Gå til innhold

Jeg er lei av kvinner som klager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en sak om hun Krieg også. Har jeg misforstått noe? Hun opplevde at en mann snakket til henne på bussen, la henne til på facebook og hjalp henne da hun falt på isen. Han har i tillegg 'forfulgt' henne på facebook etterpå. Noe som jeg gjetter er noen meldinger og likes.

Og pga denne traumatiske opplevelsen så står hun nå opp for alle kvinner og forteller at vi ikke ønsker å bli snakket til ute. 

Vel, hun snakker ikke for meg ihvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens unge kvinner forstår ikke rekkevidden av sine uttalelser. 

Jeg synes det er trist at hele Metoo kampanjen har endt opp som et fatalt prosjekt. Det kunne vært så bra, det kunne virkelig få en stor holdningsendring blant menn i samfunnet som misbrukte sin stilling i arbeidslivet eller på utdanningsarenaer. 

Men så tenkte unge "Charlotte" at hun skulle smi mens jernet var varmt, og fortalte om en hendelse som skjedde med henne for 3 år siden i en taxikø med en jevnaldrende gutt som hadde vært litt for ivrig. 

Kvinnene hyllet Charlotte, og krevde at alle gutter skulle skjerpe seg, ta seg sammen. Enkelte mente vel at kjemisk kastrering var på sin plass. 

Der og da, når alle disse historiene som ikke handlet om sexpress i arbeidslivet eller utdanningsarenaer, men situasjoner på et utested med jevnaldrende, og hvor hetsen mot gutter ikke tok slutt, da ble også mitt engasjement for Metoo helt likegyldig. 

Det samme gjelder denne saken, en artikkel publiseres i beste hensikt, med budskap om å være mer åpen for hverandre, men så klarer en person å ødelegge hele budskapet med å lage et problem av det. 

Min tillitt til dagens unge kvinner som er så opptatt av seg selv og sitt er lik null. 

Anonymkode: 4618b...1d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel, men nå var det ikke dette jeg spurte om.

Anonymkode: 10e3c...70d

Men det er hva du behøver å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Det samme gjelder denne saken, en artikkel publiseres i beste hensikt, med budskap om å være mer åpen for hverandre, men så klarer en person å ødelegge hele budskapet med å lage et problem av det. 

 Anonymkode: 4618b...1d5

Jeg tror faktisk det overordnede målet er å få menn til å holde fullstendig tyst, ved å angripe ethvert lite pip. Og media stiller velvillig opp.

Anonymkode: 45ed1...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...