Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

:gape: Hei du, jeg elsker deg din jæææævel

du har så mye sensualitet...

Digge digge!

Kjøpte tre nye cder i går,blant annet deLillos "Gamle sanger om igjen",hadde lyst på mange flere men måtte jammen begrense meg...

Så også loveactually og dermed var lykken nesten fullkommen..(Anbefales sterkt!!!!)

:gape:

Skjønne Mamselle får jeg be om en ørliten dans?

Er ikke den store fan av deLillos,men noen sanger har en stor mimrefaktor og det er gøy! En del sånn 80-90 tallsmusikk er sånn jeg bare må ha nå...Kjøpte Billy Idols Greatest hits av samme grunn.. :oops:

:gape:

In the midnight hour she cried "MORE! MORE! MORE!"'

Yeah baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De Lillos er veldig bra. Hørte mye på de før. En stund siden nå faktisk. Den råeste er "Kokken Tor " synes jeg. Skulle egentlig si takk for hilsen ! Hyggelig å "se" at du har vært på besøk. Nå gleder vi oss stort til å komme i gang på Riksen.

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk Trude! :P

Nå har jeg vært på fotsone igjen,hadde glemt jeg skulle i dag så jeg hadde skjørt og strømpebukse,ikke særlig praktisk,men, men..

Ganske vondt i dag også,vrei meg som en orm i stolen av og til.Hjalp litt å lese i et blad da,og få noe annet å konsentrere seg om enn sadistens fokuspunkter.... Hun sa at hun egentlig håpet at jeg kunne vente litt med forsøk slik at hun fikk jobbe mer med kroppen min først,men vi får nå se da.. Kanskje mensen trøbler seg igjen? :roll:

Etterpå gikk jeg på helsekosten og kjøpte Bio selen+Zink og Q10 som hun anbefalte for spermiene til bamsemums.Så trasket jeg sakte hjemover på mine ømme såler og kjøpte med meg hver sin julekalender til bamsen og meg,og da jeg kom hjem var jammen bamsen der :D ,og han hadde lagd lasagne og salat :kysse: Han kunne ikke fatte hvor jeg var,og hadde ringt flere ganger,men mobilen min lå trygt her på datarommet.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: Lang dag,klør i halsen og rimelig bomull i hodet...

Gadd ikke ta med meg noe arbeid hjem selv om jeg kanskje burde...

Det var min tur å ha med noe mat i dag og det hadde jeg selvsagt glemt,måtte springe bort på butikken og handle noe digg i en fart,da ble det ganske usunt...Og jammen klarte jeg ikke å snuble i mitt eget skjørt da jeg skulle snarveien over et bed,og der lå jeg så lang jeg var...Tror heldigvis det bare var 2 biler som så meg.. :oops: Bittelitt vondt i hånda og det ene kneet etterpå..

Fikk diskutert og ledd litt på slutten av dagen også,(jeg synes det er gøy når kverulerende brumlebasser og kverulerende spirrevipper ryker i hop) ,pluss i bilen hjem.

Ellers er det en ung herremann på telefonsvareren som spør om jeg har lyst å komme bort til ham,han har spurt moren sin,og om jeg kan spørre min? Hun kan jo kjøre meg bort kanskje.. :ler: stakkar, litt søtt da..har ringt to ganger til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:

Ellers er det en ung herremann på telefonsvareren som spør om jeg har lyst å komme bort til ham,han har spurt moren sin,og om jeg kan spørre min? Hun kan jo kjøre meg bort kanskje.. :ler: stakkar, litt søtt da..har ringt to ganger til og med.

:ler:

Men litt synd er det jo på han. Får ingen lekekamerat i kveld han da stakkars... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg synes litt synd på ham...vurderte litt å ringe å si han hadde ringt feil faktisk,men hvis jeg traff på foreldrene hadde jeg følt meg bra teit... ikke sa han navnet sitt heller..

Må bare skryte litt:

Bamsen kom nettopp og serverte meg ferskt grovbrød med salami på..

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tilde!

Jeg er relativt ny bruker av disse sidene. Prøver ikke å bli gravid ennå, men gleder meg til det en gang skal skje og har alltid tatt det som selvfølge at det ikke skal være noe problem..

Vet ikke helt hvordan jeg kom inn på din side, men jeg hadde vel sittet klistra til disse sidene(som jeg gjør mye for tiden), trykket på en link med "Tildes prøvelser" og vips har jeg sittet et par timer og lest alle dine 40 sider !! (Er blitt litt stiv i nakken ja...)

Hadde bare så lyst til å si at jeg føler så mye med deg, og kommer til å tenke på deg i kveld- selv om jeg ikke aner hvem du er. Har faktisk rent en liten tåre mens jeg har sittet og lest dette. Kommer til å "følge" med deg nå- krysser fingrene mine for deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Heeeelg :hoppe:

Skal bli så herlig!

Nå er jeg lei av å være sånn halvsjuk også,går og hoster og snufser hele tiden,men nå skal jeg gjøre alt for å bli bedre!! Hostesaft har jeg gått tom for,så det må jeg ha.Bamsen trenger sov i ro,det må han få.Pusen har lekt med mine så jeg må ha nye..

Også skal vi kjøpe vedovn til oss selv til jul :D

Skal gå og se på i morgen, jeg tror jeg vil ha en Wiking Nordic 7 ,men jeg vet ikke helt enda...

Får se i morgen.Vi vil helst ha en som kan stå 15 cm ifra brennbar vegg(slik at vi slipper å mure opp vegg bak),og som ikke er for dyr da...

Ellers så har jeg med meg en del jobb hjem... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Vi har kjøpt vedovn!!!!!! :hoppe:

Det ble den Wiking 7 som jeg hadde lyst på,skal ha den i grått og med en kleberstensplate som dekor i fronten,grå underlagsplate også. Svigermors samboer skal komme og hjelpe til med å innstallere den på mandag!!! :D Gleeeder meg!

Men vi kan ikke fyre før utpå torsdag tipper jeg...

Så nå må vi få tak i ved.Svigerfar har visst en del vi kan få,men vi må nok kjøpe også.Det skal bli sååå koselig å få vedovn i hus,elsker den gode varmen og stemningen det gir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovn på plass!!! :enig_animasjon:

Svigermor og sambo la siste hånd på verket da jeg kom hjem fra jobb i dag.

Må bare vente et par dager før vi kan fyre da,men... GLEDER MEG!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noe i dagboken din. Jeg ble lei meg på deres vegne. Ønsker dere lykke til fremover.Håper det klaffer for dere snart!!!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lilletrollet! :P

Det håper jeg også!

Nå har bamsen og jeg fått ryddet en del i dag.Herlig! Hev en delø lasser med bøker osv. opp på loftet for eksempel,og så tok jeg ned julepynten :nisse: Har ikke pynta sånn kjempemasse,men har plassert noen nisser og engler her og der.Det er liksom ikke så veldig nære jul enda synes jeg..

Var hos fotsoneterapeuten i går,ikke fullt så vondt som før,og hun var også ganske fornøyd med det hun kjente.Det var en klar forbedring mente hun.Balansen i kroppen min er bedre, og det stemmer nok ganske så bra for nå er jeg ganske frisk igjen.Forkjølelsen og hosten er BORTE!!Jippi! Nyser og hoster litt da, men.. Humøret er også bedre,når kroppen har det bedre,får litt mer overskudd igjen.Og så gir jeg litt f... i en del ting..

:sjarmor:

Kjøpte også b,c og e vitaminpulver på vei hjem i går, som terapeuten anbefalte bamsen og meg å ta. Ikke billig.. :roll: Bamsen prøvde å nekte å ta det,men her er det ingen kjære mor. Når det koster så mye så får han pinede ta det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med ny ovna da GRATTIS :lol:

Kjempeflott at du har det bra og at fotsoneterapien gikk bra.

Har troen på ditt neste forsøk

ALLE GODE TING ER TRE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor ringte i dag,daten hennes på lovemåtte backe ut..

Kunne jeg tenke meg å se den en gang til?!

GJETT!!! :ler:

(Det er jo noe jeg synes er rimelig teit i den filmen da,men uansett så er den utrolig morsom,søt og koselig..)

I morgen skal jeg sove bittelitt lenger tenker jeg..,-skal bli herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Now we went walking in the rain

Talking about the pain that from the world we hid..

:grine:

Føler meg teit som sipper,men Bruce er best av og til.Nå har jeg sippet meg gjennom Downbound train og Bobby Jean...he he.. Så kan jeg sikkert digge resten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stinker jeg røyk...men det er fordi vi har fyrt i ovnen for første gang!! :D Veldig koselig! Var hos svigerfar og rappet med oss en del ved,og bamsen har bestillt et favn som skal komme på lørdag.Så da blir det løing... :lol: (intern..)

I morgen blir det juleverksted,jeg skal sy filt :hjerte: .Skal ha 18 stk inne om gangen alene, håper virkelig de klarer å tre nåler selv... :roll: Blir nok en hektisk dag,men litt koselig blir det også.Julebrus og julekaker :P Hmm,hvorfor har jeg ikke noe julemusikk?! Bør få tak i det.

Fikk også besøk av en god gammel i dag,koselig at de kommer tilbake og hilser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...