Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg hatt juleverksted med megselv.. :lol:

Sydde ferdig tre :hjerte: og har hengt dem opp i vinduet.

Har ikke fått gjort noe av det rettearbeidet jeg hadde tenkt i dag,fordi vi stod opp alt for sent,fordi ei venninne ringte og kjadret, og fordi svigerinna mi med sønner kom på besøk rett etterpå og ble til middag/frokost... Så kom en kompis av bamsemums for å ha et lite vorspiel før de skal på guttaboyzfest,så da var det ikke noen vits å begynne på noe,så da sydde jeg hjerter i stedet... jepp...

Alltid gode grunne for utsettelse... :roll:

Nå kom det visst en kompis eller to til...

Får vel ringe veninna mi og høre hva det blir til i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen måtte selvfølgelig fortelle guttaboyz om da pusegutt skremte meg med å dra inn en mus i går... Sååå festlig! :oops: (Ja,jeg innrømmer at jeg hylte..)

Men nå er taxien kommet,og venninna mi kommer hvert øyeblikk!

Jeg har laget popcorn :tunge1: og så blir det vel en chickflick tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger fyrbøter-tips kan jeg gi deg noen..... for her fyrer vi til vi går i undertøyet! *fniser* Det er så deilig og kunne ha det skikkelig varmt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å ha det varmt, ja! :P

Det er en helt annen varme enn før i stua,men jeg spankulerer ikke rundt i trusa for vi har nemlig litt vel store vinduer....Men bamsebokseren er å se av og til... :wink:

Men fyrbøtertips kunne jeg trengt i gårkveld, det blåste storm her tror jeg,og det ulte noe alvorlig i pipa/ovnsrøret... Litt skummelt å være hjemme alene da.Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre,men det var nå forhåpentligvis et sjeldent tilfelle.Det er noen skruer på røret som jeg tror stenger igjen ventilen,men det kan en vel ikke gjøre når det brenner?! Så det våget jeg ikke.. Fikk masse skryt av ovnen av alle som var innom i dag da :D ,den er jo ganske fin å se på også. Jeg er superfornøyd enda jeg!

Dessuten fikk jeg mensen i dag! :D

Da må jeg ringe Bergen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ikke skru igjen noe når det brenner, nei.

Der gjorde du ett klokt valg og la det ule. :blunke:

Gratulerer med mensen, og lykke til med samtalen til Bergen!

XXX fra oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres helt deilig med ovn i stua drømmer om det jeg ogaså,men må først skaffe oss pipe :hoho:

GRATTIS Da er du snart igjen da denne gangen skal det bli to blå.

Vi krysser fingrene for deg :wink:

Koz og prate med deg i går :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener! Kos å prate med deg også Pia!

I dag har jeg vært skikkelig flink! :Nikke:

Har rettet masse,har sittet i flere timer faktisk,og har nå utroooolig lyst på sjokolade..

Bamsen har vært daff i hele dag, ikke helt i form kan du si.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringt Bergen i dag! :D

Skal begynne på spray den 26 desember,sprøyter den 13 januar tror jeg,uttak ca den 26 januar, og innsetting ca den 28 januar, om alt går etter planen... Jupp!

Så er vi snart i gang igjen...

Skal på fotsone igjen på onsdag,men da har jeg også lovt å være med å vaske ut en leilighet..Får komme der etterpå.

Svoger ringte også i dag,jeg slapp å sitte barnevakt på fredag,for farmor kunne ha dem på overnatting,-greitt det! :P Hadde ikke såå lyst til å sitte der alene til sent på natt.

Stress på jobben for tida,masse som må gjøres.Må nok sitte noen kvelder tror jeg.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink i dag også!

Satt to timer ekstra på jobb og fikk gjort masse Litt herlig følelse av å få ting unna.Men det er masse mer å gjøre, og i morgen blir det nok et kav.. Oppdaget en del ting som må dokumenteres f.eks. :roll:

Bamsen hadde klar taco da jeg kom hjem,og han var rimelig stressa egentlig over all salat,tomat,agurk osv. kuttinga han skulle rekke før jeg kom inn dørene :lol: Han hadde til og med glemt å ta inn posten *fnis* :lol: det får jeg alltid kjeft for... Pusegutt var også godt fornøyd,han fikk nemlig massse nommi nommi maiskorn å slikke i seg..

Rudolf er rød på nesen

og når det er vind og sno.. :gape:

Julestemning!! :P

Har prøvd å få bamsen med ut på tur for å finne kongler å lage dekorasjon av,men han fnyser og nekter... Kan ikke forstå hvorfor... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine topp tre ønsker fra øverste hylle:

1) Ikke vanskelig..,et :hjerte: barn

2) Nytt stort hus akkuratt slik jeg vil ha det akkuratt der jeg vil ha det

3) 2-3 ukers ferie i Thailand

Litt mer realistiske ønsker:

1) et :hjerte: barn

2) et stort smykkeskrin (kanskje også med et smykke oppi?! :lol: )

3) ny lampe i stua

4)sengesett

5)sølv

6)bøker

7) nye fancy gryter og stekepanne

8) en stor,stor ildfast form

9) musikk

10)en nydelig duk jeg så i dansk design

11)dvder

12)et stilig hverdags servise fra Rustika

Det var vel det jeg kom på...

Har ikke kjøpt en eneste julegave enda,utenom ovnen til oss selv.Men jeg har lagd en liste da,med et par forslag til hva jeg kan kjøpe,så er det bare å gå ut å finne det... :roll:

Foreldre er det verste egentlig. Skulle gjerne gitt de sååå masse,en herlig ferietur for eksempel,-det hadde vært noe! Men det kan jeg jo ikke...,og ellers så har de egentlig alt... Pynteting vil de ikke ha, ikke samler de på noe(sånn egentlig da, pappen drar jo masse rart i hus...), og sånne fornuft ting er litt kjedelig å gi....

Jeg vil de skal bli GLADE!! *Vri hjernen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeelg!!!

Er litt kald her jeg sitter,varmen fra ovnen har ikke rukket å bre seg opp til andre etasje akkuratt,måtte gå og finne tøflene og en fleecegenser.Bamsen fikk nettopp en suss og stakk ut døra.Så stilig atte i frakk,brun dress,lysbrunskjorte og matchende slips,luktet godt gjorde han også..

:sjarmor:

Synes det er litt dårlig gjort å ha masse julebord og greier uten følge. :( Kunne godt tenkt meg å fått være med i kveld å treffe de på den nye jobben hans... Litt greit å ha noen ansikt til alle navnene.Såååå typisk at vi hadde julebord samtidig som den ene kvelden der jeg kunne ha vært med. Angrer i ettertid på at jeg ikke ble med ham,det var tydeligvis mye morsommere enn det jeg var på... :evil:

Så hva skal jeg finne på i kveld da?!Nå skal jeg ikke være barnevakt lenger slik som planen var...Tror faktisk ikke jeg gidder å ringe noen,kan være herlig med en kveld hjemme alene også...

Fikk kjøpt en julegave til den ene nevøen min i dag da,så nå er jeg iallefall et ølite stykke på vei når det gjelder julegaveshoppingen.Bamsen sa han forhåpentligvis kunne være med på et raid i morgen,om han ikke var fo dårlig.. he he...Kjenner jeg ham rett blir det svært langt utpå dagen... :ler:

Dessuten har jeg bestilt tid til å klippe meg,på søndag faktisk,visste ikke at de hadde åpent jeg,men det hadde de altså.På en innskytelse sa jeg at jeg skulle farge håret...få litt ulike sjatteringer...vet ikke helt om jeg angrer nå... :roll: Det kan jo bli rimelig dyrt med mitt lange hår...og jeg pleier jo å bli fornøyd med hjemmefarging,men nå har jeg ikke gjort noe med håret på mange måneder,og dermed "spart" penger, og håret er litt kjedelig,så...hmm... Tror jeg lar det stå til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som mannen din ble råstillig :sjarmor:

Ja kjipt når mennen får gå på masse flotte julebord og vi ikke får være med grrrr :evil:

Hørtes ut som en fornøyelse med fornyelse av håret, hm kunne

vel trengt det jeg også men......

Er i tvil om jeg skal klippe det kort eller spare til langt igjen hm får vente litt til.

Det blir nok juleshopping alene på deg i morgen :hoho::hoho::hoho:

Ikke godt å være fodlesyk å gå på shopping må du vel forstå :hoho::hoho:

HA FORTSATT FINE HELG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble juleshopping med mor.. :ler: Bamsen var i en begredelig form.

Han presterte å ringe rundt halv 4 i natt og si at de mistet toget og at de måtte ta taxi,det ble sikkert dyrt,om jeg hadde cash inne? Men jeg måtte ikke komme ut i trusa altså,sa han... :sinna: Da var Tildemor ikke blid,han fikk fikse det med kort... Og da han kom hjem presterte han å ringe på dørklokka :frustrert: Da var det en som fikk høre det! "Å, så søt og sint!" sa han da... Hmpfr! :evil: Snøftende og fresende,men litt blidgjort gikk Tilde til sengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...