Gå til innhold

Løsvipper Harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke vært på fest/byen siden jeg var 22 år grunnet alvorlig sykdom. Nå er jeg 27 og mye bedre  og skal på en sommerfest snart. Men jeg innser at jeg ikke lenger vet hva folk på min egen alder har på seg når de skal ut...! 🙊 Er løsvipper harry/fjortis på noen på 27 på byen? Hadde lyst til å kjøre på med det siden det gir meg gode minner fra da jeg var yngre, jeg pleide å bruke det ofte på fest. Men kanskje jeg har blitt for gammal og at det bare er harry nå...? 🤔 Hilsen usikker  

Anonymkode: ce49c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da stor forskjell på "naturlige", myke, fine løsvipper, og enorme koster, som enkelte bruker! Det siste er harry, det første kan være kjempefint. 

Anonymkode: 82d8c...b21

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Løsvipper er harry uansett alder. Spesielt de overdrevne bambi-øynene som mange tydeligvis vil ha. Kjenner ei på 38 som flasher. Blir større og større for hver gang hun er hos vippe-dama. Så alder har ingenting å si.

 

Naturlig påfyll for de som har veldig lite kan være fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært på fest/byen siden jeg var 22 år grunnet alvorlig sykdom. Nå er jeg 27 og mye bedre  og skal på en sommerfest snart. Men jeg innser at jeg ikke lenger vet hva folk på min egen alder har på seg når de skal ut...! 🙊 Er løsvipper harry/fjortis på noen på 27 på byen? Hadde lyst til å kjøre på med det siden det gir meg gode minner fra da jeg var yngre, jeg pleide å bruke det ofte på fest. Men kanskje jeg har blitt for gammal og at det bare er harry nå...? 🤔 Hilsen usikker  

Anonymkode: ce49c...10e

Nei det er verken harry eller fjortis. Bruker øyevipper selv i ny og ned. Selv så går jeg for de som ser mest mulig naturlig ut. Imens mange andre bommer veldig på det, og kjøper rene dragqueens vipper😅

Anonymkode: 49e4f...860

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry, ja. Det kommer vel litt an på hvordan du vil framstille deg selv, da, men i mine øyne er det tacky. 

Anonymkode: 1fe59...218

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på noen helt naturlige av litt god kvalitet, selvfølgelig 😊 Vil ikke se ut som da jeg var 18, pluss noen ekstra kilo 🙈 Jeg får se litt hva jeg gjør... 

Anonymkode: ce49c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er tacky. Styr unna!

Anonymkode: c2051...5f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke er unaturlig lange eller tette så er de ingenting i veien for at du kan bruke løsvipper etter min mening, uansett alder.

Kunsten er vel å ikke overdrive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Dråpe skrev:

Så lenge de ikke er unaturlig lange eller tette så er de ingenting i veien for at du kan bruke løsvipper etter min mening, uansett alder.

Kunsten er vel å ikke overdrive.

Enig :) 

7E5W.gif

 

Anonymkode: d061b...66c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne 3d (eller hva det heter) er skikkelig primadonna. Vippene som ikke er så tette gjør at det ser ut som de har tatt amfetamin.

Vippeløft er finere.

Anonymkode: 3f109...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I di fleste tilfeller ja, men finest unntak 

Anonymkode: 76647...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint jeg og får alltid komplimenter når jeg bruker løsvipper. Jeg er 34. Men alt med måte. Jeg foretrekker de som bare er noen mm lengre enn mine egne og som har et veldig tynt bånd, så det ser naturlig ut. Mine egne vipper er ganske korte og rette. De synes nesten ikke selv om jeg bruker mascara.

Dette synes jeg er fint:

20pcs-natural-false-eyelashes-slender-fake-eye-lashes-extension-makeup-tool-false-eyelash-fake-eyelash-extension.jpeg.jpg.9effca505f025004c9096259ea7f82ad.jpg

Dette er ikke så fint:

012-black-100-real-horse-hair-thick-fake.jpg.9188e2f30fa35a6bc118facf3030f963.jpg

Endret av Armitage
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ofte løsvipper er overdrevent og harry. Prøv punktvipper istedet, ser mye mer naturlig ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

giphy.gif

Anonymkode: d061b...66c

❤️

Digger dama

( liker ei musikken 😂)

Anonymkode: 7d57e...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og bruker det ofte. Bruker dog de som ser litt naturlige ut. Tenker at hår-og hudfargen er nokså avgjørende for hva som blir seende bra ut på en. Jo mørkere en er, desto mørkere og tettere vipper kommer man unna med. Prøv deg litt frem før festen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle har løsvipper/vippeextensions nå til dags. Syns det ser heslig ut og kommer aldri til å bruke det selv... K24

Anonymkode: 918a0...bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe behov for kunstige øyenvipper....

Anonymkode: 0c7cc...9c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

giphy.gif

Anonymkode: d061b...66c

Alt med måte spør du meg. Men dette er jo ett super stilig kostyme tilbehør. Funker kanon på scenen, men ikke på jobb....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Alt med måte spør du meg. Men dette er jo ett super stilig kostyme tilbehør. Funker kanon på scenen, men ikke på jobb....

Foruten glitteret ligner de øvre vippene faktisk mistenkelig på noen volumvipper en kollega fikk satt på seg her om dagen. Hun var såååå fornød da....jeg sa ikke et ord men noen andre kollegaer gav henne komplimenter, kan ikke for det men jeg tror ikke de mente det.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...