Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Oops... du har hatt bursdag, og jeg har ikke vært innom og oppdaget det. :oops:

Kommer faktisk av at sambo også hadde bursdag den dagen, og at jeg har vært en smule fokusert på det. Fin dag å være født på. :)

Gratulerer så mye på etterskudd i alle fall! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk @lfa! det er en veldig fin dag å være født ja :wink:

ellers så har jeg vært på kino i dag :hoppe:

"I'm like the cryptkeeper!!" :ler:

Ble helt imponert da Bamsemums foreslo det selv,men han hadde en baktanke da,han måtte innom jobb.. :lol:

Ellers så er jeg sløv,og har ikke spesielt lyst å gå på jobb i morgen,ikke har jeg noen bukser å ha på meg heller,iallefall ingen jeg liker.De henger våte på badet.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter jeg kom inn døra hjemme i dag, trøtt og fæl,så ringte først telefonen,den gadd jeg ikke stresse med å ta,så ringte mobilen laaangt nede i veska. Den tok jeg.Det var Bamsemums,og jeg ble lettere irritert over diverse teite spørsmål. Freste litt... :frustrert:

Etterpå kom jeg på at han ringte fra den nye jobben og det nummeret hadde jeg ikke enda,så jeg ringte opp igjen og spurte hvor han var nå, for han har nemlig to ulike lokaler han sitter i. Han kommenterte da "Hva er det som har skjedd?! Det er jo som å snakke med en helt annen person enn for to minutter siden..."

Tror nok at humørsvingninger har begynt å gjøre sitt inntog,ja... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overstått Tilde vennen. Jeg har ikke vært her inne på en stund nå, så jeg har ikke fått med meg det jeg :oops: :oops: *skammer meg*

Håper du koser deg og har en fin dag idag! Selv skal jeg nyte fridagen min sammen med minsten og prøve å få hjemmet vårt litt hyggeligere (ryddig) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Takk Sessa,men det er ingenting å skamme seg for.. Jeg rekner ikke med ar folk "nileser" i dagboken min.

Sov litt dårlig i natt,hadde fæle bilder av en stakkars hund i hodet blant annet...rimelig trøtt i dagmorges. Heldigvis var det bare en sprøyte i dag.

Dagen gikk ellers greit.Gidder ikke å la meg stresse opp som regel, men litt frustrert over hvor lite norsk en som har vært her i flere år snakker/forstår...Ikke lett da.Og hvem sin feil er det?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde!

Går det bra med sprøyter og sånn? :sprettoy:

Antar det er en vanesak.

Har hørt at humørsvingningene kan være store ja :ler:

Viktig at bamsemumsen er fult klar over dette da :wink:

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk hjem klokka 10 fra jobb i dag.

Skikkelig rar i magen,litt krampelignende,tror også jeg har noe hetetokter og frysegreier på gang.. Også hodepine da selvsagt.. :roll:

Tenker litt at det på en måte er gode tegn for da virker iallefall medisinene..Snakket om det da vi hadde lagt oss i går,jeg kommenterte at magen ikke var så øm som sist gang,og at bivirkningene har vært mindre,var litt redd at jeg ikke hadde gjort alt riktig,eller at medisinene ikke fungerere...Men bivirkninger har jeg i dag iallefall,he he...litt betryggende hvor rart det enn høres..

Gruer meg litt til UL i morgen tidlig..Litt skummelt..Håper vi får se mange egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops:

Er fryktelig lei meg for at jeg ikke har fått med meg at du har hatt fødselsdag.......... :fy: :fy: --> Lilletrollet

Gratulerer så mye på etterskudd!

Er spent på høre hvordan det går med deg!!

Store klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse egg!!!!! :D

Takk for all kryssing!

Legen sa at det var umulig å telle,men han tippet at det var ca 10 på hver side :D Jeg ble såå lettet og glad! :D Bamsen også!"Flink høne!"

Men de fleste var bare på ca 12-13 mm enda,så jeg må ta en ekstra sprøyte på 100 puregon.Derfor blir forsøket forskjøvet en dag.Det var litt dritt for da må jeg på jobb mandag,så liksom litt frem til langfri nå,men det er jo viktigere å ha store nok egg... :kryss:

Nå skal jeg i ettårsdag til nevøen min,og i kveld skal vi bestille flybiletter og hotell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hurra!

Flink jente å verpe du da. Og du som sier du nesten ikke har merket noe. Med 10 egg på hver side så må du vel nesten være sprekkeferdig......... :o Vet ikke hvordan det er jeg. :cry: Da er det bare å krysse fingrene videre. Håper at det er masse bra egg slik at du får mange i fryseren også. :rosasmil:

Ha en flott helg! :blomst:

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ; SÅ KULT!

Du er en superhøne, mor Tilde!

Her skal krysses alt jeg har, siden jeg har mensen kan jeg krysse ett ekstra kryss for dere også! :blunke: Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zianta og Qlio! :D

Superhøne kan jeg leve med.. :sjarmor:

Jeg føler meg ikke akkuratt sprekkeferdig enda,men det begynner nok å nærme seg :lol: ,eggene er jo mindre nå enn de var på samme tidspunkt sist gang.. Da var det verre,men i dag føler jeg meg sliten da.Trøtt og vondt i hodet,litt "hard" i magen.Hadde to fritimer på jobb,fikk gjort lite, dillet litt på nettet,ryddet litt og fikk gitt noen beskjeder.Dårlig konsentrasjon.

Da jeg kom hjem gikk jeg først i badekaret og leste litt på Anne Holt romanen som jeg ikke husker hva heter,så gikk jeg opp i senga og la meg litt.Da bamsen kom,krøp han innunder dyna og ble riktig så kosete,men etterhvert litt snurt... :ler:

Så har bamsen laget spagetti og kjøttdeig,mens jeg forflyttet meg til sofaen med hodepinen min.

I kveld har han lovet broren å være barnevakt,jeg har ikke lyst (vet barna blir skuffet når tante ikke vil/orker leke som vanlig),men får vel bli med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Jeg vil ønske deg masse lykke til.

Jeg startet selv på spray i dag og er veldig spent på hvordan sette skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk! Og det samme til deg!

Tok siste puregonsprøyte i dag! :D Gruer meg litt til Ovitrellesprøyta da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... :roll:

Etter å ha tatt en titt på "Hvilke dagbøker leser du?" tråden så lurer jeg litt på hvem det er som leser det jeg skriver her.. :lol: ser jo at det er en del..

Dere må jo tro jeg er helt rar... :lol: Jaja.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser! :vinke:

Rar? Du? Næææ... Ikke akkurat den beskrivelsen jeg ville gitt, da. :blunke:

Spennende og følge med deg, selv om jeg får fnatt av å lese om alle sprøytene du må gjennom... *pysa meg* :lol:

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...