🙄

Sjekket værmeldingen, er jo bare ustabilt drittvær fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dette været som en vanlig norsk sommer😅 En fin dag innimellom alt det grå og våte. 

Anonymkode: 44965...33d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel dette været som en vanlig norsk sommer😅 En fin dag innimellom alt det grå og våte. 

Anonymkode: 44965...33d

Kommer an på hvor i landet man bor, ikke vanlig her...

Anonymkode: 58784...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norsk sommer - men folk har glemt det pga. varmen i fjor.

Så gøy med vanningforbud, brune plener, døde blomster og intens hete 💀

Sommeren i Norge er ustabil, det er normalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Typisk norsk sommer - men folk har glemt det pga. varmen i fjor.

Så gøy med vanningforbud, brune plener, døde blomster og intens hete 💀

Sommeren i Norge er ustabil, det er normalt.

Finnes en mellom ting, fra i fjor til i år, kan ikke huske at det har vært så kaldt som det er nå i juni.

Anonymkode: 58784...286

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Finnes en mellom ting, fra i fjor til i år, kan ikke huske at det har vært så kaldt som det er nå i juni.

Anonymkode: 58784...286

Hvor i landet holder du til? 

Anonymkode: a1a9c...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet holder du til? 

Anonymkode: a1a9c...b59

Sørlandskysten.

Anonymkode: 58784...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på østlandet bruker det være relativt ustabilt og dårlig i juni, fjoråret var unntaket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jo en kjempefin og varm påske. Her var det 25 grader og skyfri himmel i over en uke. Det er jo ikke normalt for april å være. 

Mai husker jeg ikke😅 Juni hittil har vært våt og vindfull, med fine dager innimellom. 

Norge er ustabilt og uforutsigbart. 

Anonymkode: 44965...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sommeren er fin hvert år jeg. Blanding av sol, overskyet og regn, men mildt og fint likevel. Absolutt sommerstemning :) Men jeg er en av dem som synes det er ubehagelig når det blir over 25 grader. Bor på Vestlandet 

Anonymkode: 17ac5...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ava+, skrev:

Sitter på jobb as we speak. Tenkte akkurat på det samme, fryser som bare pokker! 🙄

Sjekket værmeldingen, er jo bare ustabilt drittvær fremover. 

Det kan snu fort, det er bare juni ennå. Juni pleier uansett ikke være den varmeste måneden, det heller mer mot juli og/eller august. 

Jeg for min del er glad for at det ikke er 30+ grader og sol hele tiden. Det kunne gjerne vært bedre enn nå, men ikke fullt så mye som i fjor. Når det er mer enn 30 grader innendørs kontinuerlig så er det ikke veldig digg i lengden. 

Anonymkode: 1f933...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner sommeren fra i fjor jeg også, men, sommeren i fjor var et unntak, og langt i fra det som er normalt for dette landet. Det ville vært krise for norsk natur om vi hadde hatt slike somre hvert år. 

Endret av Vera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg skal til Paris. På accuweather står det at det kan komme opp mot 36 grader på onsdag! :bond: Men at det vil føles som 39! Smelt! :overrasket: Og med uv-index på 7! :haar: Solhatt og skygge da gitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan snu fort, det er bare juni ennå. Juni pleier uansett ikke være den varmeste måneden, det heller mer mot juli og/eller august. 

Jeg for min del er glad for at det ikke er 30+ grader og sol hele tiden. Det kunne gjerne vært bedre enn nå, men ikke fullt så mye som i fjor. Når det er mer enn 30 grader innendørs kontinuerlig så er det ikke veldig digg i lengden. 

Anonymkode: 1f933...25a

Ja, det er ennå ikke for seint, vi er bare kommet til juni. Jeg er for øvrig deltidsbonde, så sommeren i fjor var IKKE bra med tanke på avlinger. En fin mellomting hadde vært bra 😅 

Men været får man ikke gjort så mye med, så man får bare leve i håpet 👌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes været er helt perfekt på Østlandet nå! Ikke for varmt, og passe blanding av sol og regn. Bra for planter og dyr!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis kommer den ikke i år. Synes vi har det perfekt nå. Jeg er storfornøyd. Håper dette er den nye normalen 🙂

Anonymkode: edb2f...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Jeg synes været er helt perfekt på Østlandet nå! Ikke for varmt, og passe blanding av sol og regn. Bra for planter og dyr!

Og bra for meg :) 

Anonymkode: edb2f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg vil heller ikke ha den varmen og tørken som var i fjor, men 22-24 + hadde vært fint.

Anonymkode: 58784...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...