pia1006 Skrevet 15. november 2003 #561 Del Skrevet 15. november 2003 Sitter nå å chatter med deg inne på MSN som alltid like koz Selv om du mobber meg da Men nå er jeg stup trett så jeg får komme meg til chatten og si god natt!! Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. november 2003 Forfatter #562 Del Skrevet 16. november 2003 Rampejente! Ja, jeg er en mobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. november 2003 Forfatter #563 Del Skrevet 16. november 2003 Puh, i dag har jeg stekt kjøttkaker til den store gullmedaljen! Stekte opp til å ha i frysen,sjelden jeg gjør det.Og Bamsemums har lagt pizza. Stor aktivitet på kjøkkenet! Nå er vi supermette og litt kvalme begge to.. Gledegruer meg til i morgentidlig,da blir første fotsonetime.Gjør sikkert vondt,og jeg får sikkert kjeft for min "slette livsførsel".. Var på kino med venner i går og så Intolerable cruelty,synes ikke den var noe særlig.Ser at den Nemo filmen går i dag,den har jeg veldig lyst å se,men det er litt for sent å kidnappe noen unger å se den med nå... :oops: Tipper bamsen nekter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. november 2003 #564 Del Skrevet 16. november 2003 Ser at den Nemo filmen går i dag' date='den har jeg veldig lyst å se,men det er litt for sent å kidnappe noen unger å se den med nå... :oops: Tipper bamsen nekter... [/quote'] Du trenger da ikke kidnappe noen barn for å se den! :o Jeg og en veninne så den i dag. Og vi er begge over gjennomsnittsalderen av de som var på filmen. :oops: Vi så den med original tale og norsk tekst. Og jeg må bare si at det er en KJEMPE BRA film!!!!!! Du får kose deg resten av sykemeldinen din. Det høres ut som om du er litt bedre da, når du har slavet på kjøkkenet i hele dag. :rosasmil: Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. november 2003 #565 Del Skrevet 16. november 2003 Ville bare komme innom og ønske deg lykke til på fotsoneterapien Det går så bra atte du har GOD tid til å forandre livsstilen sin vet du Uff jeg som skulle være så flink med slankinga hm jaja ikke så lett oppi dette prøverørs greiene Nyt de siste dagene med sykemelingen gjør noe DU synes er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2003 Forfatter #566 Del Skrevet 17. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2003 Forfatter #567 Del Skrevet 17. november 2003 Jupp,har hodepine...og er nok litt lett å provosere og irritere i dag.. Fotsonen var som forventet,sitter tidvis å spenner meg vilt, mens hun knar "livmor" og "hormoner". så vondt.Men veldig koselig dame da. Heretter bør jeg kutte ut sukker....Da det visstnok binder testosteron i kroppen.Og jeg bør spise ofte, ikke slurve med middag,mye grønnsaker og litt frukt,ellers ikke spise mer enn to skiver om gangen, heller ha tjukt,tjukt pålegg...Helst hvitt kjøtt.Egg til frokost.. hmm.. Spørs om jeg klarer dette da.Egg til frokost klarer jeg nok ikke særlig ofte i allefall,men jeg får gjøre en innsats på det andre. Fikk mageknip utover dagen i dag.Kan jo ha noe med behandlingen å gjøre,bedre nå. Og Zianta:Nei,en trenger eeegentlig ikke kidnappe noen barn for å se Nemo... Men jeg føler meg litt mindre barnslig da...Må få sett den en dag! Må gå å lage middag.Bamsen kommer for en gangs skyld hjem på noenlunde vanlig tid.Tenkte jeg skulle lage en kyllingwok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. november 2003 Forfatter #568 Del Skrevet 18. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. november 2003 #569 Del Skrevet 18. november 2003 En fornøyd Tilde - det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. november 2003 Forfatter #570 Del Skrevet 18. november 2003 He he..jupp! Så Venner for livet i dag og ble også ekstatisk lykkelig over at Joey kysset Rachel... :oops: Sånn utenom det så har jeg ikke fått gjort noe i dag...dermed masse å gjøre i morgen... Bamsen var suuupersnill og vasket gulv da han kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 Forfatter #571 Del Skrevet 19. november 2003 Ååh! Kjempestolt av bamsen i dag! Han får masse skryt på jobb for tiden,bonuser ogt gavekort i fleng. Ellers så har jeg fått gjort litt ting og tang,føler meg ganske ok i formen i dag,men gruer meg litt for å gå på jobb i morgen.Det er liksom så lenge siden nå... Blir rart å se folk igjen Har også fått mail av tre venninner,og det var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. november 2003 #572 Del Skrevet 19. november 2003 Det går nok helt fra å begynne på jobb igjen. De har sikkert savnet deg masse og ser frem til du kommer tilbake De forstår helt sikkert at du trengte litt tid for da har du sikker ekstra arbeidslyst når du kommer tilbake Vil bare ønske deg lykke til på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 Forfatter #573 Del Skrevet 19. november 2003 Takk Pia! Og er det ikke deilig at det snart er helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. november 2003 Forfatter #574 Del Skrevet 20. november 2003 Gikk veldig greitt på jobb i dag. Koselig å treffe folk igjen. Litt dramatikk utpå dagen,men heldigvis ingenting som involverer meg. Det er en gal, gal verden. Og i morgen skal jeg på kurs på dagen,og fest om kvelden. Blir sikkert gøy.Det som er litt dumt er at bamsen og jeg må på to ulike fester i morgen,utrolig dumt at det ble på samme dag...Jaja...får vel "kidnappe" noen andre mannebein å danse med sånn innimellom.. Var innom Lindex og kjøpte meg to nye strømpebukser og en ny leppestift på vei hjem i dag,og traff på svigerinna mi.He he... Hun begynte bare å le da hun så meg for det er alltid der vi pleier å treffest sånn helt tilfeldig... Prøvde ei dongeribukse også før jeg gikk hjem,men klarte å motså fristelsen.Synes selv jeg var veeeldig flink da.. ikke lett å gå fra en bukse som passer perfekt... Kanskje jeg skal se om den henger der i morgen også... Litt vondt i hodet,skal kanskje barbere leggene,kanskje farge håret og kanskje ta meg et bad... Kommer an på hvor stress jeg vil ha det etter kurs og før vorspiel i morgen. Tror ikke jeg skal drikke noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #575 Del Skrevet 20. november 2003 Det er en gal' date=' gal verden[/quote'] Det kan jeg skrive under på! Kos deg på fest imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. november 2003 #576 Del Skrevet 21. november 2003 Hei Tilde, Tenkte jeg ville ta med meg julekaninen min inn i i boken din og ønske deg en riktig god helg! Hilsen Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. november 2003 Forfatter #577 Del Skrevet 21. november 2003 Takk for det Jennifer! :D Jeg lider valgets kvaler... Svart kort litt gjennomsiktig kjole(finner ikke underskjørtet) med skrå kant eller langt fløyelsskjørt med topp med gjennomsiktige parti og paljettmønsterbord på brystet? What to do? What to do? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. november 2003 Forfatter #578 Del Skrevet 22. november 2003 Hadde det gøy i går. Men folk var litt tamme,de fleste gikk hjem tidlig,tror jammen det kan ha hatt med lokalet og musikken å gjøre.Hadde vært bedre å vært et sted for oss selv, hatt litt mer underholdning,kunnet styre musikken selv og kanskje hatt litt gitarspilling med allsang.Dessuten hadde det nok vært best å hatt det på en lørdag... Neste år vil jeg være i komiteen! Etter rådføring med Lillian ble det den korte litt gjennomsiktige kjolen,og det var vel egentlig den jeg helst ville ha..(fikk skryt også da )Meeeeen,og dette er litt flaut,da jeg danset swing med en kollega la jeg merke til at mannfolka OG kvinnfolka på det nærmeste bordet var litt mer enn vanlig opptatt med dansen vår...Kavaleren mente det var fordi vi var rågode,men jeg tror ikke det var det. :oops: Ikke at det brydde meg så veldig for det var ingen jeg kjente,men etter det danset jeg ikke mere swing da.. Litt redusert i dag,halsen trøbler også og snart må vi ned og finne gave til et fødselsdagsbarn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. november 2003 #579 Del Skrevet 22. november 2003 Så kjekt du hadde det gøy i går Men du kan jo ikke være i komiteen neste år for da er du i permisjon jenta mi Det er deilig med helg bare synd de går såå alt for fort. Håper jeg snart treffer deg på MSN. Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. november 2003 Forfatter #580 Del Skrevet 22. november 2003 love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå