Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne Tilde :-) Jeg vet at du virkelig har ønsket dette med å bli gravid. Gråter nesten her jeg sitter....

Også så fint at pus kom hjem da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen :P

Føler jeg er inne i en "god stim" nå ja.. for bare håpe det fortsetter slik.Og jeg skal juble hvis jeg ser to hjerter,selv om det er temmelig skummelt og jeg helst håper på ett.. :wink:

Gleden er stor i heimen iallefall!

Men bamsen var ikke så glad da pusen bestemte seg for å gå på do inne ca klokka 01 i går ... (alle slike ting faller på han nå nemlig..he he...)og i tillegg stod pus og remjet utenfor etter at han ble kastet ut...tilslutt måtte bamsen opp igjen for å slippe han inn... og pusen var selvsagt superkosete,purra,tråkka og balerte sånn ca i 2 tida tror jeg... Ikke beste natta jeg har hatt,men hva gjør vel det?!

Ellers så gleder jeg meg masse til helg! Skal på middag med 2,kanskje 3 vennepar + to babyer i morgen.Blir kos, håper vi får noe godt.

Ellers har vi ingen planer foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, neste helg har bamsens onkler og tanter invitert seg selv på besøk... :o Blir mye rydding og styr før det tipper jeg..

De har jo ikke vært her før så...prestasjonsangst.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vært her på en stund, og var så spent på jeg kom til å lese her.

Bare gode nyheter jo! :D

Gratulerer så mye, med baby og pus tilbake!

Håper så inderlig alt går godt med dere! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Aricept

Men nå går ikke alt på skinner lengre... :(

I går før jeg skulle legge meg oppdaget jeg noe rødrosa på dopapiret :o Skrekk og gru. Kjente meg plutselig ikke så gravid lenger da...Kan ikke si at bamsen og jeg har sovet noe godt i natt, litt angst ja....

I dagmorges var det rødrosa fremdeles der og jeg orket ikke å gå på jobb. Ville ikke gå og være livredd hele dagen, ville ikke risikere å få en SA på jobb og få styret med å komme meg hjem derfra osv...Dessuten vil jeg holde meg mest mulig i ro..Stakkar bamsen,tror ikke han får noen god dag på jobb... Jeg har lovet å ikke ringe ham for da blir han så redd.

Det positive er jo at det ikke er masse blod..enda iallefall... :( Og en kan jo ha noen blødninger i svangerskapet...

Men nå har jeg problemer med å få tak i legen min slik at jeg kan få sykemelding, de driver nemlig og flytter. De åpner igjen mandag, jeg kunne ringe et annet kontor, men de har lunsj enda. Og jeg har egentlig ikke så lyst å ringe de, de kjenner meg jo ikke og jeg ikke dem...Tror jeg prøver Bergen først, men de har ikke ringetid enda... :-?

Hvorfor skal alt være så vanskelig?!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamsen ringte for å høre hvordan det gikk.Det er ikke noe mer blod.

Ringte Bergen.Ikke mye jeg kan gjøre,vente og se, snakke med legen på mandag,kanskje blodprøve eller UL...

Får håpe det ikke blir verre... :(

Tror jeg går og legger meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Dette var ikke hva jeg ville lese.

Håper det bare var en liten rift et eller annet sted.

:hjerte: Lille spiren klorer seg fremdeles fast!

Klem fra

Zianta :klem2:

:sjokk:som ikke vil lese mer av det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vimsevips og Zianta :klem2:

Det ser heldigvis ut som det har gått bra :-)

Det har ikke komt noe mer blod, bare bittelitt smårosa saker på dopapiret av og til... Så jeg håper at det ikke er noen fare og bare en av disse blødningene som kan skje, og at det ikke kommer mer i løpet av helgen... :-? Har fortalt det til to venninner,men ikke til familien,vil ikke stresse dem opp unødvendig.

Bamsen kom hjem litt tidlig i dag, også reiste vi ut på en dyrebutikk og kjøpte et lekestativ,nytt halsbånd,for og lekestav til pus.Må jo gjøre litt stas på han nå når han har komt hjem.

Var også på vennekveld, så Idol,spiste pizza,koste med to søte babyer og lo masse.Godt å tenke på andre ting. Dessuten skal bamsen og jeg bli faddere til en av de søte små. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skumle saker i dag!! :P

Måtte fortelle det til mor for hun ringte og stillte "formspørsmål",og jeg liker ikke å lyve...

I dag har vi vært på Jysk og kjøpt nytt stort laken,på Elkjøp og kjøpt et pcspill til bamsen(tipper jeg får fint lite tid på pcen fremover.. :roll: ) og på Ikea, kjøpt litt dilldall og spist kjøttboller.Pluss vi har handlet mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke er noe mere rødt eller rosa på gang. For sånt liker vi ikke å lese om! Dette går bra det vet du! :kose:

Stor klem fra Lilletrollet :danse::ler2: :bukke:

God helg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke lese noe mer skummelt her assa.. :riste:

Håper så inderlig alt går bra. Husk det er mange her som håper det beste for dere! :klem2:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tilde m/frø!

Det var så utrolig koselig at du fikk blått kryss denne gangen. Det unner jeg deg virkelig.

Vet du hva som skjer med de frosne eggene dine nå? Kan du bruke de på lillesøster/-bror tror du? *nysgjerrig*

Kos deg masse med magen, og nyyyt tiden! Dette skal gå så bra så!

(Og tusen takk for hilsner i boken min!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Lilletrollet,Aricept og Matahari :P

Veldig koselig!

Ting går bra fortsatt :P

Og Matahari,de eggene kan være frosne helt til 2007 tror jeg det var,så de kan absoutt brukes til søskenforsøk senere. :)

I dag har vi vært på bollespising hos svigermor og kalkunbrystspising hos min mor. :tunge1: Var ganske glad mor ikke hadde giddet å lage boller egentlig,fikk ganske nok av tre berlinerboller hos svigermor.Svoger hadde med ny kjæreste så det var litt kult,selv om jeg har sett henne før.Svigermor likte nok henne tenker jeg.

Ellers så har bamsen vært ganske :evil: fordi det nye spillet hans ikke vil virke...men da har jo jeg fått litt pctid jeg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to blå, Tilde! Har vært innom boken din her noen ganger før, men tror ikke jeg har lagt igjen noen hilsen. På tide å gjøre det nå :blomst:

Krysser fingrene for at alt går bra for dere!

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Mie! :P

Hi hi, bamsen står på hodet i do.. :ler:

Ikke helt bokstavlig da, men..Vi kjøpte et nytt tresete til den ene doen på Ikea i går, og han driver og installerer det nå.Det er visst ikke helt lett,det kom blant annet en del litt ufine gloser da han mistet det ene beslaget nedi.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Håper mannen kom seg ut fra doen igjen da.... :ler2::ler2:

Her har du en liten hilsen sånn på mandagen. Det er mandag og ny uke,med nye muligheter. Og jeg har ny syklus,med nye muligheter. Kryss fingrene for meg da!! :D :D

Stor :klem: klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser jeg vet du Lilletrollet! :klem:

Okidoki, i dag har jeg vært hos legen pga jeg trengte en sykemelding for fredag da jeg ble hjemme pga skumle rosa flekker...

Jeg tror ikke at noe galt har skjedd og legen tror ikke at noe galt har skjedd, og da er jeg ganske letta... Legen sa at så lenge jeg fremdeles hadde andre symptom som ømme pupper osv., og hadde hatt så lite rosa utflod så var nok alt helt normalt..Men for å være sikker skal jeg komme og ta blodprøve en dag,eller kanskje to.Labben var stengt nå så jeg kunne ikke gjøre det i dag.

Ellers så var jeg litt kvalm i dagmorges,men det lurer jeg på om kan være fordi jeg tok vitaminpiller uten å spise frokost...Takler ikke helt å spise frokost.. Bamsen påstår at en ikke blir kvalm før i uke 7, men jeg trodde egentlig det var uke 6...

Uansett 5+6 i dag.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Tilde!

Bare en liten tirsdags-hilsen fra er en av snikleserne dine! :wink: Skal bli kjekt å følge med på svangerskapet ditt. Ha en fin dag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...