Gå til innhold

Hvor mange boliger eier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen tvil om at det er lønnsomt å eie bolig i Norge. Da er det ikke rart at man ønsker å eie så mange boliger som mulig. Regnestykket er enkelt, jo flere boligere desto større fortjeneste.

Jeg kjøpte min første bloig for tre år siden og er i prosessen med å kjøpe min andre. Jeg håper å eie minst 5 boliger innen jeg er 30 og kanskje pensjonere meg innen jeg jeg er 40.

Noen andre som liker å tjene penger like mye som meg?

Anonymkode: cda3f...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg eier én bolig og er fornøyd med det

Anonymkode: 13986...84a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier en bolig og et småbruk med totalrenovert hus som pr nå er registrert som fritidsbolig. Småbruket er arvet. Jeg har ikke tenkt å tjene på noen av eiendomene men det er en solid trygghet å ha.

Anonymkode: defea...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madame Bovary

Eier en halv bolig, og er fornøyd med det. Det finnes andre måter å lage penger på enn å trekke opp stigen etter seg for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier 1 bolig, og i den bor jeg.

Med eierskap følger forpliktelser, og forpliktelser koster. 

Anonymkode: ab150...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Madame Bovary skrev:

Eier en halv bolig, og er fornøyd med det. Det finnes andre måter å lage penger på enn å trekke opp stigen etter seg for andre.

Det var bittert. Hvor mange er det som ikke legger til rette for seg selv og sine barn, men heller velger å prioritere fremmede? Jeg velger ihvertfall barna mine.

Anonymkode: defea...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er mer en primærbolig må beskattes mye hardere! Da unngår man at de med mye penger bruker bolig som spekulasjon og "aksjemarked" Det er enkelt og det er bare å sette igang å gjøre dette. Kommer nok når sosialistene sparker Erna den ubrukelige og Siv Jensen den patetiske ut ved neste valg. Helt horribelt at så mange bruker bolig som spekulasjon, og driver prisene i taket.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madame Bovary
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var bittert. Hvor mange er det som ikke legger til rette for seg selv og sine barn, men heller velger å prioritere fremmede? Jeg velger ihvertfall barna mine.

Anonymkode: defea...e5a

Jeg skjønner ikke hva du mener? Har jeg valgt bort barna mine, fordi jeg unnlater å være eiendomsspekulant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Madame Bovary skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener? Har jeg valgt bort barna mine, fordi jeg unnlater å være eiendomsspekulant?

Du sier vi andre trekker opp stigen etter oss. Vi gjør det ikke for å være drittsekker.

Anonymkode: defea...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Men har eid rekkehus og enebolig før. Etter skilsmisse kunne jeg ikke kjøpe, så nå leier jeg. 

Anonymkode: 89bda...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus, leilighet i utlandet, hytte ☺️

Anonymkode: ee4ba...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen. Men har eid rekkehus og enebolig før. Etter skilsmisse kunne jeg ikke kjøpe, så nå leier jeg. 

Anonymkode: 89bda...1af

Hvordan er det mulig å ha eid hus og vørt to om utgifter og nå ikke sitte igjen med penger til egenkapital?:klo:

Anonymkode: 19a98...1bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en, den er min, ikke banken sin. 

Anonymkode: 19a98...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 leiligheter er 28 år. Ønsker å kjøpe enebolig om noen år så forhåpentligvis blir det 3. 

Anonymkode: 66934...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier et rekkehus og 1 hytte. 

Anonymkode: c29ff...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...