Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Så spennende! Litt morsomt å gjøre det på egenhånd da, sikkert mye "tryggere" og uhøytidelig...og det er ikke alltid at det er så mye mer som skal til. Så lenge du koser deg foran kamera er jo det det viktigste, det er jo da bildene blir aller best! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

:vinke::klem: fra meg

Lenge siden jeg var her sist og ser at mye er skjedd. Håper ellers det går bra med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt bra. Solen skinner og det ser ut til at sommeren er på vei. Nå skal jeg snart av gårde på jobb... Håper at det ikke er alt for mange timer:=)

Ellers har jeg fått vite at utdrikkingslaget mitt er en gang i AUGUST... Og at det ikke er noe "farlig".. Hater sånne "drite ut" lag, og jeg er faktisk troene til å gå hjem om de begynner med sånt...( Barnslig kanskje, men ...)

Begynte på en liten liste med korte kommentarer om gjestene i går. tror vi gjør det helt enkelt. som feks: **** brudens onkel og fadder, gift med ****. Famileiene er greit å forklare på denne måten. Men vennene var litt vanskeligere, men det blir noe slikt... **** Venn av bruden, eller venn av brudeparet... Samt om de er samboere eller gift:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

...hvis vi skal skrive om gjestene...har enda ikke bestemt oss :oops: , så skal vi også gjøre det veldig kort, rett og slett for ikke å gjøre "forskjell" på noen, for det er jo alltid noen man kan skrive så meget om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også begynt å skrive litt om gjestene..Vi skal ta det som en form for undeholding etter middagen der vi sier noe morsomt om hver gjest(uten å drite de ut)..Hver gjest får også en diplom eller en gave som passer...Min forlover får f.eks husnøkkel hjem til oss, fordi hun nærmest er fast innventar her hjemme.. :ler:

Ønsker deg en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cons, det var en gøy ide:=)

*husk et bilde av kjolen og klær til gommen i takkekortet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lusker ikke så mye rundt som gjest,men sommeren er jo her....... :roll:

Sorry jenter!! :oops: Skal skjerpe meg altså!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke alle papirene våre har blitt borte i posten da??? Synes det er merkelig jeg, siden det skjer med mange??? :evil:

Heldigvis er det over 2 mnd til vi gifter oss, så vi sender de inn på nytt... Må bare vente til forloverne er hjemme fra ferie....

Nå er det 6 dager til svarfristen går ut... Og slik er situasjonen...

Ja 62

Nei 3

Ikke svart 9

(Regnet litt feil tidligere, det er bedt 72 gjester, så kommer jo vi også..)

Litt trist er jeg, siden min mormor meldte avbud i går.. Men hun er syk, så hun orket rett og slett ikke.. Og det kan jeg jo forstå....

Ellers er vel situasjonen slik at jeg kommer til å be min "eldste" lillebror følge meg opp til alters, siden jeg ikke har et veldig bra forhold til min far.... (Han kommer, men har rett og slett ikke lyst til at han skal følge meg opp....) Noen som mener noe om det valget, så spytt ut... Mange som reagerer her hjemme, og regner med at pappa gjør det også....

Vi kommer til å dra å se på nye klær til mannen også, har litt lyst til at han skal ha et ivory antrekk som meg. Det er jo hans dag også, og det grå vi har funnet er ok, men ikke helt hundre tror jeg..... (Skal kjøpe fine sko til ham også...)

Ellers er toasmasterne våre i hundre, gleder seg som unger begge to.. Jeg har kjøpt to bjeller, som de skal få bruke i bryllupet... Og de får en fin kokebok av oss. Har kjøpt inn smykke til sangvenninnen min, samt at hun får penger hun "kommer til å nekte" å ta i mot.. Men hun gjør jo en jobb:=) Så skal det handles inn 5 vinflasker, 3 andre takk for hjelpen gaver, menyheftet og kirkeprogrammene skal ferdigstilles, det skal lages bordplan og skrives ut bordkort..... Annonse til avisa må fikses, jippi....

Vi har også vært å sett på det stedet vi egentlig ville ta bilder, men nei.... Det er ikke fint der i det hele tatt... Grusomt! Spå vi må finne et nytt sterd, eller så blir det studio på oss...

Mulig jeg ikke skal legge så mye penger i brudebuketten, siden den skal kastes... Og blomster er ikke greia mi...

Bryllupskaken skal være helt enkel, så det blir spennende å se hva prisen blir...

Vi har også bestemt oss for å pynte kirken litt, det gjør jeg selv... Gleder meg litt til det:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir utdrikkingslag for meg 27 august... Var på kafe med ei venninne i dag, og da detter det ut av henne at hun skal i utdrikkingslag 27 august... Og det er ingen andre enn meg som gifter meg av hennes bekjente.... :hoho: men kan jo hende hun lurer meg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Hei du :-)

Du har jammen fått gjort noe ser jeg, må bli like flink jeg også nå. Føler at det meste er på plass, men sløver med de små tingene som jeg vet blir stress av hvis vi utsetter det mer. Og i hlegen bestemte vi oss for å skikkelig trå til nå.

Vel, du får kose deg i sommer varmen

Ha en fortsatt god mandagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har også forsnakket seg litt om u.laget... men det er jo greit å være litt forberedt da syns jeg... :ler:

Syns det høres fint ut at broren din skal følge deg opp jeg..Selv skal jeg bli fulgt av mamma, siden jeg ikke har bedt min far i bryllupet. Det viktigste er vel at den som følger deg opp er en som står deg nær! :wink:

Ha en flott kveld vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Synes også det er greit at broren din følger deg opp, det gjør min. Men fordi jeg ikke lenger har pappa her :wink:

Gjør det du føler for, for det viktigste er at du gjør det som er rett for deg og ikke alle andre. Om du angrer i ettertid eller ikke

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare titter innom for å si :vinke: !

Ser du ligger bra ann! Har jo fått gjort masse i det siste! :P

Har gått litt tregere med meg :ler: :-?

Nei nå skal jeg se på Frustrerte Fruer! Ha en fin fin kveld videre! Og sov godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Miori!

Det med at broren din følger deg, er jo helt og fullt ditt valg! Synes det er tøft gjort av deg jeg! :tommelsmil:

Moro at du kanskje vet når utdrikningslaget er da, noen som har forsnakka seg litt her også... :D

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at broren din følger deg, er jo helt og fullt ditt valg! Synes det er tøft gjort av deg jeg! :tommelsmil:

:Nikke:

Kunne ikke vært mer enig! Synes det helt og holdent er ditt valg og noe du, og den som skal følge deg, synes er det mest riktige for deg / dere!

Har du ikke så godt forhold til faren din, så må han på en måte innse det... Og jeg er sikker på at broren din synes det er en ære å følge deg, eller!?

Blir så fint atte! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei!

Håper du ikke synes at jeg blander meg her, siden vi ikke er kjent liksom.. :oops:

Ville bare si at det er ditt valg hvem du vil skal følge deg opp. Hvis du ikke er helt komfortabel med at broren din skal følge deg opp, så går det jo også an at du og brudgommen kommer inn sammen.

Jeg synes at du skal følge magefølelsen din og gjøre det DU føler for, for hvis du ikke synes at du har gjort det rette, så vil dette kanskje legge en demper på dagen din.

Gjør det du synes er riktig!

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...