AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #21 Skrevet 14. juni 2019 Har aldri klart å bruke ammepute. Har svære pupper med brystvorter så langt ned at de nesten er under puppene😅baby bli da liggende for høyt på ammeputa.. Anonymkode: 916fe...87b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #22 Skrevet 14. juni 2019 Ikke nødvendig, men veldig behagelig 👌🏻 Anonymkode: c683d...dc3
Kicki_90 Skrevet 14. juni 2019 #23 Skrevet 14. juni 2019 Jeg klarer å amme uten, men foretrekker å bruke ammepute. Det avlaster rygg og armer veldig siden frøkna kan ligge på puta uten at jeg trenger å holde henne fast. 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #24 Skrevet 15. juni 2019 Min baby er 6 uker og har ikke brukt ammeputen til amming enda, men den er blitt flittig brukt likevel som babynest da man kan forme puten etter babyen. Babyen synker litt ned i puten og jeg tror at baby føler seg trygg da, han sover i alle fall svært godt i ammeputen. Anonymkode: 06e91...31b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #25 Skrevet 16. juni 2019 Det er nok veldig individuelt. Jeg har små pupper og lang overkropp, så jeg kunne ikke bare hvile babyen i fanget, eller ha beina i kors og støtte med kneet, og vanlige puter ble for myke. Spesielt første tiden da babyen var veldig liten, og skulle amme i evigheter, og hele tiden, og var veldig urolig, var ammeputen helt essensiell. Ammingen gikk så enormt mye bedre da. Da han nærmet seg året var han såpass stor at det var mulig å støtte oppunder uten puter, og ammingen var mye raskere i tillegg. Anonymkode: 38a5a...733
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #26 Skrevet 16. juni 2019 Hadde nok ikke ammet om det ikke var for cosyfix puten. Min ville spise heeele tiden. Allerede første uken var jeg helt utslitt. Å bygge opp med puter ble et ork.. og jeg sliter enormt med vond rygg og vonde skuldre i tillegg. Kjøpte cosyfix etter en uke og da gikk ammingen som en drøm! Klarer å amme uten når jeg er utenfor huset.. men foretrekker uten tvil puten! Anonymkode: c5e6e...304
Mango Skrevet 16. juni 2019 #27 Skrevet 16. juni 2019 Brukte min stortsett hver gang de 3-4 første mnd, da var den veldig grei å ha!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #28 Skrevet 17. juni 2019 Kjøpte en (dårlig) ammepute med nr en, men brukte den aldri. Endte opp med å bruke en god hodepute med pent (type sofapute) trekk. Det funket så fint at jeg brukte den samme med nr to. Har bbhugme gravidpute nå når jeg venter nr tre, så satser på å bruke den som ammepute når den tiden kommer. Anonymkode: fb348...236
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #29 Skrevet 17. juni 2019 Det var noe jeg tenkte å kjøpe om jeg så behovet. Hadde aldri bruk for det. Mi lå aldri mer enn 10-15 minutt så da gikk det fint å støtte henne med armer eller bein. Sov enten på fanget mitt eller i babynest på sofaen de første ukene. Hadde jeg hatt en unge som konstant ville ligge på puppen hadde jeg nok ville kjøpt en ammepute Anonymkode: 56691...28b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå