Gå til innhold

Kalorier i en kebabtallerken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med pomfri, kjøtt og saus. Normal porsjon (det er jo som oftest en litt stor porsjon). Er det greit å anslå at det inneholder 1500 kalorier, eller må jeg høyere? Er så sugen på kebab at jeg holder på å dø, teller kalorier og har vært flink pike i mange uker. Nå MÅ jeg ha en kebab!!!!!!11111111

Anonymkode: f83d1...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er mer enn 1500. En kebab i pita er ca 1200, tror jeg. Så en britisk oversikt der de anslo 1000, men kebaben i England er mindre enn den i Norge. Så trekk fra brødet og legg til pommes frites, og du kommer nok ikke over 1500. 

 

Anonymkode: 23856...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab av alle ting? Dra til Italia i sommer og nyt hva du skal spise når du vil skeie ut og hva du kan spise hver dag som du ikke finner her så lett. Og som smaker omtrent 348 ganger bedre en norsk kebab. Bare min mening. Uansett nyt måltidet. Kalorier i norsk kebab: 25 milliarder. 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Kebab av alle ting? Dra til Italia i sommer og lær litt mer om hva du skal spise når du vil skeie ut. Og som smaker omtrent 348 ganger bedre en norsk kebab. Bare min mening. Uansett nyt måltidet. Kallorier: 25 milliarder. 

Jeg definerer det ikke som utskeielse. Kebab er bare noe jeg vil ha nå. Spiser god mat ellers. Kebab er drittmat i manges øyne men det bryr jeg meg ikke om, det er GODT og nå vil jeg ha kun det og ikke noe som er bedre. Mye er bedr eenn kebab men igjen JEG VIL HA KEBAB

Anonymkode: f83d1...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JEG VIL HA KEBAB

Da er det bare å kjøre på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er mer enn 1500. Men ville beregna såpass med pomfri.. Er det for mye er det jo bare bra ... 

Anonymkode: 5dbfc...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg definerer det ikke som utskeielse. Kebab er bare noe jeg vil ha nå. Spiser god mat ellers. Kebab er drittmat i manges øyne men det bryr jeg meg ikke om, det er GODT og nå vil jeg ha kun det og ikke noe som er bedre. Mye er bedr eenn kebab men igjen JEG VIL HA KEBAB

Anonymkode: f83d1...fd6

I hear ya. :fnise: 

Jeg spiste kebab i går for første gang på et år. Den var dessverre ikke like god som jeg husket, satser på at feilen ligger hos kebabsjappa. 

Jeg er 48 og skal spise kebab resten av livet. En gang i året. :( 

Anonymkode: 23856...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp pommes-frites i det minste da! Unødvendig fyllmasse med masse kalorier 

Anonymkode: 81881...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør et unntak: gå å kjøp deg kebab! Nå!

Legg til 1000kcal issh i tellinga. Om det er 900 eller 1400 kcal betyr nada niks såfremt det er et engangstilfelle! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dropp pommes-frites i det minste da! Unødvendig fyllmasse med masse kalorier 

Anonymkode: 81881...a60

Jeg dropper nesten alltid pommes frites pga dette. Men nå er det jo det Ts har lyst på, og da synes jeg hun skulle unne seg det. Ett eneste måltid senker ikke skuta. 

Anonymkode: 23856...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Da er det bare å kjøre på! 

Skal det! Men må vite ca hvor mange kalorier jeg skal legge inn 😂😂

Anonymkode: f83d1...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp pommes-frites i det minste da! Unødvendig fyllmasse med masse kalorier 

Anonymkode: 81881...a60

Er du gal!?!?! Nei nei nei. 

 

1 minutt siden, Juks skrev:

Gjør et unntak: gå å kjøp deg kebab! Nå!

Legg til 1000kcal issh i tellinga. Om det er 900 eller 1400 kcal betyr nada niks såfremt det er et engangstilfelle! 😊

Sant! Takk! Faen det her blir digg 

Anonymkode: f83d1...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal det! Men må vite ca hvor mange kalorier jeg skal legge inn 😂😂

Anonymkode: f83d1...fd6

Så du ikke linken min fra VG? 

Anonymkode: 23856...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal det! Men må vite ca hvor mange kalorier jeg skal legge inn 😂😂

Anonymkode: f83d1...fd6

Hadde nok beregnet minst 1500 🙈

Anonymkode: 7282c...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde nok beregnet minst 1500 🙈

Anonymkode: 7282c...c0d

Det er 1000, se link over. 

Anonymkode: 23856...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sant! Takk! Faen det her blir digg 

Anonymkode: f83d1...fd6

Kos deg. Bli bare ikke skuffet når du først skeier ut. 😅 Det brukte jeg å bli! Tanken og lukten er bedre enn smaken 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 1000, se link over. 

Anonymkode: 23856...b9d

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se her: i følge VG «bare» 1000: 

 

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/mXVkq/sjekk-kaloriinnholdet-i-fastfood

Anonymkode: 23856...b9d

Der er mer enn 3 ss saus på min kebab og 261 kalorier på pomfrien er ikke aktuelt, en medium porsjon pomfri hos Burger King er rundt 311 kcal og det er mer pomfri på kebabtallerkenen enn det er i en medium porsjon pomfri hos BK. Er ganske sikker på det iallefall. Kaloriinnholdet på kjøtt der ser litt riktig ut, men ikke pomfrien og sausen nei. Men takk for link uansett :) Jeg tror jeg er dekka om jeg legger inn 1500 kalorier med andre ord! 

2 minutter siden, Juks skrev:

Kos deg. Bli bare ikke skuffet når du først skeier ut. 😅 Det brukte jeg å bli! Tanken og lukten er bedre enn smaken 😉

TAKK! Om jeg skal. 😄 Blir ikke skuffa tror jeg, for er så lenge siden jeg har smakt kebab nå og jeg husker godt hvordan det smaker. 😄 

Anonymkode: f83d1...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en liten kebabrull til middag i dag, med god samvittighet :) Da blir jeg så mett at jeg ikke orker noe mer resten av dagen. Har gått ned 20 kg hittil, og unner meg junkfood en gang i blant. Men da spiser jeg mindre kalorier før på dagen, og ikke noe etter pga metthet. På mitt nærmeste sted kan man bestille liten kebabtallerken, mener å huske at jeg regnet meg frem til at den var på ca 1200 kalorier, uten at jeg skal være noe skråsikker på det. Men jeg spiser ikke mais og pitabrødet. Stor kebabtallerken blir alt for mye mat for meg så den spiser jeg ikke opp uansett, så kanskje det ville blitt det samme i kalorier uansett. 

Anonymkode: 0a644...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det! Men må vite ca hvor mange kalorier jeg skal legge inn 😂😂

Skriv 2000 da og løp en lengre tur i morgen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...