Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #61 Skrevet 4. mai 2005 Det de har tatt med i tabellen inkluderer ukens alle dager. Du ligger på ca 150 kroner timen (ta heller utgangspunkt i overtidslønna di, og regn deg tilbake). Eller du kan regne ut (786*7)/5 for å finne tilsvarende dagslønn i en femdagersuke.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #62 Skrevet 4. mai 2005 Hvilke motiver folk har for å tillegge meg fremstillinger, er disse folkenes eget valg og de samme folkenes eget problem - noe trådens ulike gjester tydelig illustrerer. Dessverre uten snedig retorikk, sånn på toppen av det hele.
Gjest Melk Skrevet 4. mai 2005 #63 Skrevet 4. mai 2005 Det de har tatt med i tabellen inkluderer ukens alle dager. Du ligger på ca 150 kroner timen (ta heller utgangspunkt i overtidslønna di, og regn deg tilbake). Ah so!! Ja, jeg jobber nok kun 5 dager i uken, HELDIGVIS! OK Nytt svar fra Melk følger: 152 i timen!! Mye bedre. (Men årslønna er desverre utforandret )
Gjest Melk Skrevet 4. mai 2005 #64 Skrevet 4. mai 2005 Tjener ca. 20.000 i maaneden. Faar ikke betalt per time, men tilbringer ca. 10-11 timer paa jobben, fem dager i uken. *hjelpsom nå som jeg har lært* Det blir ca 95 kr timen?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #65 Skrevet 4. mai 2005 Jeg er sjåfår i tilegg til selvstendig næringsdrivende kan vi si og jeg tjener ca 40.000 i månen. Peace out....Guran
Gjest Kiine Skrevet 6. mai 2005 #67 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har som oftest ikke timelønn' date=' men blir betalt per prosjekt. Men de gangene jeg lønnes per time, får jeg 450,-.[/quote'] *Jesus* Hva jobber du som? Jeg jobber nå som hjelpepleier(og NKI-student ved siden av) og tjener 110 kr timen(mer i helgen og kvelden seff) Det er luselønn iforhold til hva vil gjør!!!!(derfor jeg vil bli noe annet-kunne godt tenkte meg jobben din, Sesselja)
Gjest Sesselja Skrevet 6. mai 2005 #68 Skrevet 6. mai 2005 *Jesus* Hva jobber du som? Jeg jobber nå som hjelpepleier(og NKI-student ved siden av) og tjener 110 kr timen(mer i helgen og kvelden seff) Det er luselønn iforhold til hva vil gjør!!!!(derfor jeg vil bli noe annet-kunne godt tenkte meg jobben din, Sesselja) Jeg er journalist og selvstendig næringdrivende og timesatsen gjenspeiler det (derfor blir det kanskje litt feil å snakke om timelønn for min del). Faktisk ligger jeg under frilanssatsene som tilsier 500 kroner timen (oppdaget jeg her en dag).
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #69 Skrevet 6. mai 2005 jeg tjener ca 40.000 i månen. Peace out....Guran Så bra! Men hvor mye tjener du når du er her på Jorden?
Alterna Skrevet 6. mai 2005 #70 Skrevet 6. mai 2005 Hudterapeut, 100kr timen. ikke noe tillegg, og ikke overtidsbetalt, ikke provisjon eller noe annet. jobber 52 t uka. Skulle gjerne hatt mer...
Cronos Skrevet 6. mai 2005 #71 Skrevet 6. mai 2005 Så bra! Men hvor mye tjener du når du er her på Jorden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå