Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

:klem2: til Aricept!

Nei,det er vel ikke så mye å si... :wink:

Jeg har nå iallefall sendt linken på mail til en del folk jeg synes kan ha "godt" av å å se den.. Synes den var veldig fint lagd.Nydelig musikk og bilder :P

Ellers så er formen stort sett ved det samme.Men jeg kom nettopp hjem fra jobb,hadde nemlig foreldresamtaler...Ble ei pølse på vei hjem.Bamsen jobber overtid som vanlig.

Bamsemums ble egentlig også ganske fornøyd med å få utsatt forsøket til januar.Han vil nemlig på julebord og guttaboyztur i desember,og da vil han helst ta seg noen øl..

Håper og tror det er noe gøy på tv i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelige bilder og musikke.....

Sikkert en travel tid nå for dere lærere som må gjennom

mange foreldre samltale phu

Går det greit eller er det mange misfornøyde foreldre??

Vil bare ønske deg fortsatt en fin uke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme i dag.

Hodepine da jeg våknet.Same shit as always. :sprettoy: Lei av å hangle nå.Ringte til jobb og fant ut at jeg har en egenmelding igjen.Ringte til legen for å få sykemelding og kanskje noe som kan hjelpe,men han var der ikke. Sekretæren sa at jeg skulle bruke egenmelding i dag, og ringe opp igjen og få time i morgen. Litt dritt det da. :klø: Har lyst å ha en egenmelding "i reserve". Kan ikke legen tilbakedatere tro?

Har ikke spist frokost enda.Får vel gjøre det.

Hodepine.Hodepine. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Stakkars, hodepine er nesten noe av det værste som fins. Tror bare kvalme er værre (av sånne "vanlige hverdagslige" plager). Jeg var hjemme fra jobb i går av samme grunn.

Hvis du går til legen i morgen kan han datere tilbake sykemeldingen slik at det gjelder for i dag også. Det skal ikke være noe problem, du tok jo kontakt med dem i dag.

PS! Kanskje det blir bedre hvis du slutter å stange hodet i veggen! :ler:

Klem fra

Monika :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!

Føler meg bedre når det gjelder hals og nese,men ikke i hodet...

Gruer meg derfor litt til i morgen.Er liksom greitt å ha noe synlig/hørbart... Liker ikke å gå til legen med noe "usynlig",han legen er litt rar også synes jeg,studerer deg i stillhet leeeeenge.Kan jo ta egenmelding også... :roll: Men kan jo være greitt da.Spesielt om jeg får tilbakedatert.Rekner med at jeg kan trenge å ha en egenmelding "på lur" til når jeg begynner på medisiner... Dessuten er jeg jo ikke helt god... arg! :roll:

*spekulere spekulere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å grue seg,men jeg gruer meg veldig... :oops:

Liker ikke å gå til legen jeg.Sist gang jeg var der var i sommer da jeg hadde SA.Liker det ikke idet hele tatt...Føler meg liten.Skulle ønske jeg hadde den gamle kvinnelige legen min iallefall..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt på grininga av snille leger jeg...

Det første han gjorde var jo å snakke om sist gang vi treftest...hvor lite hyggelig det var osv.,uff... :cry: Måtte jo da fortelle at jeg hadde gruet meg veldig til å komme...

Trengte ikke brette ut sjela mi og si alt jeg hadde planlagt engang.Han lyttet på meg,kikket i ørene og i halsen, og forstod godt hva jeg mente når jeg sa at det både av fysisk og psykiske grunner til at jeg kom."Jeg forstår du er litt sliten..." Da gjørde jeg sånn :Nikke: og prøvde alt jeg kunne ikke å grine..Klarte det! :P

Og han sykemeldte meg lenger enn jeg hadde tenkt, til onsdag neste uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du får noen dager til å slappe av og samle krefter. Nå må du bare ta vare på disse dagene og virkelig skjemme bort deg selv.

Fortsatt god bedring og god helg. :kysse:

Klem fra

Zianta :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for snille hilsener :D

Skal prøve å ta litt bedre vare på megselv...

Noe av det første jeg må jobbe med er kanskje å spise skikkelig,har hatt dårlig matlyst. Synes ikke det er noe gøy å spise middag alene,men bamsen jobber jo døgnet rundt nesten i perioder,men jeg bør jo spise noe skikkelig for det..og ta vitaminer. Får nok dårlig immunforsvar...

Vondt i hodet i dag også,slim i halsen og snue.

Også bekymrer jeg meg for mye...av og til skulle jeg ønske jeg var dum som et brød og ikke har den kassa jeg har...klarer ikke konsentrere meg...så vokser ting meg over hodet...føles det som iallefall...Klarer ikke være Superwoman.

Fikk svar på mail fra den gravide bestevenninna mi etter jeg sendte den linken til henne,og det gjorde litt godt.. :hjerte: Det er ikke så lett verken for henne eller meg nå..

Tror også jeg skal høre med fotsoneterapeuten om hun har tid noen av disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke sagt alt jeg ville si

du så

det rakner i

våte demninger

dette store tunge

presser på stensømmene

har bare to hender

og en rygg

må sitte ned

av og til

puste

huske

rusle videre

trenger jeg å si noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!

Sitter å hører på Rett på på NRK P1 der de diskuterer om sæddonasjon ikke skal være anonymt lenger...

Selv vet jeg ikke helt hva jeg mener om dette,men gu hvor mange rare meninger der er der ute :o Synes Giske svarer godt for seg iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ringte min kjekke svoger og booket Tante Tilde som barnevakt i julebordsesongen :lol: Jupp,skal bli koselig det. :P

Han hadde også snust opp at jeg var sjukemeldt og sa noen koselige ord rundt det :kysse:

Godt å ha familien bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille rop fra sofakroken

jeg sier ingenting

for vi har stillheten

sammen

og

dessuten

så har jeg ikke

ord

og du sitter der

og ser

og later som alt er greit

samtidig

som du tar hånden min

og kysser den lett

men

vi sier ikke mer

enn vi må

om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...