Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Tusen takk Hulderjenta, Fredslilja og Pia :bukke:

Hadde foreldrene mine,svigermor og sambo på middag i går, hadde fått tak i brasiliansk indrefilet også hadde vi fløtegratinerte poteter,ovnsbakt sopp,blomkål,brokkoli, bearnaisesaus,chips og gresk salat. :tunge1: Det var utrolig godt og ganske koselig,men jeg ble så trøtt etterhvert,og de andre som drakk diverse alkoholholdige saker ble "morsommere" og "morsommere"... :roll: Så jeg sa jeg gikk og la meg i tolvtiden(egentlig gikk jeg på pcen :wink: ) og de gikk ikke før i ett tiden..

Fant en del oppdrettsider på rasekatter,men om de er så dyre som 3-4000 kr så vet jeg ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du roper om kvelden

Du roper om morgenen

Du åpner terrassedøren flere ganger

enn nødvendig

etterhvert orker du nesten ikke

se på døren engang

det er ingen dansende poter der

som vil inn

ingen rosa snute

ingen fluffy hale

det gjør vondt å rope

så du slutter med det

du ser på terrassedøren likevel

og om kvelden er det

ingen tassende poter på soveromsgulvet

ikke noe byks opp i sengen

ingen maling

rumstering rundt

fra en liten pus

som koser seg

mellom mamma og pappa

og du gråter

ser pusen for deg

da han var liten og sprø

og fæle ting

som kanskje har skjedd

lengtetårer etter myk pels

og smale øyne

lyder du syns du hører

En pus for lite

har du hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:klem: for positiv test

:danse: for at dere blir foreldre om ca. 8 mnd

:bukke: for at jeg kan lese glade historier i dagboken din

:klappe: for at der endelig lykkes

:fy: til negative tanker

:hjerte: unner jeg deg og din kjære framover

:trøste: for pusen

Gratulerer så masse.

Skikkelig glad på dine vegner.

Nå jager vi dumme tanker bort... :sur:

Sånn... :sjenert: Nå er de borte... :bukke:

Klem fra Mayamor :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse: til Mayamor for koselige ord!

Prøver så godt jeg kan å jage dumme tanker bort,og lykkes ganske bra,men det er noen snikete greier...men stort sett er jeg optimistisk, ja.Blir spennende å høre hva hcg er ifra Bergen i morgen :-)

Har også sendt litt forespørsler om kattunger og fått svar, og det kan godt være at jeg kjøper ei lita søt skogkattjente.. :hjerter2: Kan muligens få henne allerede på fredag. :-)

Jeg driter i foreldrene mine og svigers som mente vi ikke burde få katt igjen.Grrrr...Jeg skal bare sjekke om jeg har hatt toxoplasmose,noe jeg tipper jeg har, eller eventuelt ta mine forholdsregler. Passer meg fint at drit blir bamsemums jobb... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat her også, ser jeg. Brasiliansk indrefilet er nydelig. Smelter på tunga og kan absolutt ikke sammenlignes med norsk kjøtt... :roll:

Håper det ordner seg med ny pusekatt. Skogkatter er kjempeskjønne.

Jeg for min del er allergisk, så jeg nyter de på god avstand.

Men de er skjønne.... :P

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Venter spent på Hsg-målings resultatet fra Bergen nå... :hoppe:

Det er da mange som har katt og er/har vært/ kommer til å bli gravid...

Bruk hansker når du skifter på kattesanden er en god forhåndregel...

Lykke til med nye pusen... :hjerte:

Vi skal også ha pus når vi har flyttet inn i huset vårt...

Gleder meg.

Venteklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hcg var på 267 og hun sa det var bra og helt etter normalen, og ønsket masse lykke til.Jeg må bestille tid til UL etter 4.mars en gang, og ringe opp og fortelle om det er ett eller to hjerter der inne...

Håpe håpe at alt går godt!!! :Nikke:

Tror nok vi kjøper den lille frøkna.Må bare la vær å fortelle foreldrene våre hvor mye vi betaler,da tror de nok vi er helt sprø. :roll: Ah,kom på jeg får ringe helsestasjonen og høre om toksoplasmoseprøve..det er vel bare å si at jeg vil ta det,vel?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at du hadde så bra hcg :)

Jo tror nok du kan ta toksoplasmoseprøve sånn uten videre ja, men du har ikke allerede tatt det da i fobindelse med forsøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk! :klem2:

Marianne: det kan godt være, men de har ikke opplyst meg om noe resultat... Rakk ikke å ringe helsestasjonen likevel.

Nå har vi vært og sett på pusefrøkna også.Utrolig herlig! :hjerter2:

Vi skal få henne på lørdag!! :tommelsmil: Gleder oss villt! Bamsemums er veldig gira på at hun skal bli innekatt,tror han har tatt litt skrekken av at pus ble borte,men jeg mener det er litt unaturlig.De har det sikkert helt fint, men... syns litt synd på dem jeg... Han fantaserer om å bygge utebur på terrassen :roll: Forstår jo at han er redd for henne,det er jeg også,men ...likevel....

Hun vi kjøper av er iallefall helt kattefrelst! Utstillinger opp og ned og i mente,hun skal også låne med seg frøkna på utstilling i mars.Kanskje pusen får pris også?! :-) Det hadde vært stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: En lykkens dag!!!! :danse:

Jeg hørte høylytt mjauinig på døra og tenkte at nå har det rablet for nabopus,gikk ned for å se,men jammen var det pus!!!

Jeg kunne ikke tro det først... :o

Her har jeg grått og grått og tilogmed bestilt ny kattunge,også kommer han tilbake.I en litt slankere utgave,supersulten, supergira og superkosete! Pus er tydelig glad over å være hjemme igjen og mamma er også utrolig glad :hjerter2: Jeg tror han må ha vært innelåst et sted for han lukter litt rart,ikke vanlig puselukt.Øynene er også ganske bra,litt graps i øyekroken bare.Ringte bamsemums 7 ganger på mobilen før han endelig tok den,han ble også kjemeglad.Men spørsmålet er:hva gjør vi nå med kattungen?! :o Skal vi fremdeles ha henne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:P Gleden er stor i hjemmet!

Bamsemums :grinele: visst i bilen hjem..

Pusen purrer og koser masse i fanget.Jeg friket nesten da bamsen slapp han ut en tur! :oops: Vil helst bare holde ham inne....Snuten er tørr og varm og han nyser av og til,men appetitt har han iallefall,men jeg vil ikke gi så mye i tilfelle han ikke har spist på lenge.. Kattedo har han også brukt,og bamsen sa det så nokså normalt ut igjen..

Men jeg følte meg ganske råtten da jeg ringte og sa at vi ikke ville ha kattungen likevel.. :oops: Vi hadde jo gleda oss masse til å få henne,men når pusen kommer hjem igjen så har vi ikke "behovet" liksom...og dessuten om vi får tvillinger :o så blir huset ganske folksomt... Vet ikke hvor godt pus hadde tatt imot henne heller.. Sa selvfølgelig at vi skulle betale alle utgiftene til omregistrering osv. og hun kommer innom for å hente tilbake de to bøkene og kattungepakken vi fikk i morgen... Litt dumt,men ingenting er som å få godpusen tilbake!!! :klem:

8 døgn har han vel vært borte nå... :o Lurer veldig på hvor han har vært...Han må nesten ha vært innelåst et sted,han lukter litt innestengt,gammelt eller noe... Om bare pus kunne snakke!

I natt skal han lalle i sengen med mamma og pappa,det er i allefall sikkert! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen er tilbake! Så flott!!! :hoppe:

Håper den positive perioden fortsetter med to små bankende hjerter i magen nå, da. Det hadde jo toppet alt sammen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at pusen er på plass igjen! :D

Baby OG pus.. godt å se at ting går rette veien for deg om dagen.. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...