Tilde Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #641 Del Skrevet 20. desember 2003 Takk,føler oss ganske flinke selv! Selv om vi måtte le litt av byggverket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. desember 2003 #642 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei Tilde! Pepperkakehus er koselig da. Litt av sjarmen er jo at det er hjemmelaget og ikke helt perfekt. Alle små feil kan dekkes over av melis og annen pynt. :D Jeg fikk Utrop i posten igjen i går. Ser at dine kreative evner har kommet med denne gangen også. Du skrivre veldig fine dikt. Håper du og mannen får en fin julefeiring. Spray start 2. juledag. Måtte det nye året bringe oss mange gleder, og da spesielt et (eller fler) lite barn. Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #643 Del Skrevet 21. desember 2003 Eh..Hva?!! Dikt denne gangen også?! Hvilket?! Virkelig irriterende nå at jeg ikke har meldt meg inn... Men takk for koselig hilsen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. desember 2003 #644 Del Skrevet 21. desember 2003 Håper virkelig formen din er bedre i form i dag, du har jammen vært uheldig den siste tiden :klem2: Så koselig med pepperkakehus har ikke kommet så langt i år vi Jaja får ta det igjen neste år. Så koselig med nyttårsfest da dere er flinke altså!!! ØNSKER DEG EN GOD JUL OG ET ENDA BEDRE NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #645 Del Skrevet 22. desember 2003 :-? :o :evil: :klø: Misforståelser og tilhørende bitchy fornærma venninner er ikke særlig gøy... Det blir nok godt igjen bare hun får roet seg ned... Og hvorfor er det "uskyldige" jeg som får all kjeft, og ikke venninne 2?! Jaja... Bamsen har nå blitt smittet.. Snufser og styrer verre,ble mobbet på jobb i dag for å ikke klare å holde seg unna syke kvinns Har også vært hos mammaen sin i dag etter jobb og blitt stullet med,så nå skal han følge kjerringråd og svelge 12-20 hele pepperkorn Tipper han blir dårlig av det, jeg. Hadde faijitas i dag,men neste gang bruker jeg tacosaus istedet for faijitasaus.Synes den faijitasausen var litt kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #646 Del Skrevet 22. desember 2003 Det snør!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #647 Del Skrevet 22. desember 2003 Huskelapp til megselv: Gå på apoteket og kjøp Synerla! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. desember 2003 #648 Del Skrevet 23. desember 2003 En riktig God Jul til deg, Tilde. Håper du får en fin julefeiring og at neste år bringer masse lykke til deg og bamsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #649 Del Skrevet 24. desember 2003 Takk for det @lfa! Nå regner det.. :-? Tragisk! Det var snø i går. Skal bort til mor og far og spise frokost,rester fra kvelden i går.Det var koselig og halvbroren min var ikke så full, det var også gledelig. Min halve bror jeg har en bror han er egentlig halv jeg skal visst arve han han har hatt meg på fanget og lekt med meg da jeg var liten jeg må ha vært sjarmerende jeg har en bror ja egentlig halv som gruer seg for å komme på middager må drikke litt først og komme litt sent men han kommer fordi jeg er der visst jeg har en bror ja egentlig halv han er ganske snill ser meg dypt i øynene og jeg kan ikke se bort jeg ser for mye de kjappe kommentarene og halvkvedede visene spretter over bordet og jeg skulle ønske mor og far ville tie still jeg har en bror ja han er litt halv han har det ikke så godt med seg selv han sier ting vi ikke vet om han mener lurer på hva han gjør ellers skulle ønske jeg var en bedre søster Men det er jul!! Og bamsen brøler at jeg må komme meg i klærne! Han er visst sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. desember 2003 #650 Del Skrevet 24. desember 2003 Takk for hilsen koselig :klem2: Tror nok du er en god søster jeg selv om du ikke føler du,men en fantastisk dikter er du ihvertfall GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2003 #651 Del Skrevet 24. desember 2003 Heisann Tilde! Jeg ønsker deg en riktig så fin julekveld! Klem fra Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #652 Del Skrevet 24. desember 2003 Takk takk! Det er jul!!!!! Ble helt i julestemning likevel jeg! Så litt på Tre nøtter til Askepott, og så var det gjort! Bamsen og mor flirte av meg... Så på bilder og i sangheftet fra bryllupet vårt hos mor og far,og ble så rørt at tårene kom...Sååå mange fine sanger!! Den i fra lillebror får meg alltid til å grine "Det kan bare lillebror og bare bare han..." Jeg er et lettrørt fjols... Litt fælt også for i mange sanger var barn nevnt...men pytt san! Nytt forsøk snart! Første spray andre juledag! God jul til alle som titter innom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #653 Del Skrevet 24. desember 2003 Da er vi hjemme igjen fra en koselig julekveld hos svigermor. Veldig god mat,pinnekjøtt selvsagt,de to småjentene var så stolte av de nye fine klærne sine,og sååå utrolig utålmodige etter å åpne opp alle pakkene. Og det var ikke måte på pakker... :o Utrolig mye stasj de ungene fikk,jeg er glad jeg kjøpte noen søte nattklær til dem og ikke leker.Men de fikk et dataspill på deling fra pusen vår da " Han har vært i butikken jo!!" Vi sa på forhånd at han sikkert hadde pakket inn ei kongle eller ei død mus eller noe... Jeg ble kjempeglad for gaven jeg fikk fra bamsem ms!!! Vi hadde jo kjøpt vedovn sammen så vi skulle ikke kjøpe noen store gaver til hverandre i år,men jammen fikk jeg ikke akkuratt det svære (og dyre!!)smykkeskrinet jeg ønsket meg :D Bamsen ville sette igjen gavene og hente dem i morgen,men jeg fikk mast meg til at vi bar dem med oss hjem.Måtte jo organisere smykkene mine i smykkeskrinet mitt før jeg la meg! Så det har jeg nå gjort,og observert at det er god plass til flere...Bamsen sa at jeg fyller jo snart året så kanskje jeg kan få fyllt det litt mer opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. desember 2003 #654 Del Skrevet 25. desember 2003 Så ut som dere hadde hatt en flott JULAFTE Det var bra og flott smyikkeskrin fikk du også heldige du Tenk i morgen er det spraystart til deg og hormonene kommer til å herje i kroppen Men satser på at det resulterer i en baby eller to . Vil fortsatt ønske deg en fortreffelig JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. desember 2003 Forfatter #655 Del Skrevet 26. desember 2003 Du Pia, du Pia... Jepp,har tatt første sprayviff i dag, klokka halv 8 cirka. Det reiv det, ja... Gikk og la meg igjen,og fikk sove videre heldigvis,pusen var kosen og la seg oppå brystet mitt.Kjente ettersmaken da jeg stod opp to timer senere da.. Skal i to juleselskap i dag Det er litt for mye... Er rimelig stinn etter i går enda.Må se til å trimme på trimsykkelen bamsen har kjøpt,slik at jeg ikke legger på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #656 Del Skrevet 27. desember 2003 Koselig i går. :D Det siste selskapet var nesten som en juletrefest med leker for barna og gang rundt juletreet.De storkoste seg.Håper jeg kan ha med meg en liten eller to neste gang selv... En sløv dag i dag.Herlig å ikke måtte noenting. Sov lenge,hadde på vekkerklokka for å ta spray,men sovnet fort igjen, merket ikke en gang pusegutts balering,bamsen var rimelig irritert og trodde jeg spillte Spiste rester til frokost,nam nam! Vi var en tur på butikken, hadde gått tomt for dorull blant annet.Har sett med tårevåte øyne på koselige filmer.Har også snakket med venninna mi og avtalt lån av kjøkkenbord til nyttår. Gleder meg jeg,tror det skal bli koselig. Har planlagt en pakkelek som nok vil slå an blant barna,og oppe i loftstua tenkte jeg at de kunne ha en lekesone med playstation blant annet,slik at vi voksne får litt fred i stua. Bamsen stakk nettopp avgårde med en sekspakning til en kompis. Pusegutt og jeg koser oss hjemme,skal ned og spise litt rester igjen, se litt i boksen eller kanskje se en av de videoene vi kjøpte.Pluss knaske litt skruer tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 28. desember 2003 #657 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei :D Har lest en del i dagboken din og må bare si at jeg krysser fingrene for dere nå!!! *fredslilja står på sidelinja og heier* Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #658 Del Skrevet 28. desember 2003 :D Takk for det, Fredslilja!! Alltid godt med en heiagjeng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. desember 2003 #659 Del Skrevet 29. desember 2003 Sweet Dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #660 Del Skrevet 29. desember 2003 I dag har jeg drevet og flikket litt på en novelle,blir ikke helt ferdig og fornøyd.. Har også pakket inn en del ting og tang til pakkeleken,masse dill som jeg fant hjemme. Gleder meg til noen pakker opp de teite bamseørevarmerene. Håper det blir svogeren min... Jeg har også latt være å ta to telefoner fra en person. Føler meg litt fæl,men jeg orket ikke noe hoppsan heisan i dag. Ellers så har jeg skrevet lang handleliste til nyttårsfesten,skal ut og handle med bamsemumsen snart.Håret mitt er ikke tørt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå