Tilde Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #861 Del Skrevet 24. februar 2004 Takk for hilsen Hulderjenta I dagmorges da jeg kom for å ta blodprøve og fortalte legen at jeg hadde en liten blødning igjen i gårkveld,ble jeg sykemeldt i to dager. Jeg hadde tenkt å gå på jobb,men legen sykemeldte meg. Nervepirrende dette... Ble skikkelig redd og deppa i går fordi det var rødt blod,lite,men rødt blod... Heldigvis har det ikke komt noe mer enda.Skal ned for å ta blodprøve igjen i morgen slik at de kan sjekke om hcg-verdiene går oppover... Litt godt å være hjemme da,vet ikke om jeg hadde klart å konsentrere meg noe særlig på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. februar 2004 #862 Del Skrevet 24. februar 2004 Krysser fingrene for at allt går bra! Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. februar 2004 #863 Del Skrevet 24. februar 2004 Går det an å bli mer nervepirrende? Krysser fortsatt alt jeg har av lykkefrembringende kroppsdeler og håper så inderlig at alt går bra. God klem fra meg. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. februar 2004 #864 Del Skrevet 24. februar 2004 Mange trøste klemmer fra meg. Dette SKAL bare gå bra!!! Det bestemmer alle her inne! :enig_animasjon: Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. februar 2004 #865 Del Skrevet 25. februar 2004 Bare innom med en trøstklem jeg :trøste: Krysser fingrene for at alt går bra! Klemmer fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. februar 2004 #866 Del Skrevet 25. februar 2004 Må innom og ikke etter nytt fra Tilde-heimen. 6+1 i dag da...? Vi er mange som håper det beste for dere vet du. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #867 Del Skrevet 25. februar 2004 Tusen takk for klemmer alle sammen! Godt å få litt trøst... Har nettopp vært nede og tatt blodprøve nummer to,heldigvis har det gått på første stikk begge dagene. Men hun sa at jeg nok kunne ringe og får resultatet på fredag.Lenge å vente... Men gledelig nyhet: jeg er kvalm... Begynte litt i går,kom også i dag. Det må jo være et godt tegn?! Dessuten føler jeg meg rar,sliten, har ømme pupper og hodepine som kommer og går. Tror egentlig ikke at det har skjedd noe galt lenger jeg... Men nervepirrende er det ja.Bamsen sliter med å få sove skikkelig, stakkars...Tror han ble ganske glad da jeg annonserte jeg var kvalm i 5-tiden i dagmorges,da han klagde på å ikke få sove... Jeg fikk i allefall en stor suss da han gikk senere. 6+1 i dag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #868 Del Skrevet 26. februar 2004 En liten blødning da jeg var på do ca 18.00i dag,ingenting mer enda... Jeg som skulle ut og spise med to jeg ikke har sett på et år.. Hekkan! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #869 Del Skrevet 27. februar 2004 Ringte legekontoret,bare et resultat var komt og det var på 17752 hcg. Sykepleieren var grei og ringte sykehuset for å få resultatet på den andre prøven, og ringte meg opp igjen etterpå. Den var på 23562 hcg!!! Stor lettelse!!! Nå slipper jeg å bekymre meg hele helga. Får bare håpe det roer seg med alt dette blodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. februar 2004 #870 Del Skrevet 27. februar 2004 Jippi!!! det var godt å høre Tilde.. :D Følger med her inne selv om jeg ikke legger igjen spor.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. februar 2004 #871 Del Skrevet 27. februar 2004 Så flott Tilde at alt er bra :-) Jeg hadde også litt rødt blod når jeg var i uke 9 eller 10, så jeg skjønner godt hvor engstelig du er. Jeg fikk UL da, og kunne selv se at fosteret hadde det bra. Når skal du på UL for å se om det er en eller to?? Dette går så bra så :-) Stor klem med ønske om en toppers helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 27. februar 2004 #872 Del Skrevet 27. februar 2004 God helg! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. februar 2004 #873 Del Skrevet 27. februar 2004 Så kjempekoselig at allt ser bra ut Tilde Ha en fortreffelig god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2004 #874 Del Skrevet 27. februar 2004 Gode nyheter. Ha en strålende helg. klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. februar 2004 #875 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei! :D Så flott at det ser ut til å gå bra! Du får prøve å slappe av og kose deg i helga! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #876 Del Skrevet 28. februar 2004 Tusen takk for koselige hilsener alle sammen :klem2: Kvalmen har begynt å gjøre sitt inntog og jeg har ikke sa lyst på mat... Har ikke spydd enda heldigvis.Håper jeg slekter på moren min for hun ble bare kvalm, men spydde aldri.Hun fikk også veldig ømme pupper slik som meg,så der passer det jo.. og når jeg blir bil eller båtsyk så spyr jeg aldri,gjør ikke mor heller, blir bare kvalm.Å spy er noe av det verste jeg vet... Husker med skrekk tilbake på da jeg,mor,far og bror min hadde spysjuka på likt, spysjuka from hell... Var så dårlig,magen vrengte seg hele tiden og veien til badet var så lang at jeg etterhvert tok med meg dyna og la meg på gulvet på badet som jeg og broren min delte.Med jevne mellomrom kom bror min styrtende og spydde som en gal,ganske kvalmt i seg selv å se og høre på, så ikke lenge etterpå var det min tur,og slik fortsatte det hele natta... Ok,bare en liten ekkel anekdote.. Nå må jeg og bamsen sveipe huset før onklene og tantene hans kommer i kveld... Vet enda ikke helt hva jeg skal servere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. mars 2004 #877 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva serverte du da...? Rart med enkelte tanker som bare dukker opp igjen senere i livet... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. mars 2004 #878 Del Skrevet 1. mars 2004 Så kjekt det går bra med deg og den lille spiren i magen Du har vel vinterferie du nå ja det er noen som har det. Kunne ønske det var meg kunne virkelig trengt en liten ferie nå synes jeg Men vi skal jo snart på en liten "ferie" til bergen får heller glede meg til den Ha en kjempefin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #879 Del Skrevet 1. mars 2004 God morgen fra en superkvalm Tilde! Skulle likt å visst hvem som ringte på 3 ganger i 9-10 tiden... Jeg orket iallefall ikke åpne opp...Har sterke mistanker om at det var venninne M med supergira toåring som ville se pus,- og det får de heller gjøre en annen dag...Hun burde da vite bedre enn å komme så tidlig?! Vinterferien kom svært beleilig i år Hva jeg serverte....nesten flaut å si..for det er ikke noe jeg normalt ville servert,men alt jeg foreslo trodde bamsen at var for spesi eller sterkt slik at de ikke ville like det.Dessuten orker jeg ikke se så mye på mat for tida...så det ble en safe toro gryterett som jeg spritet litt opp med fond,krydder,rømme og fløte og med salat ogg baguetter til. Til dessert ble det peanøtt og karamell is med hermetisk frukt til. Må innrømme at jeg er litt "forfengelig" der,ville ikke at de skulle tro at jeg ikke kan lage mat,men bamsen og mor mente at jeg måtte "gjøre det enkelt"... så etter diverse kvaler så gjorde jeg det... :oops: He he.. Plan for i dag: frokost og piller...kapittel for seg selv slappe av ringe jordmor slappe av se tv finne ut hvilket brødhode som ringte på... give her a piece of my mind.. slappe av hente post dille rundt på nettet lage middag slappe av unngå å spy sånn cirka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #880 Del Skrevet 1. mars 2004 Jepp,synderen var den jeg trodde Nå har jeg spist,sett Oprah og lagt igjen beskjed på jordmors telefonsvarer.Har tatt folsyre,men jeg har ikke tatt vitaminpille enda,har funnet ut at jeg alltid blir kvalm etter å ha tatt dem, så jeg gruer litt... Men nå skal jeg jammen gå og gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå