Tilde Skrevet 6. november 2003 Forfatter #521 Del Skrevet 6. november 2003 Drittdag! Mye som har gått galt,blant annet så mistet jeg første tog hjem, også glemte jeg å gå innom posten for å hente brevet fra banken...kom på det da jeg var halvveis hjemme... Dessuten må jeg gjøre noe hjemme i dag...ellers så friiiker bamsen verre! Grrrmpfl! :evil: Bør få oss ny vaskehjelp fortere enn svint... Vi blir bare kranglete av å måtte gjøre det selv... -MEN, jeg fikk en rose av noen søte små på jobb i dag da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #522 Del Skrevet 6. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. november 2003 Forfatter #523 Del Skrevet 6. november 2003 Tusen takk for blomst care!! :D Nå har jeg fart over huset som en vind... Ryddet badet oppe for skittentøy som lå og fløt på gulvet,satte på en maskin med klær.La sammen noen klær.Vasket servant,do og speil og støvsugde gulv.Så ryddet jeg litt i gangen, på stua og i kjøkkenet.Så tok jeg av de gamle og la på nye sengklær Flanell, såå lunt og godt,- gleder meg til å legge meg i kveld.Også gadd jeg ikke mer... Det er en dag i morgen også... Skal bli herlig med helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. november 2003 #524 Del Skrevet 6. november 2003 Så flink du er Tilde ......rent og pent hos deg nå - har du lyst å vaske litt hos meg også eller?? ha en fin kveld Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. november 2003 Forfatter #525 Del Skrevet 6. november 2003 :o Nei, vet du hva?! Jeg haaaaaater å gjøre rent!!!! Ble sååå sliten også... Du kan heller få en liten deltids vaskejobb hos meg. Interessert?! Bamsen ringte for å sjekke at jeg gjorde det også... Nesten som mor! Jaadaa,jeg trenger et spark bak når det gjelder rengjøring... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. november 2003 #526 Del Skrevet 6. november 2003 Hei og hopp, bare innom for og si takk for hjelpen. Nå gleder jeg meg til 1 desember gitt. hehe Ser at du har vasket og ryddet, flink du er. Det var planen min og, men kom ikke lenger enn å sette på en maskin med klær. Aja får ta det i morgen. Remymannen sovnet i stolen og jeg kan da ikke vekke han med støvsuging. :blunke: Ha en fin helg Klem Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. november 2003 #527 Del Skrevet 7. november 2003 Du er kjempe FLINK! Jeg vet akkurat hvordan du har det, for jeg også har et sterkt hat forhold til alt som heter husarbeid. :oops: Jeg hadde tenkt til å begynne å rydde litt i går, slik at det ikke ble så mye i dag og lørdag. Men så ble det bare til at jeg fikk pakket inn noen julegaver før vi gikk en lang tur. Da blir det mer å gjøre i dag, men vi må rydde før hele familien kommer på inspeksjon søndag (Killers bursdag). Du får ha en god helg og kose deg med mannen (hvis han ikke må jobbe overtid igjen). Nedtelling: 7 dager til spray start. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. november 2003 Forfatter #528 Del Skrevet 7. november 2003 Takk for hilsener! :D Følte meg ganske flink selv, jeg... Og jeg gleder meg også til første desember Remy! Nedtelling...ja... :-? Det ser litt skummelt ut igjen dette....Fikk nemlig blødning i går...Tror det er mensen da... Den er jo bare 3 uker forsinka... Prøvde å ringe i dag,men de hadde bare telefonsvarer på,om det var superviktig så kunne en ringe resepsjonen.Får heller prøve igjen på mandag tenkte jeg...Kan jo være de sier jeg må vente nå da... Mensen er for kjipt aha den kommer hele året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. november 2003 Forfatter #529 Del Skrevet 7. november 2003 dessuten har jeg vondt i halsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. november 2003 #530 Del Skrevet 7. november 2003 Så flink du er å gjøre reint ikke langt til stavanger hint,hint Bra at mensen kom selv om jeg kunne ønske jeg heller leste to blå da,men den kommer i des vet du Søte folk du har på jobb som gir deg blomster Koselig med litt oppmerksomhet innimellom!! Deilig med helg vi skal bare slappe av denne helgen phu ja vi har til tider litt for tett program hi,hi GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. november 2003 Forfatter #531 Del Skrevet 8. november 2003 :klem2: til Pia! Koselig med blomster ja,klarte å overbevise ei på jobb i går om at jeg hadde fått den av en hemmelig beundrer.Hun ble helt gira.Men måtte jo fnise med en gang da, så jeg røpte meg jo.. Har det ikke morsommere enn en gjør det til.. Igår og i dag har jeg en skikkelig rå sexy stemme...Hva skal jeg bruke den til tro? Var ute og spiste i går med to venninner,hadde deilige nybakte pitabrød med hvitløkssmør, herlig tyrkisk lam med tomat og paprika,gratinert med ost,tyrkisk ris og salat med tzaiziki....*slurp slafse* Etterpå lånte vi en video og så den hos venninna mi,mannfolkene var forvist til oss,der de så tv,drakk øl og spilte playstation I kveld skal vi på fest hos venninna mi,blir gøy for de har besøk langveisfra, og vi får meksikansk mat har jeg hørt rykter om... Er jo ikke helt i form da,halsen er kaktus,så jeg tror ikke jeg skal drikke noe særlig.. Har masse masse arbeid med meg hjem også Og har helst lyst til å utsette det til søndag...Ulp! :o Da er det jo FARSDAG.... Oi!Jeg har ikke kjøpt gave enda...Hmmm...vin tro?! Sloggitruser?! Sleipe lillebror har allerede fått mor til å kjøpe for seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. november 2003 Forfatter #532 Del Skrevet 8. november 2003 Arrrgh! Klarer ikke gjøre noe fornuftig... Bør jo gå å handle en gave,men HVAA?! Å gi vin er liksom litt vel kjedelig...Hva gir en til pappaer som har alt?! Har ikke lyst å trippe ut på måfå heller i den formen jeg er i... Kunne trengt et spark bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. november 2003 Forfatter #533 Del Skrevet 8. november 2003 OK. Bamsemums kommer snart hjem med overtidspizza,så skal vi ut og finne en gave i en fart etterpå... *drikker kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. november 2003 Forfatter #534 Del Skrevet 10. november 2003 Er så snufsete,sår i hals,rar i hodet og i magen at jeg sniker meg litt inn på fra jobb jeg... :oops: vurderer å gå hjem snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. november 2003 #535 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring da! Du har ikke tid til å bli syk nå! Det passer ikke bra å bli snørrete når du skal spraye, så dette er sikkert bare en inbildning. Ta en stor kopp med varm te. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 10. november 2003 #536 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring, Tilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. november 2003 Forfatter #537 Del Skrevet 10. november 2003 Takk takk! :D Nå er jeg hjemme,gikk hjem en time tidligere i dag.. Fikk ringt til Bergen også.. Heldigvis var hun grei hun jeg snakket med, og skiiiiiiiste meg inn i januar.Egentlig hadde de nok ikke helt plass. Jeg var jo ganske bekymra for at det ikke kom til å gå nå før jul siden jeg fikk mensen... :-? og jammen fikk jeg rett.. Egentlig litt greitt også å få det utsatt,siden det er ganske hektisk i juletider. Ikke helt ideelt å gå på medisiner da.Dessuten får jeg bedre tid til å ta fotsone,og det har jeg litt tro på. Så nå må jeg ringe opp igjen når jeg får mensen i desember slik at de kan rekne ut ny medisinstart da.Fikk en tidsfrist,så jeg håper ikke mensen kødder seg til igjen.. *Prøve å ikke stresse i desember slik at mensen kommer som normalt* Ellers er jeg visst et storsnorkende smattende gryntende murmeldyr om nettene ifølge bamsemums...Ikke så lett å være forkjøla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. november 2003 #538 Del Skrevet 10. november 2003 Du må du må bli bra igjen bli bra igjen du må du må bli braaaaaa igjeeeeeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. november 2003 Forfatter #539 Del Skrevet 11. november 2003 Empty arms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #540 Del Skrevet 11. november 2003 Leste også akkurat dette innlegget, og var på vei hit kun for å gi deg en stor klem :klem2: Beklager, men jeg har ingen gode ord å komme med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå