Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Det de har tatt med i tabellen inkluderer ukens alle dager. Du ligger på ca 150 kroner timen (ta heller utgangspunkt i overtidslønna di, og regn deg tilbake).

Eller du kan regne ut (786*7)/5 for å finne tilsvarende dagslønn i en femdagersuke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Hvilke motiver folk har for å tillegge meg fremstillinger, er disse folkenes eget valg og de samme folkenes eget problem - noe trådens ulike gjester tydelig illustrerer. Dessverre uten snedig retorikk, sånn på toppen av det hele.

:wink:

:ler:

Gjest Melk
Skrevet
Det de har tatt med i tabellen inkluderer ukens alle dager. Du ligger på ca 150 kroner timen (ta heller utgangspunkt i overtidslønna di, og regn deg tilbake).

Ah so!!

Ja, jeg jobber nok kun 5 dager i uken, HELDIGVIS!

OK Nytt svar fra Melk følger: 152 i timen!!

Mye bedre.

(Men årslønna er desverre utforandret :ler: )

Gjest Melk
Skrevet
Tjener ca. 20.000 i maaneden. Faar ikke betalt per time, men tilbringer ca. 10-11 timer paa jobben, fem dager i uken.

*hjelpsom nå som jeg har lært*

Det blir ca 95 kr timen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er sjåfår i tilegg til selvstendig næringsdrivende kan vi si og jeg tjener ca 40.000 i månen.

Peace out....Guran

Skrevet

148,- i timen, skulle gjerne hatt mer.... :-?

Gjest Kiine
Skrevet
Jeg har som oftest ikke timelønn' date=' men blir betalt per prosjekt. Men de gangene jeg lønnes per time, får jeg 450,-.[/quote']

*Jesus* Hva jobber du som?

Jeg jobber nå som hjelpepleier(og NKI-student ved siden av) og tjener 110 kr timen(mer i helgen og kvelden seff) Det er luselønn iforhold til hva vil gjør!!!!(derfor jeg vil bli noe annet-kunne godt tenkte meg jobben din, Sesselja)

Gjest Sesselja
Skrevet

*Jesus* Hva jobber du som?

Jeg jobber nå som hjelpepleier(og NKI-student ved siden av) og tjener 110 kr timen(mer i helgen og kvelden seff) Det er luselønn iforhold til hva vil gjør!!!!(derfor jeg vil bli noe annet-kunne godt tenkte meg jobben din, Sesselja)

Jeg er journalist og selvstendig næringdrivende og timesatsen gjenspeiler det (derfor blir det kanskje litt feil å snakke om timelønn for min del). Faktisk ligger jeg under frilanssatsene som tilsier 500 kroner timen (oppdaget jeg her en dag).

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg tjener ca 40.000 i månen.

Peace out....Guran

Så bra! Men hvor mye tjener du når du er her på Jorden?

Skrevet

Hudterapeut, 100kr timen. ikke noe tillegg, og ikke overtidsbetalt, ikke provisjon eller noe annet. jobber 52 t uka. Skulle gjerne hatt mer... :roll:

Skrevet

Så bra! Men hvor mye tjener du når du er her på Jorden?

:hoho:

Skrevet

og der gikk jeg jaggu opp i lønn ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...