Gå til innhold

Han sa hun var vill i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎15‎.‎06‎.‎2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Han sa at det ikke var noe spesifikt, men at hun gjorde alt han ville osv.

Anonymkode: 1620d...c3c

Å gjøre alt mannen vil, er ikke hva jeg vil kalle en villkvinne i senga. Underdanig og vill er slett ikke det samme.

Anonymkode: 93c2d...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Å gjøre alt mannen vil, er ikke hva jeg vil kalle en villkvinne i senga. Underdanig og vill er slett ikke det samme.

Anonymkode: 93c2d...d9e

Det var faktisk det jeg tenkte også. 

Anonymkode: 1620d...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Barnslig type, hvem gidder å snakke om damene de har pult med damer de dater.

Anonymkode: 8de1b...2d8

Dette 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

For en dust, hold deg unna. Han er tydelig bare ute etter en som vil ha sex med ham på hans  måte, som lar ham gjøre alt han ønsker, for så å dumpe  dama etterpå 🤮

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr engang og vi chatter mye. For han er sex veldig viktig og det er det jo for meg også. Men nå merker jeg at jeg får litt prestasjonsangst fordi han fortalte om en dame han datet for en stund siden som var helt vill i senga. Dumme meg må jo spørre om hva som gjorde henne vill i senga osv. Han sa at det ikke var noe spesifikt, men at hun gjorde alt han ville osv. Men nå er jeg jo engstelig for å eventuelt ha sex med han, fordi jeg er redd for at han skal sammenlikne meg med henne og aldri da tenker at jeg er bra nok og vil tenke på henne i senga og hva de gjorde sammen. Han sa han dumpet henne fordi hun fikk følelser for han, men at han angret en stund etterpå. 

Hva gjør egentlig en kvinne vill i senga? Sammenlikner dere menn eller er min frykt ikke reell. 

Anonymkode: 1620d...c3c

Herregud han der hadde jeg droppa. Hun var vill fordi hun gjorde som han ville (ergo han tilhører de 80% som mener sex er kun for menn å nyte) han dumpa en dame når hun fikk følelser men angrer nå...altså du må jo være svært usikker og med lav selvtillit om du ser han som en du ønsker kontakt med fremover. Varsellampene skriker jo her.

Anonymkode: 6538d...544

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha analsex og forsøker å manipulere deg til det. Hvor dum tror han at du er? Han undervurderer deg kraftig. Ikke gå på den. 

Anonymkode: 8fe67...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hørtes pyton ut, punktum. Er så trist at slike menn ikke blir dumpet av alle som en, de livnærer seg på usikre damer som tror de ikke fortjener en skikkelig mann.

Anonymkode: f90de...f7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fisker etter om du er vill og vil presse deg til å prøve å leve opp til henne.

Og han bryr seg nok ikke veldig om deg sånn utover det seksuelle. Tenk da, du hadde jo ikke sittet og lagt ut om hvor god din forrige var til den du prøvde å kurtisere og imponere og få seg til å føle seg bra sammen med deg. 

For å svare på spørsmålet ditt i stedet for å gjenta at du har blitt manipulert til å tenke akkurat som han ville (for det har du), så er det som gjør en dame vill i senga enkelt sagt lyst, kåthet og lite hemninger. Og å få han til å føle seg som en gud i senga, så når du er forelsket som hun var og følgelig bare elsker alt han gjør så havner du fort på topplisten hans.

Men en dame kan også være usikker i senga og bare gjøre noe så banalt som analt for å havne i runkearkivet. Menn er enkle å imponere, ta penis i rumpa og satsen i munnen så er de solgt.

Anonymkode: 75216...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann så vil jeg si at han er ute etter sex først og fremst. Han snakker om sex, fordi han fisker etter hva du selv gjør og ikke gjør. 

 

Angående spørsmålet: Hva gjør en vill i senga? Det er 100% forskjellig fra person til person. 

Ei jente som kan ta initiativ og gjør som hun vil og tenker på, sier ting rett ut, viser hva hun liker med tydelige bevegelser og lyder er "vill i senga" i følge meg og mine preferanser, da jeg liker å både lede, samt bli overrasket engang i blant. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...