Gå til innhold

Han sa hun var vill i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr engang og vi chatter mye. For han er sex veldig viktig og det er det jo for meg også. Men nå merker jeg at jeg får litt prestasjonsangst fordi han fortalte om en dame han datet for en stund siden som var helt vill i senga. Dumme meg må jo spørre om hva som gjorde henne vill i senga osv. Han sa at det ikke var noe spesifikt, men at hun gjorde alt han ville osv. Men nå er jeg jo engstelig for å eventuelt ha sex med han, fordi jeg er redd for at han skal sammenlikne meg med henne og aldri da tenker at jeg er bra nok og vil tenke på henne i senga og hva de gjorde sammen. Han sa han dumpet henne fordi hun fikk følelser for han, men at han angret en stund etterpå. 

Hva gjør egentlig en kvinne vill i senga? Sammenlikner dere menn eller er min frykt ikke reell. 

Anonymkode: 1620d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og han der vil du ha kontakt med?? 

Anonymkode: 8efec...e0b

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en mann som er ute etter noe seriøst med deg, det kan jeg nesten garantere deg... Men så lenge ikke du heller er ute etter noe seriøst er det jo en god match. Vær deg selv. 

Anonymkode: 6061e...db3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig type, hvem gidder å snakke om damene de har pult med damer de dater.

Anonymkode: 8de1b...2d8

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr engang og vi chatter mye. For han er sex veldig viktig og det er det jo for meg også. Men nå merker jeg at jeg får litt prestasjonsangst fordi han fortalte om en dame han datet for en stund siden som var helt vill i senga. Dumme meg må jo spørre om hva som gjorde henne vill i senga osv. Han sa at det ikke var noe spesifikt, men at hun gjorde alt han ville osv. Men nå er jeg jo engstelig for å eventuelt ha sex med han, fordi jeg er redd for at han skal sammenlikne meg med henne og aldri da tenker at jeg er bra nok og vil tenke på henne i senga og hva de gjorde sammen. Han sa han dumpet henne fordi hun fikk følelser for han, men at han angret en stund etterpå. 

Hva gjør egentlig en kvinne vill i senga? Sammenlikner dere menn eller er min frykt ikke reell. 

Anonymkode: 1620d...c3c

Han manipulere dig lidt! Vil jo bare ha dig til og gøre alt han vil,så ikke hop på den😉

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har fortalt deg at han dumper deg hvis du får følelser. Jeg foreslår at du lar være å gå til sengs med ham ettersom du vil mer.

Han virker som en douchebag. Han manipulerer deg og holder deg nede før det har startet....

Endret av Rotemor
Skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der hadde nok ikke jeg villet hatt sex med,når han sitter og forteller om hun andre og gjør deg usikker så tidlig så lurer jeg på hva han kommer med seinere ,høres ut som en skikkelig idiot

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som snakker om hvordan andre damer er i senga med en ny dame er åpenbart ikke seriøst interessert. Så hvorfor gidde å bekymre deg om å imponere en person som ikke synes du er noe spesielt interessant? 

Anonymkode: e3379...250

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow for en ekkel fyr, så utrolig ufint å snakke om andre du har hatt sex med på den måten til en du dater!

Han er enten stokk dum eller en maniPULerende drittsekk. Uansett, styr unna😷

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en guttevalp. Latterlig.

Finn deg heller et mannfolk jente.

Anonymkode: 29710...e29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det finnes noen sånn dame. 

Uansett virker fyren litt blåst. 

Anonymkode: 172aa...40d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama opplevdes bare som "vill i senga" for han, fordi hun var forelsket i han. Men det er han tydeligvis for blåst til å forstå. Det eneste som er relevant for deg her: er at han dumpet henne fordi hun hadde følelser. Noe som høyst sannsynlig er det han kommer til gjøre med deg og. Der det i bunn og grunn er revnende likegyldig og du er det beste eller verste ligget. Dump den dioten og la han bare surre rundt i verden å tro at bra sex er en teknikk noen har lært seg. Han er totalt på bærtur. IKKE ligg med den dusten!

Anonymkode: 66906...94d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Den dama opplevdes bare som "vill i senga" for han, fordi hun var forelsket i han. Men det er han tydeligvis for blåst til å forstå. Det eneste som er relevant for deg her: er at han dumpet henne fordi hun hadde følelser. Noe som høyst sannsynlig er det han kommer til gjøre med deg og. Der det i bunn og grunn er revnende likegyldig og du er det beste eller verste ligget. Dump den dioten og la han bare surre rundt i verden å tro at bra sex er en teknikk noen har lært seg. Han er totalt på bærtur. IKKE ligg med den dusten!

Anonymkode: 66906...94d

Akkurat det tenkte jeg også, at det var fordi hun var forelsket og derfor gikk med på å prøve alt med han. 

Anonymkode: 1620d...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han høres ikke god ut!

Tipper at hvis du virkelig vil bli god og vill i senga, så er valg av partner en viktig forutsetning. Hiv denne fyren ut av livet ditt, ellers blir du bare ‘forvirret i sengen’. 

Anonymkode: cf2c3...fb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig med alle som sier at han der ikke er ute etter noe seriøst. 

Du vet nå altså hva du går inn i - dersom du ikke tar rådene de fleste gir via de røde flaggene han gir!! 

Opp til deg. Opp til deg å sette prisen på deg selv.. Enten koster du 2,50kr og går jublende og forventningsfull denne typen i møte - eller så koster du 3 millioner, og sletter og blokker og GLEMMER👍 Lykke til med avgjørelsen😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig ts. Har du sex med han skulle det ikke forundre meg om han vil ta deg i toern. 

Anonymkode: cd1b6...161

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vær forsiktig ts. Har du sex med han skulle det ikke forundre meg om han vil ta deg i toern. 

Anonymkode: cd1b6...161

😂

Anonymkode: dcfd5...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr engang og vi chatter mye. For han er sex veldig viktig og det er det jo for meg også. Men nå merker jeg at jeg får litt prestasjonsangst fordi han fortalte om en dame han datet for en stund siden som var helt vill i senga. Dumme meg må jo spørre om hva som gjorde henne vill i senga osv. Han sa at det ikke var noe spesifikt, men at hun gjorde alt han ville osv. Men nå er jeg jo engstelig for å eventuelt ha sex med han, fordi jeg er redd for at han skal sammenlikne meg med henne og aldri da tenker at jeg er bra nok og vil tenke på henne i senga og hva de gjorde sammen. Han sa han dumpet henne fordi hun fikk følelser for han, men at han angret en stund etterpå. 

Hva gjør egentlig en kvinne vill i senga? Sammenlikner dere menn eller er min frykt ikke reell. 

Anonymkode: 1620d...c3c

Hvis han har fortalt deg alt dette så har han nok baktanker. Høres ut som manipulering i mine ører...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...