Gå til innhold

Løsvipper Harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge man ser at det er løsvipper, er det harry :P Dersom man har lite øyevipper fra naturens side, kan det selvsagt se fint ut med litt "påfyll", men sånne "sopekoster" som mange går med for tida er helt grusomt. Mange i utgangspunktet pene unge jenter som ikke skjønner at de ser ut som dragqueens...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Så lenge man ser at det er løsvipper, er det harry :P Dersom man har lite øyevipper fra naturens side, kan det selvsagt se fint ut med litt "påfyll", men sånne "sopekoster" som mange går med for tida er helt grusomt. Mange i utgangspunktet pene unge jenter som ikke skjønner at de ser ut som dragqueens...

Pøh! Dragqueens er Kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig mange kvinner på rundt 20 år på jobben min, og det er VELDIG lett å se hvem som har løsvipper.

Beklager, men det ser ikke naturlig eller flott ut. Det ser ut som om man har brukt en tusenlapp på å betale noen for å lime plastikk i fjeset.

99 % av alle som bruker løsvipper overdriver. F eks bleke, lyshårede jenter med tjukke, svarte koster som nesten kiler dem i øyenbrynene..  Nei, det ser skikkelig skikkelig fake ut.

Men det er kanskje det fake som er ønskelig?

Anonymkode: 05a78...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Pøh! Dragqueens er Kult! 

Absolutt! Men ikke på toget fra Lillestrøm til Oslo tirsdag morgen eller på en gjennomsnittlig norsk sommerfest en regnvåt junikveld! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke kan se at det er løsvipper er det ikke noe problem. Men når de er så lange/fyldige at man kan se at det er fake, er det tacky

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Leo skrev:

Absolutt! Men ikke på toget fra Lillestrøm til Oslo tirsdag morgen eller på en gjennomsnittlig norsk sommerfest en regnvåt junikveld! ;)

Jo...faktisk! Dragqueens er kule over alt. 😘

Men om du kun velger ut løsvipper å bruke på de stedene er jeg enig.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Pøh! Dragqueens er Kult! 

Fjollefyr. Ukens beste kallenavn. Fjollefyr? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Armitage skrev:

Jeg synes det er fint jeg og får alltid komplimenter når jeg bruker løsvipper. Jeg er 34. Men alt med måte. Jeg foretrekker de som bare er noen mm lengre enn mine egne og som har et veldig tynt bånd, så det ser naturlig ut. Mine egne vipper er ganske korte og rette. De synes nesten ikke selv om jeg bruker mascara.

Dette synes jeg er fint:

20pcs-natural-false-eyelashes-slender-fake-eye-lashes-extension-makeup-tool-false-eyelash-fake-eyelash-extension.jpeg.jpg.9effca505f025004c9096259ea7f82ad.jpg

Dette er ikke så fint:

012-black-100-real-horse-hair-thick-fake.jpg.9188e2f30fa35a6bc118facf3030f963.jpg

Har du en ebaylink til de øverste vippene??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Fjollefyr. Ukens beste kallenavn. Fjollefyr? 

Tusen takk! Ja, jeg bruker løsvipper. Så slipper noen å lure på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fjollefyr skrev:

Tusen takk! Ja, jeg bruker løsvipper. Så slipper noen å lure på det.

Det glemte jeg å lure på. Jeg har nok sluppet ned "guarden" fordi det er helg. Skal lure mer neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Det er da stor forskjell på "naturlige", myke, fine løsvipper, og enorme koster, som enkelte bruker! Det siste er harry, det første kan være kjempefint. 

Anonymkode: 82d8c...b21

Enig dette!

Men det er jo vanlig at alt kunstig alltid skal fremstilles som så veldig overdrevet her på kg.. Faktum er nok at de fleste med kunstige vipper ikke er spesielt iøynefallende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fjollefyr skrev:

Pøh! Dragqueens er Kult! 

Dragqueens er herlig, overdrevet, over the top, ekstra dramatisk og glitrende. Og slik ser man ikke ut uten å ha lagt en ganske stor innsats i det.

Derfor er det veldig rart når unge jenter ser ut som en, helt UTEN å ha ment det sånn. 

Endret av Viktualia
,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Viktualia skrev:

Dragqueens er herlig, overdrevet, over the top, ekstra dramatisk og glitrende. Og slik ser man ikke ut uten å ha lagt en ganske stor innsats i det.

Derfor er det veldig rart når unge jenter ser ut som en, helt UTEN å ha ment det sånn. 

Tja...joda. Er egentlig enig, samtidig er det ikke så rart heller. Når man ser på hva som slår an på sosiale medier på sminke tips så er det ikke så rart at de trår feil innimellom. Der er det jo nesten like mange lag som en Drag artist bruker, når de baker, konturer og highligther i ørten omganger. Hun her er jo kjempe stilig, spør du meg. Man kan fort se ut som en Dragqueen om man skal ha den «looken» på fest...Selv om det er kjempe stilig, 💃😊

 

d9ea0d78ace304f631df1fd6e679b31b.jpg

Endret av Fjollefyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fjollefyr skrev:

Tja...joda. Er egentlig enig, samtidig er det ikke så rart heller. Når man ser på hva som slår an på sosiale medier på sminke tips så er det ikke så rart at de trår feil innimellom. Der er det jo nesten like mange lag som en Drag artist bruker, når de baker, konturer og highligther i ørten omganger. Hun her er jo kjempe stilig, spør du meg. Man kan fort se ut som en Dragqueen om man skal ha den «looken» på fest...Selv om det er kjempe stilig, 💃😊

 

d9ea0d78ace304f631df1fd6e679b31b.jpg

Den looken er som 99% av mange sminkelooker på instagram veldig inspirert av drag. Bruk av glitter, øyeskyggeteknikk, skyggelegging i ansiktet, og selvsagt vippene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fjollefyr skrev:

Tja...joda. Er egentlig enig, samtidig er det ikke så rart heller. Når man ser på hva som slår an på sosiale medier på sminke tips så er det ikke så rart at de trår feil innimellom. Der er det jo nesten like mange lag som en Drag artist bruker, når de baker, konturer og highligther i ørten omganger. Hun her er jo kjempe stilig, spør du meg. Man kan fort se ut som en Dragqueen om man skal ha den «looken» på fest...Selv om det er kjempe stilig, 💃😊

 

d9ea0d78ace304f631df1fd6e679b31b.jpg

Hun hadde vært så utrolig pen om det ikke var for all den øyesminken og løsvippene.

Anonymkode: 9618b...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Fjollefyr skrev:

Pøh! Dragqueens er Kult! 

Joda. Men tror ikke det er det disse jentene prøver å se ut som ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

15 timer siden, SupaWoman skrev:

Har du en ebaylink til de øverste vippene??  

Dette var et bilde som jeg bare brukte som illustrasjon for hva jeg mente. Prøvde å finne de på eBay, men det gikk dårlig. Finner de bare på en masse lugubre sider. 

Men jeg anbefaler disse fra eyelure jeg. Du får kjøpt dem på H&M, Kicks og Nelly.com.

11267702-4664380118629957.jpg

9ba0878666544fffb60b969ccb046481.jpg

P-30509.jpg

 

 

Endret av Armitage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...