Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Rimelig stinn etter middag enda...

Ellers irritert på megselv fordi jeg glemte å ringe frisøren for å si at jeg ikke vil farge likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Her var det mye spennende lesning. :)

Jeg hadde gått ut naken, jeg. Hvis det hadde vært så om og gjort at jeg ikke hadde gjort det. :ler:

Eller... kanskje ikke... Spørs hvilket humør jeg hadde vært i. :lol:

Krysser fingre for deg nå som dere skal prøve å få :hjerte: barnet.

Det ordner seg for snille jenter vet du, så det bør klaffe snart! :Nikke:

Ha en fin kveld. Håper håret ble bra.

Klem fra meg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk! :D

Joda,det gikk veldig bra hos frisøren. Forklarte og viste frem problemet,men det ble farging likevel. :P Hun fikset det med å pakke det inn i folie og ikke ta helt ned til hodebunnen. Jeg fikk tynne striper rundt forbi som er mørkere og lysere enn det jeg har, ble ganske stilig om jeg skal si det selv.. :sexy: Bamsen er enig.. :wink:

I dag hadde jeg to foreldresamtaler, og da jeg skulle hjem var toget innstillt.. :evil: Måtte vente en halv time,men jeg fikk selskap av en god gammel så da ble det ganske koselig egentlig,om enn litt kaldt.

Ble en sop-i-hop-middag i dag, kalkun og gratinerte poteter fra i går, macaroni,salat og en "på gefylen" eggerøre.Man tager hva man haver...Men gurilann så godt det var!

Har ellers forkjølelsesvondt trykk i hodet... :roll: og har sikkert nøset 20 ganger i dag.Snufser og hoster.VIL IKKE BLI SJUK IGJEN!!!!!Men det er den veien det går... Typisk!!! :evil:

Har en date med badekaret tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp ah wimma wapp

Aaaahhhwhiiiii-iiiii-iii-iiiia wombaweyyy! :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presset meg til klokken 2 i dag,så ba jeg fint om å få gå hjem...

Innom apoteket og kjøpte diverse remedier,gikk hjem og la meg to timer,men fikk ikke sove noe særlig pga pus som herjet, og bamsemums som ringte..

Så stod jeg opp,drakk masse juice med solhatt og rettet ca 19 engelskstiler.Gikk med en del papirlommetørklær.Men de MÅTTE bare bli ferdige.

Føler meg litt flink.. :engel:

Så ekstrem forvandling,og ventet på at bamsen skulle komme hjem med nye kleenex og stratos.. :P Glemte å hive innpå jevnt i ovnen så det døde nesten ut,og jeg ble nesten røykforgiftet da jeg skulle få fyr igjen.Host hark... Sitter her og gruer meg for å gå på jobb i morgen.Har ikke lyst å bruke opp egenmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en forferdelig natt med lite søvn ble jeg hjemme i dag likevel..

Det klikker i ørene,øynene tåler lite lys før de renner, hode,nese og hals er ikke bra.. :sur: Dette er ikke gøy...

Må på jobb senere i dag da, håper på å bli litt bedre innen den tid..

Håper ikke dette blir noe langvarig.Kan vel ikke være forkjøla når jeg skal begynne på sprayen? Jeg friiiker om dette forsøket også går i vasken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: God Bedring, håper du ikke blir forkjølet (eller enda værre influense) nå. Det har du ikke tid til.

Her har du en "bli bra fort" blomst fra meg :blomst:

Klem fra

Zianta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zianta!

Kom hjem fra arbeid nå,hodet verker og jeg har vondt under tennene på en måte... Kan det være bihulene som gjør det tro? Gav beskjed at jeg ikke kom i morgen,men at jeg skal prøve alt jeg kan å komme fredag.

Traff tilfeldig på 4 gode gamle i dag,koselig.

Bamsen sitter barnevakt alene,jeg orket ikke være med.Er hjemme og koser med pusesnacksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Pia, føler meg litt bedre i dag.

Fikk iallefall sove ganske godt i natt, ikke bra da jeg stod opp, men litt nesespray,hostesaft og panodil zapp work wonders... Har køkset foran tvn i dag så langt. Sett Oprah og litt doktor Phil..jepp...

Liker ikke helt han der doktor Phil jeg.Kanskje jeg ikke helt liker folk som skal vite best og fortelle folk hva som er riktig hele tiden...irriterer meg at det er ingen som argumenterer med ham heller..selv om han jo sikkert har mye rett da...folk bare svelger alt han sier rått liksom... :roll: Oprah derimot,hun har jeg sansen for! Mye mer menneskelig og levende, og fjollete... Me like. :P

Bamsen skal på noe middag greier igjen i kveld.. Grmfl! Vi statsansatte får ikke slike goder,nei...

Bamsemums hadde visst fått alle i lunsjen i går til å le av hvordan den syke kona hans nøys så høyt om nettene at han våknet i sjokk og alarmberedskap,og reiste seg opp i sengen... Jaja,godt jeg bidrar til litt humor iallefall :lol: Bamsen ville ha meg til doktor igjen,mener det kan være bihulebetennelse,men jeg nekter. Har ikke lyst.Hvis det er langvarig så får jeg heller gå.

Fikk spørsmål om jeg kunne treffe to stykk i morgen.Føler meg fæl,men jeg har ikke spesielt lyst.Er ikke så selskapelig for øyeblikket.Tror jeg skal prøve å karre meg på avslutningen i morgen,litt dumt å gå glipp av den,så får jeg vel treffe dem etterpå...

Sendte melding til ei venninne om at jeg var syk igjen i går kveld,og hun ringte meg opp og begynte å legge ut om sine problem i det vide og det brede(som jeg hadde hørt om i 40 min en annen dag...),jeg sa ja og ha en stund,men så måtte jeg bare si at jeg ikke orket å snakke lengre..Hun forstod jo det da, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God samvittighet for endelig å ha svart på en mail :P

Når du får laaange mailer så må en liksom svare med en viss størrelse også,he he...

Er suuupersulten! Må gå og finne noe mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme i dag også :-?

Hadde sagt jeg skulle prøve å komme i dag siden det var avslutning,men formen var ikke bra og natta var utrolig dårlig.Har litt dårlig samvittighet da..

Ble ikke noe av å treffe de to venninnene mine i dag heller.Hun ene var blitt syk selv også.Men lillebror var innom og lånte dataen litt i dag,så jeg har hatt litt selskap. Fant også ut at jeg ville lage en dørkrans slik at jeg ikke skulle kjede meg slik,gikk på blomsterbutikken og handlet inn en krans i tre(enklere å bruke flere år på rad) og diverse kongler og stjerner til å pynte med.Så satte jeg ved kjøkkenbordet og var kreativ,og fikk en dundrende hodepine.. :lol: Det skulle ikke mer til...

Nå kommer vel bamsen snart hjem og tar seg av meg håper jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemums og jeg har vært på Dolly :D Orket ikke lage noe mat.

Etterpå skulle vi leie video,men der hadde de brukte vhsfilmer til 39 kr stk,så da kjøpte vi 5 stykk i stedet :D 2 weeks notice, Hva angår Smith, Bedazzeled, Jackass the movie og en med Denzel Washington som tar noen gisler ett eller annet, og jeg har bare sett en før :P Billig moro,kjekt å ha..

Og bamsen synes kransen var fin :nisse: He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har ikke vært her inne før..men skal nok få lest gjennom dagboka di, om ikke i dag..den var laang :wink:

Ønsker deg en god jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul ja! :nisse:

Det nærmer seg jammen nå...

Bamsemums og jeg har vært på juleshoppingraid i dag.Fytti grisen! Mye kjentfolk og styr,men vi visste alt vi skulle ha,så vi var målbevisste og kjappe.Måtte være det for jeg hadde hodepine hele tiden og var rimelig amper i grunn...Liten tålmodighet når bamsen plutselig må konferere på mobil med søsknene hva vi skal kjøpe.Nå mangler jeg bare gave til ei venninne,til far og til bamsen. Fikk bytta Meny kaffikanna bamsen fikk i gave fra jobb også,den hadde en skikkelig grell grønfarge,nå er den kledelig svart :lol:

Så sendte vi melding til et vennepar og til bamsens søsken og spurte om de ville komme til oss på nyttår,-måtte jo få fingen ut om vi ikke skulle sitte her alene...Og det ville de alle sammen,så da blir vi 11 stykk med stort og smått. :sjokkert: Plutselig fikk jeg det litt travelt...

Bamsen vil servere kalkun,men jeg vet ikke helt.Det er jo kjempegodt det da,men jeg har ikke lagd det så mange ganger at jeg føler meg helt trygg på det.. Men det er jo mindre stress enn koldtbord da.Pinnekjøtt blir det jo til jul.Tror nok det blir kalkun.Kanskje jeg skal ha min berømte løksuppe til forrett også?! Hjemmelaget karamellpudding til dessert? Eller skal jeg be gjestene lage kaker? Hm... :roll: Barna vil garantert ha gele eller is..

Er jo kjempekoselig også da å lage til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakehus bygget!! :hoppe:

Men jeg og bamsemums er ikke de aller beste og vante byggmestere, så det ble litt skjevt og trekkfullt,men det er kamuflert ganske bra med melis og nonstop.Ble ganske stilig også da. :P Et tre utenfor laget jeg også. Laget huset etter malen her på KG.

Har plassert det på et rundt sånn "stålfat" med kakemennmønster langs kanten som vi fikk i julegave fra bamsens gamle jobb en gang.Har vurdert for lenge på å bytte det, så nå tok vi det i bruk.Skal legge bomull som snø og finne noen passende små nisser i morgen.Så skal det få stå til pynt til ungene(og tante!) skal få knuse det på nyttår

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...