mrs williams Skrevet 1. mai 2005 #1 Del Skrevet 1. mai 2005 Lure bare på om det er noen her inne som kunne tenkt seg å adoptere barn ( utenlands adopsjon), når man ikke kan få selv. hvorfor dere kunne tenke dere det eller hvorfor dere ikke kunne tenke dere det? og eventuelt fra hvilket land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lupi Skrevet 1. mai 2005 #2 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vet ennå ikke om vi kan få barn, men hvis ikke vi kan vil vi helt klart adoptere! Grunnen er at vi vil ha barn i livet vårt uansett om de er våre biologiske barn eller ikke. En egoistisk grunn kanskje,men å få barn er jo i bunn og grunn egoistisk uansett hvordan man får dem.. Hvilket land vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #3 Del Skrevet 1. mai 2005 Forutsatt at vi ikke kan få egne, vil jeg adoptere i stedet for prøverør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. mai 2005 #4 Del Skrevet 1. mai 2005 Om det skulle vise seg at vi ikke kan få barn på normal måte er ikke adopsjon førstevalget, da ville vi forsøke prøverør først. For meg, på nåværende tidspunkt, er det viktig å få være gravid og føde mitt biologiske barn. Jeg ser ikke bort fra at adopsjon hadde blitt mer aktuelt om det skulle vise seg at vi ikke kan få barn selv, men foreløpig ligger det langt ned på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 I og med at vårt problem ikke er at jeg ikke kan bli gravid, men at jeg spontanaborterer etter noen uker, så er ikke prøverør noe alternativ for oss. Vi har ikke tatt en seriøs diskusjon enda på om vi vil adoptere eller om vi skal fortsette å prøve og håpe at det kommer en gang hvor jeg ikke spontanaborterer, men vi ønsker oss så absolutt barn, og kan vi ikke få de selv så synes jeg adopsjon er et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg kunne godt tenkt meg og adoptere uavhengig om jeg kan få flere barn eller ikke. Har en jente på 4 år. Men mannen vil at vi prøver mer før vi går igjennom en adopsjonsprosses. Vi har prøvd i 1 år og har hatt 3 SA, jeg vet ikke hvor lenge til vi kommer til og fortsette og prøve før vi gir opp, er under utredning nå, så det blir ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra med Perspektivet Skrevet 4. mai 2005 #7 Del Skrevet 4. mai 2005 Vi skal adoptere og jeg er så glad for det! Vi ønsker å ha barn i livet vårt, og siden vi ikke kan få egne barn er det en super løsning. Det er ikke en gang en nestbest løsning, men en løsning som også har en viss grad av idealisme i seg siden det allerede blir født for mange barn i verden. Ja, det er egoistisk å ville ha barn, men her er jo en glimrende kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå