TeddyToria Skrevet 24. juni 2005 #381 Del Skrevet 24. juni 2005 Måtte bare stjele dette hos TT :oops: Er noe sånt som verdensrekord i "leifer", men har tro på at det er "sinnabrusen eller mangel på søvn" som har skylda Lo godt når jeg leste det. Søt du da TT :enig_animasjon: "Dere er altrså så herlige!!!< WEEE!!! ejg har vært på st.shans frest og kodst meg med gamle venner fra videregårende! det har helt topp, SÅ koselig...blir bare litt lei av at alle hele tiden maser om bryllup! *s* Det er jo det eneste fokl vil snakke med deg om når de set deg...hihi...og jegn snakker gjerne jeg, tiol enn viss grad! Nå gleder jeg meg bare masse til jeg skal til florsiten i mirngen og avtrale brudevbukett! " Uff, jeg er håpløs jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 24. juni 2005 Ingenting med håpløshet å gjøre det der TT... Bare gøy!!! Nå har jeg og mannen vært å handlet inn til fest i morgen. Toasmasterne våre og forloverne våre med ektefeller/samboere er invitert til vin og grilling... Så litt jordbær og is!!! Det blir kjempe koselig, så treffer de hverandre også:=) Og det er ikke dumt vet jeg... Ellers venter jeg på slør:=) Men en fugl har visket i mitt øre at det er på vei:) Og det er jo bare supert... Har funnet ut at jeg nok ikke skal ha diadem, blir litt mye.. men at det kanskje blir noen perler eller lignende... Ellers er vel alt som det skal være:=) Ikke lenge til jeg har vært forlovet 1 år:=) Og hva skal jeg finne på til mannen da??? Noen supre forslag???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 24. juni 2005 Glassmagasinet surrer og surrer med vår liste også... Nå har jeg vel "kjeftet" på disse medarbeiderne i 3 butikker i tre forskjellige byer.. Blir eitrenes forbanna over DÅRLIG service!!!!! (Stakkras folk sier jeg, om de får så mye kjeft...) Men vi vil jo gjerne ønske oss ting derfra, så må vel bare bite i det "sure eplet"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. juni 2005 #384 Del Skrevet 25. juni 2005 Uff, ikke si det engang, at Glasmagasinet tuller så fælt...vi har også liste der! Kan virkelig ikke fatte og begripe at det skal være SÅ vanskelig å kjøre et system som fungerer! They better not mess with me altså, bare så det er sagt! :evil: Da skal vi ta´rem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 25. juni 2005 Glassmagasinet er glassmagasinet... Gjør de en feil til, ja da "klikker jeg i vinkel".... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 26. juni 2005 Deilig med sol...... Men nå har jeg både halterneckskille og vanlig bhskille... Supert!!! Godt jeg har noen mnd igjen til jeg skal gifte med i stroppeløs kjole :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #387 Del Skrevet 26. juni 2005 Deilig med sol...... Men nå har jeg både halterneckskille og vanlig bhskille... Supert!!! Godt jeg har noen mnd igjen til jeg skal gifte med i stroppeløs kjole :-) Du har forhåpentligvis plenty av muligheter til å jevne ut skillene før bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #388 Del Skrevet 27. juni 2005 Og i dag skulle jeg fikse på disse skillene mine, men neiiii.. i dag regner det! Uff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 27. juni 2005 #389 Del Skrevet 27. juni 2005 Og i dag skulle jeg fikse på disse skillene mine' date=' men neiiii.. i dag regner det! Uff![/quote'] Jepp... reng regn regn.. dermed blir det husarbeid på meg i stedet for å kose meg på verandaen... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 27. juni 2005 :evil: REGN!! Nå må jeg vaske opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 #391 Del Skrevet 27. juni 2005 :evil: REGN!! Nå må jeg vaske opp.... Hjelper det hvis jeg sier at det har regnet i Oslo, men nå er strålende sol!? Kanskje det er det regnværet som har kommet dit du bor, og så blir det sol utover dagen!?? Krysser for det jeg, så kan du slikke sol etterhvert og jevne skiller...raringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 27. juni 2005 Satser på det TT... Uff, nå har jeg akkurat ringt dit jeg skal jobbe i sommer for å si at jeg ikke skal jobbe mye... Tror de ble sure... (Jeg lider av en sykdom som gjør at ordet "NEI" er ekstremt vanskelig for meg å si...) Men hun skulle ringe meg å avtale nærmere da...., og det har hun IKKE gjort... Vil jo ha litt fri sammen med mannen min.... Mår det gjelder bryllup må jeg få ordnet prøvetime til hår og sminke denne uka:=) Snakk om å være treig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. juni 2005 #393 Del Skrevet 27. juni 2005 :evil: REGN!! Nå må jeg vaske opp.... Håper sola kommer til deg også, Miori, så du slipper å vaske opp! Tror nok vi lider av samme sykdom, ikke alltid så lett å si "NEI"... Tror vi må øve på det sammen: NEI! Håper iallfall det ordner seg! Ha en flott dag, uansett vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 27. juni 2005 Sånn--- Da var prøvetime til hår bestillt til 18 august kl 11, husk ta med bilder:=) (Og forloveren min... Har også bestillt ansiktsrens til uka.. Så da avtaler jeg nærmere ang bryllup:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 27. juni 2005 #395 Del Skrevet 27. juni 2005 Mår det gjelder bryllup må jeg få ordnet prøvetime til hår og sminke denne uka:=) Snakk om å være treig.... Jeg er såååå treig,jeg også,for tiden!!! Er det muuulig!!! Får ikke gjort noe,nesten. Skulle bestille hudpleietime i 1,5 mnd nå. Tror du jeg har fått gjort det??? NEI DA!!! Har fått gjort litt andre,viktigere ting,da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 27. juni 2005 Driver å prøver meg på denne bordplasseringen nå.. Og lurer litt på hvilken side damene skal sitte på i forhold til mannen, tror at det blir motsatt hos oss... Må begynne langsidene på hesteskoen med bestemødre... (Grunnet rullestoler osv....) Tror dere det gjør noe???? Og hvorfor skal det være så vanskelig å sette sammen folk??? har skilte foreldre som ikke er på talefot..... Har også planlagt krikeprogrammet... Fra begynnelse til start. Trodde vi kunne slippe unna med to salmer, men det ser ikke sånn ut??? Tror dere det blir mye med to solo innslag, tre salmer (to om det går), to fra brudefølget som leser tekstene og utvidet ringpåsettelse?????? ( Spørs om jeg får lurt mannen til utvidet ringpåsettelse da.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har fått pakke!!! Jippihei, jippiho!!!! Tror jammen jeg skal bruke den tiaraen jeg... Ble bare stilig gitt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 #398 Del Skrevet 27. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. juni 2005 #399 Del Skrevet 27. juni 2005 Driver å prøver meg på denne bordplasseringen nå.. Og lurer litt på hvilken side damene skal sitte på i forhold til mannen, tror at det blir motsatt hos oss... Må begynne langsidene på hesteskoen med bestemødre... (Grunnet rullestoler osv....) Tror dere det gjør noe???? Og hvorfor skal det være så vanskelig å sette sammen folk??? har skilte foreldre som ikke er på talefot..... Ja, sant det er vanskelig! Damen skal forresten sitte til høyre for sin bordkavaler. Takk for hilsen i dagboken min Håper det blir bedre vær i Bergen. Jeg hadde virklig glemt hvor mye det kan regne i den byen (jeg er derfra, men har flyttet til det solfyllte østlandet... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå har jeg begynt å ta bilder til morgengaven til mannen min!!! Tror de blir bra... Jeg jeg er ikke født til å være modell altså... I alle fall ikke i trusa... Uff, og huff... Håper resultatet blir gøy i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå